Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Leuk idee zeg!

2. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat hebben wij vorige keer gedaan :)

3. Love1990

Jij hebt de 20 weken-echo al geregeld, dan ga ik ook maar even bellen:p vond het nog wat vroeg :)

4. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    paar ideetjes die ik op pinterest tegenkwam

Bijgevoegde bestanden:

5. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

@love, oooh 7 en 5 zijn nog hartstikke jong dus :D Ze gaan het vast super leuk vinden!!!

Spannend al die bekendmakingen. Zij zijn persoonlijk ook niet van plan het op fb te zetten ivm vele stille lezers. We vertellen het indd ook alleen persoonlijk aan de mensen van wie we vinden dat de het persoonlijk van ons zouden moeten horen. En de rest... ja die komt er indd vanzelf wel achter :p Ben ook wel minder enthousiast nu hoor met het vertellen na de vorige mk moet ik eerlijk zeggen. Ben nu meer bezig met: als alles maar goed gaat!!! dan met: yeahhh we kunnen het eindelijk vertellen!!! Maar moet ook wel weer zeggen ook dat gaat wat beter naarmate we steeds verder komen in de zwangerschap dus hopelijk kan ik over een paar weekjes weer helemaal onbezorgd enthousiast zijn en lekker genieten.

6. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

KabouterLiza whahahaa die 10 months - 10 weeks foto is echt super!!! als ik zoiets op fb kon plaatsen dan zou ik dat wel doen :p (nadat ik de stille lezers enzo heb verwijderd hihi)

Ik heb trouwens van sommige mensen op fb en in real echt het idee van... ik wil eigenlijk helemaal niet dat jij weet dat ik zwanger ben...
    Echt raar weet ook niet wrm ik dat ik dat heb maar ergens het idee dat ze het je niet gunnen of gwn niet blij voor je zijn ofzo. beetje eng idee. Maar gelukkig heb ik ook niet veel van zulke mensen in mn leven en op fb. ik ben namelijk heel makkelijk met contact verbreken, negeren en blokkeren deleten :D

7. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Ik vind deze echt leuk!!! wil er wel zo een maken met manlief ;)

Announcement_zps53bbe315.jpg

8. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Denk dat deze vooral bij de bierdrinkers in smaak valt :p
    Maar moest er toch wel bij lachen hihi
    Ik vind die met de schoentjes naast elkaar of bij elkaar ook altijd heel leuk

baby-beer.jpg

9. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zie hier nog wel veel meer leuke ideeen voorbij komen zeg! :D

Maar we houden het nu bij de schoentjes!:)
    Iedereen mag weten dat we zwanger zijn, Facebook is voor mij geen openbare klets site, maar echt een site waar ik vrienden op spreek die wat verder weg wonen door het land heen en die ik maar een paar keer per jaar zie. :)

10. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Die linkse is echt leuk! :)

11. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boehoeh stomme gynaecoloog! 2 tellen gekeken naar de baby. Ja is nog klein maar groeit goed en hartje doet het! Je mag naar de verloskundige.. Wou zo graag nog een fotootje maar hij zat alweer aan z'n bureau! Niet gekozen voor combinatietest dus duurt het dan tot 20 weken voor je weer een echo hebt??
    Maaaaar ik moet gewoon blij zijn want hij/zij is een plaatje ;)

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ja nu pas bij 20 weken weer een echo vlinderbuik en daarna helemaal niet meer :p

hier doe ik een extra echo bij 16 weken en in groningen zit een school voor opleiding verloskundige en die zoeken het hele jaar door vrouwen die zwanger zijn voor een echo voor de studie, dus dat gaan we ook nog doen :D

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Bekijk bijlage 389218
    Jaah alles goed! 😃 alleen 3 dagen terug gezet. Uitgerekende datum is nu 10 november

14. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Love: Ja! Bij mijn zoontje was het met 14/15 weken nog heel moeilijk om tussen te komen! Was of met 18 weken al, of met 24 weken! En dat vond ik te vroeg en te laat! Uiteindelijk kon ik wel terecht bij een echobureau buiten de regio! Maar had nu zoiets, dat wil ik niet weer, dus bel optijd! ;)

Leuke ideeen zie ik voorbij komen! Ga ook eens op welke kijken, leuke site is dat!

Mooie echo Sher!

Vlinderbuik; blijf je bij de verlos in het Z'huis? Vaak krijg je dan wel meer echo's!
    En anders inderdaad met 20 weken en geloof 32/34 weken een ligginsecho!

15. Love1990

Meen je dat? Heb je daar ook gegevens van, Groningen is niet zo ver weg :p

16. Love1990

Super! Mooie echo foto!

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ehhh gegevens hangen in de wachtkamer van de vk.
    volgende week moet ik weer heen, zal het dan voor je noteren :D

18. Love1990

Super!

19. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Groningen is voor mij iets te ver weg....hahahaha.

Mooie echo Sher! :)

Hier morgen de echo, daarna met 20 wkn en dan idd nog een liggingsecho rond de 32 wkn.

Wel raar Vlinderbuik om zo kort dan even te kijken. Misschien een keer voor een pretecho gaan?

Deel Deze Pagina