Hier ook weer een goede echo gehad. Kregen het hartje eerst niet gevonden met de doppler, dus toen met echoapparaat gekeken. Direct onze kleine in beeld, geen wonder dat ze hem niet konden vinden, was zo druk aan het koppeltje duiken dat ie telkens ergens anders lag...alles weer helemaal goed. Vk heeft niet gemeten e.d. Heb volgende week de nekplooimeting en termijnecho in een, dus daar wordt dat allemaal weer gedaan. Door het vele overgeven wel 7 kilo afgevallen, maar gezien mijn overgewicht geen probleem Bijna 12 weken, jeej!!!
@hophop: wel bijzonder dat ze bij jou de termijnecho en nekplooimeting combineren. Bij mij zeiden ze dat de nekplooimeting precies tussen een bepaalde periode (ik meen tussen 12 en 13+5) moest. Bij mijn termijnecho werd ik tov de vorige echo (rond 7 weken) 10 dagen vooruit gezet. Ik heb mijn nekplooimeting direct als ik terug ben van vakantie en valt net in de laatste dagen dat het nog kan. Bloedprikken voor de combitest heb ik voor de vakantie gedaan. Dit schijnt het beste rond 12 weken te zijn en bovendien krijg ik dan binnen een dag na de nekplooimeting de uitslag. Mocht er dan een grote kans uitkomen dan kan er zsm een Nipttest worden gedaan. Ik vind het verder wel moeilijk als er echt een negatieve uitslag uitkomt. Nu ik de kleine als echte bewegende baby op de echo heb gezien is het zo echt. Ik moet er niet aan denken om te besluiten om het weg te moeten laten halen terwijl ik van te voren altijd heb gezegd dat ik het weg zou laten halen als het niet gezond is. Echt lastig.
Hoi dames! Poeh, straf voor mij! Een week afwezig geweest! Eerst naar Utrecht geweest, musical, hotelletje, winkelen en daarna rest vd week bij mijn ouders geweest. Met Pasen eindelijk de wereld in gebracht. Binnen 3u wist het halve dorp het, haha. Blij dat iedereen het nu weet. Maar zo druk geweest en zo vermoeiend dat ik eigenlijk geen moment achter de pc ofzo heb gezeten.. Ik zal even een paar pagina's terug lezen, maar alles is echt niet te doen Dus mocht ik iets belangrijks gemist hebben en daar dus geen reactie op hebben gegeven.. sorry! Sinds gisteravond ook een huis te huur in mijn ouderlijk dorp. Gelijk een optie op genomen en maandag ga ik kijken.. Dus misschien ook al verhuizen binnen een paar weken, spannend! Nu dus paar pagina's terug lezen!
Bij mij hebben ze met de 10 weken ook al een termijnbepaling gedaan, welke vrij goed overeen kwam met ovulatie en cyclus. Echter lag het kindje er niet echt goed voor waardoor de meting niet geheel nauwkeurig was. Vandaar dat ze aangevraagd heeft om met de nekplooi ook nog een keer de termijn te laten bepalen omdat we dan ruim aan de 12 weken zitten. Bloedprikken heb ik ondertussen ook al laten doen. voorkeur was om dit na de 10 weken te doen, dus vandaar dit met 10.3 gedaan. Nekplooi is dus nu met 12 weken en 4 dagen dus prima op schema volgens verloskundige en ziekenhuis die de nekplooi doen. Ik krijg ook direct alle uitslagen. Ook erg benieuwd.
Mijn man heeft vanmorgen afspraak gemaakt bij de verloskundige! Eerste afspraken bij gynaecoloog gehad.. En heb net inschrijfformulier voor kraamzorg ingevuld dus fijn geregeld allemaal. Voel me iets beter dan gister.. Wel vanmorgen veel gal overgegeven.. Hopelijk vandaag geen 7x spugen maar we zullen zien! Voor de rest moet ik zoveeeel niezen.. Is dat iets van de zwangerschap?
