Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Geeft niet hoor, wij hadden bij mijn zoontje inderdaad een slechte uitslag.
    hier kwam een kansberekening van 1 op 5 uit maar we hebben een gezond kind hoor! Alleen het zorgt wel voor heel veel onnodige stress!

2. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zal idd veel stress opgeleverd hebben voor jullie! maar gelukkig dat jullie zoon helemaal gezond is!

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo weer een dagje terug uit Londen. Vanmiddag lekker geborduurd, Dikkie Dik nummer 2 is al weer een heel stuk klaar.

Ariel: wat fijn dat je ook eigenlijk een goede echo had.
    Vlinderbuik: hopelijk gaat het echt wat beter nu.
    Love1990: Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad.

Morgen gaan we kijken naar laminaat voor op de babykamer. Hopelijk kunnen we wat vinden. Verder hier last van alle geuren. Ruik ineens 2x zoveel......

4. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk hè, al die geuren, sommige dingen stinken echt ;)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Grrr heel verhaal getypt... issut weg...
    Straks nog maar is proberen :(

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeh 12 weken vandaag!! Nog maar 28 te gaan hahaha

7. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha oh appeltje eitje Ariel! Doe ik er 27.. Of minder ;) kan niet wachten..
    Van t weekend ging het redelijk.. Niet heel veel spugen maar gisteravond en vannacht weer beroerd.. Wou vandaag eigenlijk ff op me werk kijken maar dat zie ik nog wel ff aan denk ik zo.

Hoe ist met iedereen?

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier nog steeds weinig last, dus gaat wel goed :) Bedacht me wel nog t weekend dat de hele zwangerschap wat mij betreft mag worden doorgespoeld. Gewoon hop, door naar de bevalling! Zijn vrouwen die er echt van kunnen genieten, maar ik heb lieve dat het zo snel mogelijk voorbij is...
    Maar ja wat is 28 weken op een mensenleven he ;) zo voorbij!! Gelukkig niet meer zwanger met oud en nieuw, dat scheelt.

9. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind zwanger zijn langs de ene kant heerlijk. Zo wonderlijk om die buik te zien groeien en dat leven te voelen. Ongelooflijk toch hoe dat allemaal in zn werk gaat.
    Langs de andere kant was mijn vorige zwangerschap echt geen feest, had alle kwaaltjes die je maar kan hebben.
    En op 33 weken werd zwangerschapscholestase geconstateerd dus dat waren nog een paar erg bange weken. Uiteindelijk werd ik op 37weken ingeleid. De kans dat dat terugkomt is groot dus in dat opzicht zou ik het ineens doorspoelen naar begin november.

10. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    De misselijkheid lijkt hier stilaan wat af te nemen. Er zijn nog slechte dagen maar ben niet elke dag de hele dag misselijk. Geuren of het idee dat iets slecht zou kunnen ruiken en vuile luiers zorgen wel nog voor instant kokhalzen.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh dat klinkt indd niet echt als een feest :( Hopen dat het deze keer wegblijft!

En tsja, ik heb nie echt lastige zwangerschappen gehad ofzo, maar ik ben er gewoon nie voor gemaakt haha. Als me vriend t had kunnen dragen had dat zo gemogen van mij! Had wel zo eerlijk geweest. ;)
    Veel mensen hebben het ook over een wonder, ik vind het gewoon de natuur. En tuurlijk vind ik het ook een mooi gevoel als er geschopt wordt enzo, maar t mooiste vind ik de bevalling haha.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    We hebben het afgelopen weekend aan onze ouders, vrienden en kids verteld.
    Allemaal leuke reacties, oudste is zoooo schattig. Hele tijd me buik aaien en kusjes geven enzo. En ik mocht me niet stoten want dan krijgt de baby hoofdpijn hahaha

13. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bleek mij vergist te hebben in de dag dat we terug kwamen van vakantie, bleek een dag eerder te zijn. Ik kon daarom vandaag al terecht voor de nekplooimeting. Deze was 1,7. Volgens mij is dat wel ok, maar ik moet nog wachten op de uitslag.

Mijn dochter van 7 was mee en mocht mee naar binnen. Die heeft echt genoten en kreeg 7 foto's mee.

Het kindje was nu al 7 cm groot. Uitgerekende datum kwam ze nu op 2 november, maar ze hield de termijnecho aan van 1 november.

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hopelijk alles goed hellobaby!

hier net de speelgoedkast van de kinderen opgeruimd. was 1 grote bom dus alles weer geordend, maar nu flink beroerd. dus maar even op mijn kont zitten.

wou nog veel meer doen, misschien vanmiddag.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat vervelend dat je je weer beroerd voelt :( hopelijk wordt t snel minder.

Hier is het huis ook vaak een stuk minder opgeruimd dan ik zou willen :( voel me dan opzich wel gewoon prima, maar alleen zo moe!

Zat ff te Googlen voor die nekplooimeting. Lijkt me inderdaad een prima uitslag!!

Leuk hoor dat je dochter mee was! Ik merk wat de zwangerschap wel echt groot verschil nu in de leeftijd. De jongste interesseert het eigenlijk nog niet echt. En de oudste is er onwijs mee bezig. Zo lief! Als het een meisje is moet ze Madelief heten... aldus Rosalie van 6 jaar haha

16. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    nu ik rustig zit gaat het alweer wat beter gelukkig.

kan gewoon niet teveel doen.

wou de koelkasten nog helemaal schoon maken en alle keuken kastjes maar dat gaat hem niet worden.
    morgen weer een dag.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog even en dan voel je je weer top en krijg je nesteldrang ;) heel het huis glimmend ;)

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Zal vriend blij mee zijn, hahahaha.

Enne had niet gereageerd maar leuk dat ze zo reageerden en dat de oudste er zo mee om gaat!

Bij de 2e zwangerschap was de jongste net een jaar en die heeft er niks van meegekregen maar nu zijn ze er beide wel bewust mee bezig. Elke keer aai en kus over mijn buik, erg lief!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahhh schattig hoor!! Hier leeft de jongste in zn eigen wereldje, t zal binnenkort wel echt bij hem landen haha.

20. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn jongste is nu 7 dus alle 3 de kinderen krijgen het bewust mee, en nog verder. Ze weten al redelijk wat af van sexuele voorlichting. Leuke informatie maar het zet het wel in een ander daglicht als je weet dat je eigen moeder ook aan seks heeft gedaan. En vooral de jongste wil bij de bevalling zijn. Ik reageerde heel impulsief van nee, maar misschien is het wel iets moois voor hun. Maar goed, dat duurt wel even. Ik beval toch in het ziekenhuis en verwacht dat zij dan gewoon thuis.

Verder ben ik wel uitgeput van het reizen vannacht. Ik heb net al flink bijgeslapen, maar de koffers staan nog in de gang. Ik moet nog zoveel doen, bleh!

Deel Deze Pagina