Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

aaaah wat mooi Vlinderbuik! Hier precies het zelfde, ben echt niet slank met een platte buik ofzo. Heb juist vanmezelf altijd al een klein buikje (die ik na jaren eindelijk heb geaccepteerd) Maar kan nu echt niet meer spreken van ''een buikje'' is al echt een buik! Stomme darmen! Maar zoals je zegt... boeiend er zit indd iets moois in dus heb het er nu zeker voor over :)

Ik heb zelf de broek, legging en 2 topjes van de lidl gehaald, was ze net aan het passen en heb de broek en top maar gwn aangehouden. Vind ze eigenlijk wel heel lekker zitten dus was zeker een goede koop :)

2. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Zit zeker iets moois in! Waren je broeken goed? Heb er hier ook 7 binnen via Wehkamp, moet nog even kijken welke ik ga houden.

Ik zou stiekem ook best een mooie nieuwe wagen willen. Wij hebben de maxicosi mura, alleen dat is me toch echt teveel geld en totaal onnodig.

3. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ze eerst groot besteld maar nu 2 maten kleiner en waren ze perfect. Mijn benen zijn net iets slanker en nu maakt het voor de buik niet echt uit! Heb nog een boyfriend spijkerbroek en 1 roze broek :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja hoor uit eindelijk allemaal goed gekomen ;) Met verplichte rust kwam het vruchtwater weer op normaal niveau en de navelstreng hadden ze niet goed gekeken bleek bij de bevalling. Waren gewoon 3 vaten. Alleen euh ja was toen 21 en vond dat ik alles gewoon kon doen als voorheen. Want ja je bent maar zwanger niet gehandicapt. Nou vind ik dat laatste nog steeds, maar zal wel beter naar me lichaam luisteren nu.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    En de kinderwagen, ik wil denk de mutsy evo. En tsja de Stokke je vind em geweldig of je vind em afschuwelijk. Ik hoor tot de laatste groep haha. Hij zal vastheel praktisch zijn enzo, maar ik vind em heel lelijk. Daarnaast vind ik meer dan 1000 voor een wagen echt overdreven. Zeker aangezien het hier echt echt echt de laatste baby is!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier precies dezelfde gedachte ;) de mutsy evo is hier al besteld :)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha, ik bestel em als we weten wat het is. Vind die blauwe heel gaaf bij een jongen. En ik hoef em ook nie neutraal te kopen voor een eventuele volgende.

8. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pasen! Nieuw leven :)

Dus... Me zus smste vanmorgen; nu ben je 12 weken dus de misselijkheid is over!
    Was het maar zo...
    Sinds gistermiddag niks meet gegeten en ga me zo wagen aan een rijstewafel. Vanmiddag nog brunch bij me schoonouders.. Euhhh.. Heb al gevraagd om een emmertje ;)

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames !!
    Ben een tijdje afwezig geweest.. erg moe, misselijk en veel over gewerkt.
    Hier alles goed ben laatst 2 dagen vooruit gezet bij de vk !
    Dus ben vandaag 13.1 weken zwanger, ik moet het nog veranderen. Nee idd was de misselijkheid maar weg na 12 weken hahaha heb er voornamelijk s avonds veel last van.
    Wij hebben laatst de maxi cosi mura plus 4 2014 gekocht.
    De wagen bak/wieg is inklapbaar,
    Ben er erg blij mee :)
    Fijne Pasen allemaal

10. Love1990

Wij hebben een neutrale kleur, grijs. Omdat we de wagen ook voor een eventueel volgende kindje gaan gebruiken.:D

11. Love1990

Succes bij de brunch! Hopelijk valt het mee met de misselijkheid.

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Succes bij de brunch vlinderbuik!

Ik vind de stokke ook mooi maar veels te duur.

Zelf heb ik de mima xari, ook een wagen van 1000 euro maar omdat het een showmodel was geweest nu 500 euro, vond dat wel een mooie prijs.

13. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

@ Ariel, goed om te horen dat alles uiteindelijk goed is gekomen :)

Hier vandaag precies 11 weken! yeahhh! maar misselijkheid heerst hier ook nog steeds helaas, Hoop elke week dat dit de laatste week is maar helaas... We gaan zometeen naar mijn schoonouders ben benieuwd of ik daar iets naar binnen kan krijgen. Ben de laatste 2 weken vooral s'avond misselijk :( Morgen samen met manlief naar babypark :D heb er echt zin! Ik vind 1000 euro trouwens voor een kinderwagen ook echt way to much. Zelfs als we ervan uitgaan dat we hem ook de voor de volgende kindje(s) gaan gebruiken. Dus zou de stokke zoiezo nooit nieuw halen. Maar miss wordt ik morgen wel verliefd op een andere wagen...

Ben trouwens wel benieuwd hoe de bekendmakingen van vandaag en morgen verlopen :)

14. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo brunch overleeft en hopelijk blijft het binnen. Nu ff op bed liggen want mijn ouders komen zo ook nog ff bakkie doen.

Van me schoonouders een paasfooitje gehad ;) komt goed van pas! Heerlijk shoppen voor t kleintje :)

Misselijkheid begint echt irritant te worden.. Heb nu steeds het idee dat het eten in me keel blijft hangen.. Bahbahbah

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Echt te doen met de misselijke dames. Hier echt helemaal nergens last van
    zelfs de moeheid begint af te nemen hier! Nog een paar dagen en dan eindelijk de echo.

16. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ogh.. Heb net iets gebreid gehad van me moeder... En.. Het is afschuwelijk hahahaha.. Soort van monster als pamperhanger.. Ik weet het niet hoor..

17. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    laat zien vlinderbuik, wel erg lief!!

ik wil zelf een dekentje of iets haken, lijkt me zo gaaf.

hier gisteren bij moeder van hubs geweest en vandaag zijn al haar kids en ik weer geblokkeerd op fb omdat we vandaag bij schoonzusje met schoonouders hebben gegeten. echt *zucht* ik word gek van dat mens! we zijn er 2x geweest en echt gezegd dat dit haar laatste kans is maar het boeit haar gewoon echt niks....

19. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Jaaaa laat zien vlinder buik!

20. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha nieuwsgierige Aagjes! Zal morgen het is mooi op de foto zetten!!

He wat vervelend leandrotje..

Deel Deze Pagina