Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Normaal ben ik wel gwn lief hoor ;) Waar manlief al het goede in me naar boven haalt daar haalt ukkie lief nu al het slechte in mij naar boven... Dat belooft wat voor als hij/zij over 6 a 7 maandjes eruit komt :p

Lekker leandrotje! Kids lekker vroeg in bed, hubby avondje weg... Ik zou zelf dan al een fles wijn opentrekken :p maar doe jij dat maar niet hihi

Ik zat net trouwens te kijken bij een onderwerp over nieuwe aankopen voor de baby (weet niet meer precies hoe het onderwerp heet en waar het stond) Maar oh wat leuk!!! Kan ook echt niet wachten op zelf te gaan shoppen maar durf nog niet en wacht liever toch even tot min. 12e week :( Maar k ga waarschijnlijk vrijdag met mn zusje naar de stad ( die is trouwens pas 11 jaar hihi dus is echt mijn baby zusje en meer ook mijn kindje ;)) en de kleine tante kan niet wachten tot we leuke kleertjes gaan kopen voor haar ''nichtje'' hihi . Dus grote kans dat ik we vrijdag toch stiekem gaan babyshoppen ;)

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    lekker shoppen fanysha!

ik ben al naar jongenskleding aan het kijken, ben er eigenlijk van overtuigd dat het een jongetje is :p
    scheelt wel dat ik de kinderwagen en kinderkamer al heb :)

wijn drink ik zoizo niet, geef mij maar een biertje, maar lijkt me ook niet handig nu :p hahaha.

3. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Ik lig zelf ook lekker op bed. Ook beetje muziek luisteren en relaxen en ben stiekem ook al aan het kijken naar babykamers en kinderwagens 2ehands en nieuw. Ik mis nu wel echt mn wijntje erbij :(

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    en een 0% alcohol wijn? :D

0% bier vind ik niet lekker, dus ik drink dan liever niks :p

5. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

haha dat heb ik nou ook alleen dan heel sterk het gevoel dat het een meisje is! mijn moeder en zusje denken dat trouwens ook geen idee waarom ( of miss willen we gwn dat het een meisje is dat kan ook :p ) Ik richt me dan ook automatisch meer op meisjes dingen dan op jongens dingen echt stom. Maar ben wel van plan om alles neutraal te halen voor als we beginnen met de aankopen, want we willen eigenlijk niet weten wat het wordt. Tenzij we te nieuwsgierig worden en het toch willen weten over een paar weken. En ik weet eigenlijk al cker dat ik ondanks de neutrale kleding echt wel met iets roze thuis aankom... en een leuk jurkje en haarstrikje erbij :p Ooh wat ga ik het moeilijk krijgen :p

ik drink zelf geen bier, ben ziezo niet een echte drinker maar af en toe een wijntje of een lekkere passoa met jus vind ik heerlijk!!! Ben ook echt benieuwd hoe we de zomer door gaan komen... Lekker warme zomerdagen met een koud biertje of lekker wijntje op een terrasje ofzo ziet er dus niet in :p En dan heerst hier ook nog de angst als dat het strax zo broeierig warm en heet wordt in de zomer :O Je zou dan maar rondlopen met je grote dikke buik hihi. Wordt allemaal heel leuk volgens mij :p En gelukkig hebben we het er graag voor over

6. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Owjahhhhh 0% wijn! was ik helemaal vergeten joh (zoals heel veel dingen tegenwoordig). Maar weet ook niet hoe dat smaakt maar ga binnenkort maar eens even kijken hahaha Moet toch wat :p

Trouwens wel handig Leandrotje en andere mama's met als kindje(s) dat jullie de babyuitzet voor een deel al hebben. Zit nu beetje rond te kijken en zie soms echt prijzen waarvan ik denk WTF !!! ben stiekem verliefd op de stokke kinderwagen maar 2e hands kosten die compleet al 600 euro!!! en nieuw 1200!!! vind dat echt veel geld voor een 2ehands kinderwagen eigenlijk maarja...

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb de kinderwagen na de 8 weken echo nieuw gekocht in de winkel ;)

was een showmodel, afgeprijsd van 1000 naar 500 euro, hihi.
    nog een boel geld, maar vind de wagen nog steeds zo mooi :D
    en grijs/zwart rood dus mooi voor beide geslachten :D

babykamer is nog wel van de oudste, kamer is zelfs helemaal klaar, alles staat er nog zoals moet, dus hoef er helemaal niks aan te doen, alleen de kledingkast weer vullen ;)

8. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu heerlijk aan een bavaria radler 0%:D Gewoon alcoholvrij bier vind ik ook niet lekker, maar al die smaakjes, mmhhh jammie.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier al 3e kindje maar moet echt alles weer nieuw kopen! Wordt nog een flinke kosten post!

10. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik wel wat dingen nieuw koop maar misschien ook 2e hands via Facebook of mp.. We zullen ook wel wat krijgen van onze ouders

11. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 2e kindje maar ook alles opnieuw aanschaffen, 2e zat in eerste instantie niet geheel in de planning:D

Maar heb al een hele berg newborn kleertjes van de buuf gekregen, een stapel positiekleding van vriendin. Het meeste qua grote spullen kopen we via marktplaats. Ik hoop met een 500 euro totaal toch wel klaar te zijn deze keer. Meeste geld gaat denk ik zitten in het opknappen en decoreren van de kamers.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik krijg van mn schoonzus iig een hoop kleertjes. En de babykamer, kinderwagen, box en maxicosi kopen we sowieso nieuw.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow!! 500, wordt hier denk minimaal 4x zoveel :(

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb de maxi cosi en de easybase 2 op marktplaats gekocht voor 50 euro samen :)

15. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al een wagen, maxi-cosi, easybase en opvolgstoel gekocht voor 145,- Badje incl steun voor 7,50 en box voor 25,-. Owja en een hele mooie schommelstoel voor 35,-

Verder qua grote spullen alleen nog maar ledikantje, kinderstoel, wippertje en drager nodig. En dan al het kleine spul. Maar dat haal ik wel goedkoop bij action, prijsmepper, wibra, zeeman etc...

Misschien zal het uiteindelijk zo'n 750,- worden, maar heel veel meer hoop ik toch niet.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat is een easybase?

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    die zet je vast in de auto met je gordel en dan hoef je alleen nog maar de maxi cosi erop te klikken :D

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohwwwww dieee hahahaha

19. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Begin nu toch al wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen! Gelukkig nog even 4 uurtjes werken morgen na een weekje vrij te zijn geweest, dus er zal wel genoeg liggen en gaat de tijd mooi snel!

20. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

ik vroeg me ook al af wat een easybase was hihi.

Wij hebben echt letterlijk nog nix! Best wel logisch ook met aangezien dit onze eerste is :) Ben wel van plan de kinderwagen en bijbehorende accessoires 2e hands te kopen tenzij we een nieuwe vinden voor een redelijke prijs. Maar de kinderkamer wil ik wel echt nieuw. Vind een 2e hands kinderwagen geen probleem maar vind het idee niet fijn dat mn kind moet slapen in een bed waar iemand anders al in heeft gelegen (klinkt miss beetje raar maar oke). Ik ben trouwens ook niet echt van plan een dure kinderkamer te kopen ookal kunnen we ons dat veroorloven maar vind het gwn zonde. Mijn schoonzusje is 2 maanden geleden bevallen van een zoontje en heeft de hele babykamer van Ikea voor minder dan 300 euro! Denk zelf ook dat we de Ikea babykamer gaan nemen :)

Ik heb zelf wel een nichtje van 2 (wordt in aug. 3 ) en zij is de jongste in de fam. Miss dat we van haar nog dingen kunnen/mogen over nemen. Babykamer of kleren van fam. of mensen die ik echt ken vind ik dan ook geen probleem. Vind het alleen vervelend als het van iemand is geweest die ik helemaal niet ken... doe ik gwn liever niet :( Mijn nichtje en haar broer van 7 hebben trouwens heel veel gehad van mijn moeder. kleertjes, babylakentjes, dekbed overtrek setjes en babybadje op standaard. Dit omdat mijn moeder na mij 2 nakomertjes heeft gehad (heb een broertje van 15 en zusje van 11). Als een aantal van deze dingen nog te gebruiken zijn dan lijkt het me juist leuk om deze nu ook voor ons kindje te gebruiken.

Tussen al die spulletjes zit ook een mini&mickey mouse dekbed overtrek setje dat mijn moeder voor mij geboorte heeft gekocht bijna 27 jaar geleden en zelfs deze is al een aantal x rond gegaan in de fam. en ''leeft'' nog steeds hihi. Dus ons kindje gaat zijn/haar eerste nachtje waarschijnlijk dan ook onder dat dekbedsetje doorbrengen

Deel Deze Pagina