hier ook morgen echo, over bijna 24 uur meiden met fb, zou ik mogen vragen of jullie even op vind ik leuk willen klikken? kan ik een mooi prijzenpakket van fisher price winnen. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=602709863154457&set=p.602709863154457&type=1&theater
jeej dankjewel het regent en het onweert hier als een idioot, al sinds 8 uur en duurt nog wel tot 10 uur, bleghhh
Hier ook geen regen.. Maar wel regen op me gezicht.. Bah janken janken janken. Alles is kut!! Kan niks binnenhouden.. Zelfs een waterijsje komt eruit.. ik zie het ff niet zitten...
Sterkte vlinderbuik, hoop echt dat het minder gaat worden de komende tijd want ik kan me voorstellen dat dit echt niet leuk is. Kan iemand de lijst aanpassen? Ik ben 11-11 uitgerekend!
Jeetje vlinderbuik, dit is echt niet leuk meer. Hoeveel ben je nu afgevallen? Kan je niet aandringen bij je huisarts voor andere medicatie want dit gaat zo niet goed. Je kleintje merkt er weinig van want die pikt alles van jou maar het is niet normaal dat jij zo moet lijden, dat zou niet nodig moeten zijn want er is nog sterkere medicatie.
Net gynaecoloog nog even gebeld en die gaan even overleggen maar dit is zeker niet meer normaal.. Alles komt er zo weer uit.. Vanmorgen op de Weegschaal 7 kilo kwijt.. Wil zo graag het goed doen voor de kleine.. Ik ben helemaal slap. Geen energie voor iets...
Jeetje, 7 kilo is wel echt heel veel! Hier begint de miseelijkheid gelukkig af te nemen, eindelijk! Gister weer echo gehad! En weer vooruit gezet, nu 6 november ^^ en wat is het leuk zeg om de kleine zo te zien spartelen en te zien dansen!! Het zijn ook al echte mensjes, zo leuk! =D Ik ben door de vk wel heel erg gaan twijfelen of ik wil weten wat het wordt... Zal zo even een fotootje uploaden
vlinderbuik: pfff.. er moet meer actie ondernomen worden. 7kg is echt veel hoor! Vind het echt zo rot voor je dat je je zo voelt.. Hoop echt dat het snel beter mag gaan en dat je mag gaan genieten. @ariel: eindelijk, jij mag vandaag! Hoe was je echo? De rest vandaag ook een goede echo gewenst!
Jeeej... eindelijk echo gehad, ben wel een paar dagen teruggezet, ben nu 10 november uitgerekend. Alles was helemaal goed, maagje, blaas, mooi hartje gehoord. Moet nu alleen pas over 4 weken weer terug voor een controle. Blijkbaar telt hier de echo ook als een controle. Placenta ligt wel aan de voorkant, dus zal deze denk ik minder snel voelen dan de vorige. scheelt wel weer doet het schoppen niet zo'n pijn haha. Zal vanavond even de foto posten VL heeft ze meegenomen, die is helemaal verliefd haha
Hoe groot waren jullie kleintjes op de echo? Vorige week bij de termijn echo (11+5) was mijn kleine 5 cm groot, terwijl die op de echo van nog geen 3 weken geleden nog maar 1,1 cm groot was. Ik vind het wel enorm gegroeid.
Ik ben nu 11+5 en toen was pixeltje 5,05 cm groot! De vk heeft alleen een verkeerde foto meegegeven... Nou zij was ons aan het overhalen om het wel gewoon te weten, want je leeft er anders naartoe en je maakt toch een andere band met de beeb etc.. gelukkig hebben we nog even om erover na te denken! Oh wat fijn zeg eindelijk de eerste echo! Vind het echt knap van je dat je zo geduldig hebt kunnen blijven! Bij mij ligt de placenta aan mn rugzijde
Ik geloof dat bij ons de meting 3,9 cm aangaf bij 10.4 nu maandag nieuwe meting bij 12.3 Ben dus erg benieuwd hoever het allemaal gegroeid is... Zag er afgelopen week wel heel groot uit Banner klopt overigens niet helemaal meer, pas hem aan wanneer ik maandag termijnbepaling in ziekenhuis heb gekregen. Volgens vk nauwkeuriger dan hen eigen echoapparatuur.
Hier was de mini stuiterbal 5 cm bij 11+3 das natuurlijk zonder beentjes. Kop tot kont. Enne ja tsja ik heb engelen geduld Was ook helemaal niet zenuwachtig vanmorgen, heel raar.