Mijn moeder mag ook best een keer mee, ze is ook bij de bevalling erbij dus als ze een echo graag weer wilt meemaken vind ik dat prima!
hier mogen ze van mij ook wel mee naar de pretecho, maar niet naar de 12 of 20 weken echo, ook ivm als er wel iets is, wil ik dat eerst alleen kunnen delen met vriend. ook de kinderen wil ik dus niet bij deze echo's hebben. nu mag dat zoizo bij de 20 weken echo niet maar ook bij de 12 weken echo niet. met de geslachtsbepaling met 16 weken mogen de kinderen wel mee als ze het willen.
Mijn schoonzus wil ook graag bij de bevalling zijn. Bij de bevalling maakt me allemaal nie zo veel uit. Bij de eerste had ik 2 verpleegkundigen een leerling verpleegkundige een co en een gyn en me vriend dr bij. Dus ben wel wat gewend qua drukte haha
Mogen kids nie mee bij de 20w echo zijn? Vorige keer moest ze noodgedwongen mee omdat ik geen oppas had. Was allemaal geen probleem. Bij de eerste was mn schoonzus mee met de 20w echo en toen leek er wat mis met de navelstreng 2 vaten ipv 3 en had ik verminderd vruchtwater omdat ik te veel deed. Toen vond ik het echt heel erg dat ik niet met VL alleen was.
Heb nog geen kids meegenomen naar een echo maar bij de geslachtsbepaling vind ik het wel leuk als mijn dochter erbij is!
Hier mag het bij de 20 weken echo niet inderdaad. Mag maar 1 persoon bij zijn. Welke wagen is het trouwens geworden Armanda?
Ben ik ook wel erg benieuwd naar welke kinderwagen.. Ik heb wel leuke gezien maar ik twijfel nog!! Gisteravond was weer niks.. Nu had ik diarree en overgeven.. Net nu het avondeten is had gesmaakt dacht me buik er duidelijk anders over.. Stond net op de Weegschaal en weer een kilo eraf dus in totaal al 6 kilo.. Gynaecoloog zei dat ik echt niet meer moet afvallen maarja wat moet ik dan? Afijn.. Hopen dat het vandaag beter gaat. Voel me in ieder geval niet zo misselijk vanmorgen en straks komen me nieuwe broeken binnen dus komt wel goed! Iedereen een zalig Pasen he
Zo bijna op weg naar Londen. Heb er zin in alleen de mogelijkheid is nog steeds op bezoek. Maar vandaag zijn we 12 weken. Het eerste trimester sluiten we af. Hierbij nog een foto van de kinderwagen. Kleur van de bak is navy. Het is de Mutsy I Go.
ik ben echt fan van m'n stokke xplory! Productinformatie - Stokke® Belgium Ondertussen hebben ze nog twee modellen op de markt gebracht, maar daar kan ik niet over oordelen. Het is zooo handig dat onze dochter hoger zit (en in t begin lag). Ik zie soms mensen die super hard moeten bukken om hun kindje op te pakken of iets te geven. En het is heel gemakkelijk als je iets gaat eten of drinken. Je moet je geen zorgen maken over een eetstoel want je kindje kan gewoon bij aan tafel. En met de stokke hoeft hij/zij tenminste niet op benen en knieën te kijken. Hij is super wendbaar, ideaal voor de stad en om te gaan winkelen. Het inklappen ervan gaat ook erg vlot vind ik. Mijn man is vrij groot en deze is de enige waarbij je het handvat hoog genoeg kon zetten voor hem. Je kan hem lang gebruiken, want je kan hem echt perfect afstellen op je kindje. Er zitten twee verkleinkussens bij die eruit kunnen, de voetsteun en riempjes kan je ook heel makkelijk aanpassen. tot zover mijn reclamepost
Gister bij de verloskundige geweest, hartje klopt! Maar ben nog wat minder ver dan ik had gedacht. Nu 8 weken, 5 dagen. Uitgerekende datum is dan 24 november, dus val ik niet meer binnen jullie data lijstje. met de 12 weken echo berekenen ze definitief, maar zal dan niet meer zo verschillen met wat ze nu hebben berekend denk ik. Allemaal veel geluk in de zwangerschap!
Jaaaaa eerste weekjes zitten er op! Gaat ook wel weer snel! Voor je t weet is t november en dan hebben we zo een kleintje
@ Ariel, Wat vervelend dat gedoe met de navelstreng en vruchtwater... Het is toch uiteindelijk allemaal wel goed gekomen hoop ik toch? Was dat tijdens de zwschap van je zoontje? @Armanda, wat een gave kinderwagen!!! Vind de kleur heel mooi. lekker neutraal kan je alle kanten mee op. Trouwens heel veel plezier in Londen! Lekker unieke kleertjes shoppen voor de baby die je hier niet hebt Ik ben persoonlijk tot nu toe net als KabouterLiza fan van de stokke explory. Maar heb em nooit in het echt uitgeprobeerd dus ben benieuwd hoe die ervaring zal zijn. Hier hoop ik manlief zover te krijgen om maandag even te wandelen door babypark of babydump Heb er echt zin in, ben al helemaal in de baby mood! Voor iedereen trouwens ook een alvast een zalig paasweekend en heel veel plezier bij de aankondigingen van de zwangerschappen (voor degenen die dit gaan doen).
Zo kunnen jullie zien hoe dik ik al ben heb normaal al best een buik met maat 46 maar agh het vormt zich al! Boeiend er zit iets moois in!!