Wat leuk de bekendmaking Love1990!!! Ik heb he vorig week aan de een klein deel vertelt en weet dat ik toen ook echt zenuwachtig was ook al paar dage van te voren. Was echt benieuwd naar alle reacties maar is gelukkig allemaal helemaal goed gekomen. Moet wel zeggen voelde me echt wel opgelucht toen hoor. Maja andere deel van de fam.(schoonfam) moeten we het nog vertellen maar daar wachten we nog 2 weken ofzo mee Maar ik weet zeker dat iedereen super blij voor jullie zal zijn! allemaal lachende huilende mensen. ooms,tantes, nichtjes,neefjes en natuurlijk de opa's en oma's Vond het zelf mooi om te zien dat ik mensen zo blij kon maken. Ik wist wel dat ze het wel leuk zouden vinden maar sommigen waren/zijn echt zo blij had ik echt niet verwacht. Maar was echt super mooi om te zien!
Het wondje in het gezicht van mijn dochter ziet er goed uit en zal naar verwachting goed genezen zonder litteken. Echo was super. Bij de vorige echo kwam ik uit op 11 november en nu op 1 november. En enorm beweeglijk kindje. Alleen wordt de nekplooimeting in uitdaging ivm mijn vakantie. Ik zit dan echt op het randje. En dan te bedenken dat eerst de termijnecho pas na mijn vakantie gepland was. Ben ik blij dat ik dat heb laten vervroegen.
Ik ben ook heel benieuwd naar de reacties, mijn ouders hebben nogal moeite met onze relatie gehad. Omdat mijn vriend 14 jaar ouder is en al twee kindjes heeft, dit was vooral in het begin (4jaar geleden) erg moeilijk voor hen. Mijn schoonzus zit in een traject om zwanger te worden via K.I. met donorzaad, helaas zijn ze nu al meer dan een jaar bezig voor een tweede kindje en het is tot nu toe nog niet gelukt. En de reactie van de kindjes van m'n vriend ben ik ook heel benieuwd, ze hebben de afgelopen 2 jaar al 2 broertjes gekregen bij hun moeder. En hebben daar ook de negatieve kanten van baby's meegekregen (moeder heeft slaapkamers tekort, dus ze hebben allebei een baby op de slaapkamer gehad, met als gevolg dat ze veel slapeloze nachten hadden). Gelukkig krijgt de baby hier een eigen slaapkamer, dus zullen ze daar hier geen last van hebben.
Wat een goed nieuws, dat er waarschijnlijk geen litteken achterblijft! En dan ook nog eens 10 dagen vooruit gezet! Is inderdaad maar goed dat je de termijnecho vervroegd hebt, anders was de nekplooimeting misschien niet eens gelukt.
@hallobaby. yeahhh geen littekens! en dochterlief ook niet echt pijn, en ook nog eens een mooie echo... toch nog allemaal goed nieuws vandaag @Love, Jammer van de nare ervaringen van je stiefkinderen. Maar zoals je zegt, nu krijgt de baby een eigenkamer dus tegen de tijd dat het zover is zullen de kids merken dat het ook heel leuk kan zijn. Hoe oud zijn de 2 kids nu eigenlijk? En wat betreft je ouder... tja kan begrijpen dat ze het er moeilijk mee hebben gehad maar als ze nu zien dat je al 4 jaar super gelukkig bent met vl en zelfs samen een gezinnetje gaan stichten... dan kunnen ze het miss makkelijker achter zich laten. En anders kun je altijd de baby nog gebruiken als bindingsmiddel Ze geven het miss niet zo graag toe maar als er eenmaal een klein komt of is dan smelt elke grootouder Dus vooral geen zorgen maken alles goed vast goed
Trouwens @ Love, wat betreft je schoonzus... Miss dat ze even schrikken van het nieuws maar denk dat ze vooral gewoon heel blij voor jullie zullen zijn. En gelukkig heeft ze zelf al een kindje dus zou beetje lullig zijn als ze jullie je eerste kindje niet eens zou gunnen. Maar daar ga ik ook helemaal niet van uit dus
Ik weet ook dat ze heel blij gaat zijn! Dat heeft ze heel vaak gezegd, maar toch vind ik het erg moeilijk omdat ik weet dat zij zo'n "strijd" heeft om zwanger te worden. Met al die hormonen die ze moet spuiten, elke week ziekenhuis bezoekjes. Ik gun haar ook zo een tweede kindje! De kindjes van m'n vriend zijn 7 en 5! Vooral de jongste, een meid, gaat het super vinden. Die is helemaal gek op baby's
Hier gaan we het dit weekend ook bekend maken op Facebook. De directe familie weet het al heel lang We gaan zaterdag naar Londen, dus net voordat we de grens overgaan zetten we het op Facebook en als we dan pas in Londen weer wifi hebben dan lezen we de reacties! Heb steeds meer zin in mijn echo morgen! Nog geen zenuwen en voel me buiten de misselijkheid om goed. Mijn buik groeit ook goed door heb ik 't idee. Voel verschil..... @ Hallobaby: wat super van je dochtertje! En ook mooi dat de echo goed was, we staan nu gelijk!
