Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man, let it go. Hoe moeilijk dat ook is :( Ik denk dat het voor je kids veel fijner is om op te groeien met 1 opa en oma die de wereld voor hen betekend dan dat ze verplicht de andere opa en oma ook moeten kennen. Ze heeft al zoveel kansen gehad...

2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Gelukkig hebben ze 2 opa en oma's. Alleen de 3e oma verziekt het steeds.

3. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ladies.. Hier komt ie! Het is wel heel lief en haha monstertje zeg ik altijd tegen die kleine in me buik :) maar denk niet dat ik het ga ophangen of ik dat heel erg ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      13
  4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    O dat is elmo! Ik vind hem wel erg lief en zou hem wel gebruiken, maar dat ben ik ;)

5. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

ooohhh dat is Elmoooo! Elmo is echt schattig! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat het moet voorstellen en wat het is of waar je het voor kan gebruiken :p maar buiten dat vind ik het gwn heel cute :D (ik had veel erger verwacht :p) Ik kan alleen niet zo goed lezen wat er op staat geschreven/gebreid... Maar ik zou em net als leandrotje ook gewoon gebruiken hoor :)

6. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha misschien moet ik er nog aan wennen!! Er staat op; pyjama van ons monstertje!

7. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    En van onderen zit een zak waar je dus pyjama of pampers in op kan bergen!

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Is het stom dat ik denk af en toe de kruimel al te voelen? Het is echt op de plek van de baarmoeder heel laag en het is net een vlindertje, het is niet vaak hoor, net voor de 2e keer, maar mijn darmen zijn stil.

Het is wel nummer 3 natuurlijk maar vind bijna 12 weken wel best vroeg...

9. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Ohhh dat staat er dus. Ook handig met het opbergzakje voor de pyjama of pampers. Is denk ik indd gewoon een kwestie van wennen. Als het eenmaal een tijdje hangt in de babykamer dan valt het niet eens meer op of je staat er niet eens meer bij stil :)

10. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leandrotje ; ik denk dat je het wel sneller zal herkennen en wie weet dat je het al voelt! Wel bijzonder!

En fanysha aghja zeker ff wennen en vind het heel lief hoor van me mamma maar had liever gebreid dekentje ofzo :) en rood vind ik ook niet zo mooi dus misschien zal ik vragen of ze iets kan breien in andere kleur

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

#3091 Love1990, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2014
    Mijn schoonzus vertelde net dat ze haar 3e kindje ook vanaf week 12 voelde, dus het kan wel.

12. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Paasweekend, leuk maar ik ben werkelijk uitgeput en moet morgen woensdag werken... bleghhh!

Misselijkheid is hier ook nog aanwezig, niet de hele dag en ik kan redelijk eten maar met vlagen ben ik ineens zo beroerd. Blijft de vermoeidheid waar ik zo vreselijk veel last van heb.

Vlinderbuik, ik begrijp je afkeer. Ik hou ook niet zo van dat soort dingen;)

Morgen vertellen op mijn werk dat ik zwanger ben en heb erg gewoon de zenuwen van. Zo bang dag ik het vertel en dat t alsnog mis gaat. Dit had ik vorige keren niet zo, maar na de laatste miskraam wil ik het liefst iedere dag het echo apparaat erop.

13. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames.. Vandaag voel ik me redelijk goed! Nog geen zetpil gebruikt. Alles blijft binnen.. Hopelijk vanaf hieraf beter! Merk wel dat maag moet wennen aan eten en gewoon kleine porties!

Net beetje bami op en smaakt goed en vond het koken ook niet zo stinken :) gelukkig deze week nog wel even vrij van werk en dan is kijken hoe het gaat en misschien met een paar uurtjes weer opbouwen..

Spannend Corali! Begrijp goed dat het nu even niet zo makkelijk is om te vertellen..

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    wat fijn dat je minder misselijk bent vlinderbuik!!!!!

hier vandaag ook niks gebruikt.

vandaag verder niks meer gevoeld, maar hoeft ook niet zo vaak natuurlijk, was misschien wel gewoon een lucky shot :)

15. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Ik was een paar dagen niet actief omdat ik op vakantie ben in Turkije. Maar ik zie dat er even niet zo veel gekletst wordt, ik hoefde maar 3 pagina's te lezen.

Over de kinderwagen, ga ik toch kijken voor een tweedehandse. Er gaat hierna niet nog een kindje komen. Ik geef dan liever wat meer uit voor een goede buggy.

Met 12 weken de baby voelen is erg vroeg. Het kunnen ook plopjes vanuit je darmen zijn. Men zegt dat je de baby tussen 16 en 20 weken voelt, maar ik voelde het echt pas bij 20 weken. En als je het echt voelt dat twijfel je niet of het de baby is, want het voelt echt heel bijzonder.

Voor mijn vakantie, amper een week geleden, dacht ik aan de hand van de eerste echo dat ik net 10 weken was, maar 1 dag voor mijn vakantie had ik de termijnecho en werd ik 10 dagen vooruit gezet. Echt bizar dat ik nu 12+3 ben. Ik voel me overigens erg goed. Ik kan goed genieten van het all inclusive formule hier in het hotel. Geen misselijkheid ofzo. Er worden alleen steeds cocktails aangeboden en als ik dan om een kindercocktail vraag kijken ze me verbaasd aan (terwijl ik echt wel een dikke buik heb).

16. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallobaby, wat heerlijk om even op vakantie te zijn, geniet ervan!
    Ik ga eind mei 10 dagen naar Turkije, is het qua eten een beetje te doen?

Gisteren emotionele breakdown gehad, boos,verdrietig en tranen... Eigenlijk om niks natuurlijk. Gelukkig met vriendlief er daarna goed om kunnen lachen!
    En sinds een paar dagen een beetje last van mijn onderrug, maar even aankijken hoe dat gaat.
    Fijne dag allemaal!

17. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leetje85: ja hoor, genoeg te eten. Alleen de cocktails mag ik niet.

18. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auw auw wat een koppijn... Vanmorgen naar me werk gebeld.. Stomme ongeïnteresseerde leidinggevende.. Poeh kan er ook niks aan doen dat ik geen energie heb.. :(.. Nu lekker weer op bed. Alleen zijn ze de hele dag bezig met de boren en hameren in de straat.. Blehh

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heel fijn!! Hier ook vaak koppijn :( Echt super vervelend!! Haat aan hormonen!!

20. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja haat aan hormonen.. Wil gewoon gezellig zwanger zijn.. Ken nu verschillende mensen en lijkt wel dat die makkelijk door hun zwangerschap heen fietsen.. En ik.. Ik lig maar voor Pampus en de wc is my best friend..
    Oh heerlijk even klagen hoor!!

Deel Deze Pagina