Hier verder ook alles top. Alleen t gevoel alsof ik 1000 sit ups heb gedaan in me slaap haha Veel plezier bij de echo!! Lekker hoor zo dicht bij de Efteling! Vind dat zooo leuk! Kids zijn alleen nog beetje klein. En om nou 120 voor het Sprookjesbos te betalen is ook weer zo zonde.
Drievliet is leuk! Voor ons maar een half uurtje, net als Duinrell. Efteling is 45 min. ongeveer. Ik zou heel graag weer naar Plopsa de Panne gaan, daar zijn we a.s. zomer 2 jaar geleden geweest, toen was zoonlief eigenlijk nog te klein. Ik heb nu weer een bon uit de veronica gids voor mij als mama gratis toegang. Probleem is alleen dat we momenteel in een hele vervelende situatie zitten.. Manlief overspannen thuis en daarbij arbeidsconflict met werkgever die loon niet heeft betaald. Dus op dit moment ff geen cent te makken....
Oh jeetje dat is naar zeg!! Er is niks erger dan geld stress. En zeker tijdens een zwangerschap kan je dat soort stress niet gebruiken
Hoop stress hier idd, ik probeer er zelf rustig onder te blijven. Vandaag alle stukken mailen naar de jurist, die gaat er dan mee aan de slag.
Ja rustig proberen te blijven is het enige dat je kan doen idd. Maar het is vaak zo'n ontzettend slopend proces. Dat ik wel snap als je het af en toe niet meer ziet zitten heel veel sterkte! Gaat het inmiddels wel wat beter met je man?
Hey meiden, hier al 3dgn in de ban van buikgriep. Eerst zoonlief afgelopen weekend en sinds maandag is mams geveld. Vandaag gelukkig weer minder misselijk en minder opgeblazen en alleen nog maar gigantisch veel spierpijn en geen energie. Maar sjee wat neem ik mn petje af voor alle meiden die al weken zo misselijk zijn/zijn geweest. Dit is echt geen pretje. Heb gister ook even contact met mn huisarts gehad en zolang ik maar voldoende vocht binnen kan houden wordt er niets gedaan. Leetje veel plezier bij de echo! Zelf nog 2wkn wachten, maar wat duurt dat toch lang heb namelijk niet echt meer t zwangere gevoel. Ja ben nog erg moe en erg humeurig maar ik was bij zoonlief deze periode al een paar kilo´s aangekomen en nu nog niets (is niet erg natuurlijk maar toch). Zal blij zijn als ik de 13e weer een mooi kloppend hartje mag zien.
Nee, dat gaat met vlagen juist slechter. Als zijn baas de ziekmelding nou gewoon had gerespecteert kan hij aan z'n herstel werken. Maar nu wordt hij op een hele vieze manier eruit gewerkt en dat is natuurlijk niet bevorderend voor z'n herstel.
Ja de Efteling is wel duur voor een gezin inderdaad. Wij hebben als kind jaren een abonnement gehad en we gaan nu meestal om de 2 jaar nog eens een keer naar de Efteling. Ik rij er ook iedere dag langs met mijn werk, dus vind het ook niet meer zo leuk.... Dit jaar gaan we naar Phantasialand in Duitsland. Gespaard met Jumbo. Mag wel nergens in, maar gewoon een gezellig dagje weg. Efteling willen we volgend jaar weer doen als de kleine er is. Oei wat naar Saroanda. Dat is geen fijne situatie, ik hoop dat er snel een oplossing komt want stress is idd niet goed voor je zwangerschap. Heel veel sterkte!
Zoonlief is niet zo'n held qua attracties. Drievliet, Julianatoren, Plopsa, zulk soort parken vind 'ie wel leuk. Maar al het andere is net ff te spannend en vind 'ie eng. Spoorwegmuseum vond 'ie ook erg leuk. En een grote binnen of buiten speeltuin doen we hem een groter plezier mee. Ik spaar ook weer de dagje uit zegels, eens kijken wat we dit jaar gaan doen.
Wat zijn sommige bazen ook honden ook he Gezondheid van je medewerkers is zo ontzettend belangrijk! En vooral geestelijke gezondheid wordt echt te vaak onderschat! Want ja, je ziet niks aan de mensen he!
Ben weer terug van de echo, was super! Kleine was lekker aan het bewegen, echt een mini-mensje! Gyn was 'wat kort van stof', snel klaar en jammer genoeg geen foto's mee maar ben al lang blij dat alles er zo mooi uit zag! Binnenkort 20weken echo plannen!
Gyn is vaak wat minder gezellig helaas Waarom loop je bij gyn ipv vk eigenlijk? Als k vragen mag? Wel fijn dat alles goed is!!
Vragen mag altijd, wat mij betreft! Ik heb de ziekte van wegener, men weet niet goed wat zwangerschap met wegener doet, dus kans dat het slechter kan gaan, voor extra controle werd ik door de reumatoloog doorgestuurd. De gyn is voor het medische gedeelte echt goed, maar gezellig is anders inderdaad
Salaris van m'n man is zojuist gestort. Blijkbaar is z'n werkgever toch onder de indruk van onze dreiging om een jurist in te schakelen.
Zo je bent even met vakantie en er valt een hoop bij te lezen.. pff, ben na 4 pagina's maar gestopt. Hopelijk gaat alles goed hier. en ik lees dat het salaris toch gestort is. Das mooi!
@leetje Wat goed dat je een goede echo hebt gehad! heeft iemand al de combitest gehad? Ik was benieuwd of je de bloeduitslag pas bij de nekplooimeting krijgt of dat je het al eerder te horen krijgt als de uitslag niet goed is van je bloed?