Je slijmvliezen kunnen gevoeliger zijn tijdens de zwangerschap. Dus zal je idd eerder moeten niezen of een loopneus hebben bijv. Ik heb er ook last van, maar heb ook hooikoorts, dus ben het wel gewend rond deze tijd van het jaar
Moet ook veel meer niezen (maar heb ook hooikoorts). Moet tegenwoordig elke nacht plassen en als ik dan weer in bed lig, krijg ik standaard een loopneus en soms ook niezen. Even snuiten en dan kan ik weer slapen, haha.
Ik moet ook veel niezen. Grappig dat jullie dat ook hebben, dacht dat het gewoon aan mij lag... echte loopneus kan ik niet zeggen, maar het nieze blijft wel. Heb ik geloof ik ook al vanaf een week of 4 zwanger
hier hetzelfde hoofdpijn en niesverhaal vooral 's nachts vervelend, want ik slaap tegenwoordig ook moeilijk terug in (na de nachtelijke toiletbezoekjes) dus dan lig ik daar wat te niezen en te snotteren (ik ben ook allergisch aan huisstofmijt)
Hier precies hetzelfde.. Lig tegenwoordig soms zo een uur of langer wakker.. Boodschappen gedaan.. ging in de AH bijna van mijn stokje. Ben sinds een paar weken zo snel licht in mijn hoofd, duizelig en misselijk.. Heb nog express gegeten voor de tijd.. dood eng.. Ook helemaal natte rug en oksels van het zweet.. was zo bang dat ik flauw zou vallen.. :s
Oh kabouterLiza! Ik wil oooook!! Geniet er van! En Lies ik ben ook snel duizelig enz.. Heel vervelend.. Net belde me werk of ik van t weekend niet wat uurtjes kon werken.. Moet het wel beetje beter gaan want na gister 7x spugen ga ik dat niet overleven!
Hè, vandaar, ik heb geen last van allergieën, maar heb al enkele weken dat ik zoveel moet niezen. Ik dacht al dat ik spontaan hooikoorts had gekregen. Maar is dus gewoon de zwangerschap. Weet ik dat ook weer.
dat heb ik ook! jeej bij mij zijn het bloeddrukvallen. Normaal heb ik 13over8 en nu meestal maar rond de 10. Ik ga dan op de grond liggen met m'n voeten op een stoel, maar dat is geen zicht in de AH hé
Ehhhh.... 13 over 8 als bloeddruk? Is dat iets Belgisch? Ik ken bloeddrukwaardes zoals 130 70 (boven en onderdruk).
Die bloeddrukbwaardes ken ik ook niet haha. Enne misschien wat zoute drop meenemen als je weggaat? Daar gaat je bloeddruk van omhoog.
1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ Mofa, ? jaar, ? kindje 4 Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Philotes, 2e kindje ♥ elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje ♥ 6 Love1990, 23 jaar, 1e kindje ♥ Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje Sjannie, ? jaar, 2e + 3e kindje ♥♥ liefdeis, 26 jaar, 2e kindje ♥ 7 Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 xMissyx, 27 jaar, 2e kindje ♥ Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ Fanysha, 26 jaar, 1e kindje ♥ 10 Sher, 28 jaar, 2e kindje ♥ 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 12 Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje Anskev, 28 jaar, 2e kindje, zh♥ 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Liefde1978, 35 jaar, 2e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 24 april: Leandrotje 19.45 12-weken echo kabouterlizaAriel termijn echo 09.30 25 april: L0veErin 12-wkn echo 30 april: Hallobaby Nekplooimeting 1 mei: Fanysha Termijnecho 5 mei: Leandrotje 9.30 Controle 6 mei: Lies2012 VK 13 mei: Anskev controle VK, 14wkn echo 14 mei: Love1990 VK 20 mei: Armanda1982 VK