Ja, dat was ik. Goed om te weten dat ik heb kunnen helpen. Ik was even bang dat ik te bemoeizuchtig werd. Maarre... De hint is nu bij jouw vriend wel aangekomen. Misschien moet je ook maar vertellen dat er meteen van alles geregeld is voor het kindje. O.a de erkenning en nabestaande gedoe (wat je anders met een testament doet). Zo veel gedoe! Je kan maar beter trouwen, hihi! Wie weet helpt het.
1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ Mofa, ? jaar, ? kindje 4 Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Philotes, 2e kindje ♥ elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje ♥ 6 Love1990, 23 jaar, 1e kindje ♥ Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Sjannie, ? jaar, 2e + 3e kindje ♥♥ liefdeis, 26 jaar, 2e kindje ♥ 7 Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 xMissyx, 27 jaar, 2e kindje ♥ Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ Fanysha, 26 jaar, 1e kindje ♥ 10 Sher, 28 jaar, 2e kindje ♥ Ariel, 28 jaar, 3e kindje ♥ 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ 12 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje Anskev, 28 jaar, 2e kindje, zh♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Liefde1978, 35 jaar, 2e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 24 april: Leandrotje 19.45 12-weken echo kabouterlizaAriel termijn echo 09.30 25 april: L0veErin 12-wkn echo Mamamarion 16.00 termijn-echo 30 april: Hallobaby Nekplooimeting 1 mei: Fanysha Termijnecho 5 mei: Leandrotje 9.30 Controle 6 mei: Lies2012 VK 13 mei: Anskev controle VK, 14wkn echo 14 mei: Love1990 VK 20 mei: Armanda1982 VK 23 mei: Mamamarion 13.00 VK
hier hebben we bij nummer 2 al geen kraamvisite gehad, alleen opa en oma waarvan we kraamcadeau al hadden gekregen, dus kleertjes krijgen zit er hier niet in ja en schoonzusje komt ook maar verder niemand gezien bij lisa. dus bij nummer 3 nu ga ik hooguit 10-15 geboortekaartjes bestellen en verwacht ik helemaal niks meer. kreeg bij zoontje ook een lading kaartjes en bij dochter hooguit 5. nu heb ik helemaal geen verwachtingen meer en stuur ik ook geen kaartjes meer, alleen naar opa/oma en schoonzusjes en goeie vriendinnen, de rest leest het maar op facebook.
Oh wat vervelend!! Hoe kan dat grote verschil? Ik stuur hier wel wat meer geboorte kaartjes. Denk dat k er 100 bestel. Maar k geed de buren, me oude directeur, kraamzorg, vk enzo ook. Qua visite ga ik het wel heel anders aanpakken deze keer. Eerste week alleen maar naaste familie en vrienden enzo later. En ook onze moeders hoeven van mij echt nie iedere dag te komen. Hahaha
En qua kleertjes... ik krijg echt heeeeel veeel van mn schoonzus die heeft een zoontje van 2 en een dochtertje van 1. En ze heeft alle kleertjes bewaard. En t is bijna allemaal merk.
Tja mijn moeder had een paar dagen later een feest en ze zouden haar daar wel zien... Tja dan krijg je dus dat niemand meer komt. Ik vond het eerlijk gezegd echt niet leuk, Maarja...
Bij mijn eerste overleed mijn vader 3 dagen na de geboorte. Mensen durfden niet te komen omdat ze geen houding wisten, terwijl ik juist wel behoefte had aan afleiding. En bij de crematie kwam ik dan wel iedereen tegen. Het was toen heel dubbel om tussen de felicitatiekaarten ook een rouwkaart te krijgen. Precies op het moment dat ik die ontving kwam de vk en ze zei " goh, last van kraamtranen?", ze wist niet wat er aan de hand was, maar dat kwam wel hard aan. Ik had een hele stapel leuke kaarten, maar bovenop de kaart van mijn vader. Dat was echt een rot periode
Dat is heftig Hallobaby.. erg moeilijk. Begrijp ook wel dat mensen zich geen houding weten te geven, maar de mensen die je goed kennen, moeten het toch gewoon kunnen vragen? Dan kun je het zelf aangeven.. @leandrotje: jeejtje! Wat ongeïnteresseerd eigenlijk! Die mensen moeten zich echt schamen..! Want als jij zoiets bij hun kind/klein kind zou doen, dan hebben ze hun mening wel klaar! Ik zou zeggen, leuk je gezien te hebben op het feestje, maar we bellen volgende week even voor een afspraak, kunnen we echt even de baby bewonderen en bijkletsen!
wat heftig hellobaby! hier zeiden de meesten wel van we bellen wel maar nooit meer wat gehoord of gezien, tja helaas. moet ook zeggen dat ik met die familieleden verder ook niet echt contact heb dus vind het nu wel goed zo, daarom ook maar zo weinig kaartjes dit keer. heb ook een kraambezoek boek van lisa, maar er is door 3 mensen in geschreven volgens mij dus denk dat ik die maar eruit scheur ofzo en dan de rest van het boek weg doe, want om nou zo'n leeg boek later te geven vind ik niks.
Gynaecoloog helpt ook niet echt.. Als het doodblijft gaan nog bloed en urine nakijken.. Je wordt lekker gezien als aansteller.. Nou vandaag nog 4x overgegeven dus valt reuze mee.. Vanmiddag ook wat sap gedronken en bleef er een hele tijd in dus zal wel wat opgenomen zijn.. We hebben het vanavond met een gedichtje op Facebook gezet leuke reacties! Doet goed!
Vlinderbuik, wat raar dat ze je niet serieus nemen zeg! Als het overgeven zo door blijft gaan gewoon weer contact opnemen hoor. Dit is niet meer normaal. Babydump heeft net gebeld, de babykamer, box en kinderwagen worden nu 12 mei geleverd ipv halverwege juni! Beetje vroeg maar vind het stiekem wel leuk!
echo was super!!! hij/zij had de hik en bewoog heerlijk! diegene die de echo deed zei hele tijd dat ze niet kon weten wat het geslacht was en dat ik er niet vanuit moest gaan dat het een jongen is en dat de kids 50% kans hebben, maar was zo negatief over geslacht dus maar niet naar de nub gevraagd.... de 1e foto steekt hij/zij zijn tong uit, om te zeggen, nanananana, je weet het lekker niet, hahahaha zit nu uitgerekende datum op 6 november
Leandrotje, wat een leuke echo! Gaan we weer gelijk op, volgens mijn berekening was ik ook 4 november uitgerekend en nu dus 6 november! Ps: ik zou de echo foto in het nub topic zetten, misschien dat daar meiden zijn die het kunnen zien
ja al daar neergezet, maar ben bang dat er niks te zien is, haha. heb de hele wachtkamer afgezocht maar het formulier voor de echo in groningen was weg helaas! maar misschien dat het nog wel weer komt? hoop het maar, zou jammer zijn want wou er zelf ook gebruik van maken! en lopen we inderdaad weer helemaal gelijk, leuk leuk
Jammer dat je het formulier niet meer kon vinden, wie weet komen we het nog tegen zal volgende keer ook even bij mijn vk kijken of ik het kan vinden!
normaal hangt het gewoon op het prikbord maar daar hing hij dus niet meer... volgens iemand die ik ken is het trouwens een meisjes nub. dat zou echt wel een hele omschakeling zijn, want ik ga echt uit van een jongen eigenlijk, haha.