super nieuws van je dochter! en hola ineens 10dagen voortgezet Zit je in een risicogroep ivm de nekplooimeting? Bij ons wordt dat ook standaard gedaan hoor, maar uiteindelijk is het maar 1 van de vele syndromen die ze op deze manier in kaart kunnen brengen (mss niet echt een geruststelling, maar het is nu eenmaal zo)
wij wachten nog tot 24april (12weken echo) om het de wereld in te sturen. En eigenlijk ben ik aan t twijfelen om het op fb te zetten...dan weten ook veel kenissen het die je bijna nooit ziet en die mss niet reageren maar het dan wel gelezen hebben. (zo veel stille meelezers dat er zijn! ) terwijl sommige familieleden niet op fb zitten en het dan niet weten, maar ik ga ook geen mail rond sturen ofzo naar iedereen zal blij zijn als ik het op mijn werk kan vertellen. Iedereen vermoed het en gist er op los dus t gaat leuk zijn als ik hen een mooie echo kan laten zien. (aan de mensen in mijn leefgroep/woongroep, ik ben opvoedster)
@love1990: hier 16 jaar verschil met vriend, mijn ouders waren ook wel geschokt, maar nu al 7 jaar samen en nummer 3 op komst. hij had nog geen kinderen trouwens
Super! Merk je weinig van hè, dat leeftijdsverschil! Wij gaan niks over onze zwangerschap op facebook zetten. Dat hoeft hier trouwens ook niet, de roddeltamtam zorgt er wel voor dat iedereen op de hoogte wordt gebracht
Ik zeg dat ook altijd! Leeftijd voel je niet. Is maar iets wat op papier staat! Ik heb alleen maar goede vrienden op Facebook. Stille lezers verwijder ik automatisch, als ze al worden toegevoegd....
Schrikken van je dochtertje Hola, gelukkig lijkt het erop dat ze er weinig last van heeft, en het goed geneest! Gefeliciteerd met je mooie echo! Wij gaan het van de week de mensen vertellen waarvan ik wil dat ze het persoonlijk horen, daarna komt het op facebook! Nog even een leuk ideetje voor bedenken! Hoe gaan jullie dat doen? Bij mijn zoontje hadden we een rijmpje; Eindelijk mag iedereen weten, dat we vanaf December papa en mama mogen heten! Net een aantal dingen vast geregeld; Kraamzorg en 20 weken echo! Klaar is maar klaar!
dat zou ik ook moeten doen, maar durf ik niet goed. en hier ook 10jaar verschil tussen mijn man en ik.
Ik heb het idee op het forum gevonden en als ik me niet vergis in deze topic. Wij hebben bij Bol.com Dikkie Dik slofjes besteld en we gaan onze eigen schoenen ernaast zetten en zo op Facebook zetten. Alleen nog een leuke tekst bedenken om erbij te zetten . Daar zijn we nog niet uit.
is dat bij jullie standaard kraamzorg? Vind je dat niet vervelend dat er iemand vreemd in huis rondloopt als je nog niet helemaal goed voelt? En wat doen die? Want van mij mogen ze komen poetsen en strijken en koken, maar voor m'n kindje zou ik zelf willen zorgen
Durf je geen mensen te wissen? Nou daar heb ik geen problemen mee. Iedereen waarmee ik buiten Facebook geen contact heb of niet spreek of nooit eens reageren op een status ofzo, die verwijder ik!