Hier een maxi cosi en easybase 2 in 1 koop gekocht op marktplaats voor 50 euro. Ziet er nog super goed uit en stinkt niet en netjes dus erg blij mee!
Ik weet nu nog niet of een buik in de weg kan zitten, waarschijnlijk zeg ik dat bij een 2de ook hahahaha. Maar wat is het verschil? Ik heb een kinderwagen van Mutsy en ik weet dat ik daar een adapter set voor moet kopen, maar daar kan dan elke Maxi Cosi op of zit daar dan ook weer verschil in?
Specifiek voor de mutsy weet ik het ook niet. En ja voor mij is een maxicosi een maxicosi of ie nu 80 of 200 kost. Hahaha en ja een buik kan in de weg zitten. Als je straks mega bent en je sokken aan wil trekken ofzo
babyvalue is een geweldige site! zijn producten waarvan de doos bijvoorbeeld wat kapot is of gewoon een nieuw ouder model. product is altijd 100% goed. Maxi-Cosi Pebble | Koop nu, Maxi-Cosi Outlet vanaf
Ja, is een duurdere versie van de maxicosi cabriofix, maar deze is met een isofix iets veiliger en aangezien wij veel op de weg zitten (straks ook met kleine) is dat voor mij heel belangrijk. Isofix moet ik nog op de kop tikken. Deze maxicosi was ook niet duur trouwens, die mensen wilden er graag van af. Meeste Pebbles gaan voor 90euro weg op MP, deze voor de helft (met bijpassende voetenzak). Ik hoop dat ik de geur er uit krijg en anders verkoop ik 'm weer. Aangezien wij nu nog in R'dam wonen, koop ik liever de dingen nu via MP, omdat ik dingen liever haal en hier veel meer te koop is dan is het verre oosten. Dus met 14 weken al een maxicosi in huis, haha! Wil ook nog een Stokke Newborn via MP aanschaffen, isofix, beeld camera voor bij mijn ouders (wonen namelijk boven een winkel, maar zomers veel id tuin enzo) en zoek nog steeds naar een Joolz Studio Gris (maar die hebben we ook al nieuw besteld, haha).
bah vervelend! ik denk dat je de bekleding er helemaal af kunt halen dus dat kan je gewoon in de wasmachine stoppen. En eventueel koop je een hoesje om erover te trekken (wij hebben er vorig jaar eentje bij kruidvat gekocht voor 6euro) wij hebben ook vanalles 2ehands gekocht en dingen gekregen hoor. En via fb koop ik heel veel kleertjes voor m'n dochter. Kleren die heel mooi zijn, maar nieuw veel te duur koop ik dan 2ehands, die kleintjes verslijten toch nog niet veel (zeker van maat 50 tot 80)
Wij hebben de kinderwagen (Mutsy Igo, zie onder foto.) cadeau gekregen van mijn moeder en haar partner (mijn vader is overleden). Super lief en ben er ook super blij mee. Deze wagen kost 700euro dus houden we nu mooi over. Maar de Maxi Cosi zit daar dus niet bij, maar die man in de babyzaak zei al, een adapterset moet je gewoon kopen en dan kun je ze er allemaal opzetten. En de prijzen verschillen van 40 tot 300euro. Dus daar moeten we nog een keer naar op zoek, maar we hebben nog de tijd. Verder hebben wij nog niet zo veel, eerste kindje, de box krijgen we van mijn schoonmoeder en die gaat ook als het goed is zelf een boxkleed maken. En verder moeten we het kamertje helemaal schilderen, nieuwe vloer en bedje kopen. Commode en kast hebben we al, alleen de commode moet geschilderd worden. Dus valt op zich allemaal goed mee.....
Je kunt bij de mutsy evo nog adapters kopen voor de maxicosi, die adapters zijn voor alle soorten maxicosi's!
Tweedehands kopen is nieuw voor mij, laat maar zeggen.. dat ben ik niet gewend van huis uit maar ik vind vooral dingen waar ze maar even of nauwelijks gebruik van maken echt niet de volle mep waard. Aangezien ik nog studeer en we ook nog gaan verhuizen, is alles wat bespaard wordt, mooi meegenomen. Zo wil ik wel een nieuwe Tripp Trapp, maar daar doen ze ook zo 8-10 jaar mee (mijn oppaskindjes zitten er nog op), dus dat is mij het geld meer dan waard. En natuurlijk is veiligheid ook heel belangrijk, maar ach.. Op MP en van die FB sites staan soms zulke mooie nette dingen! Beetje goed rond kijken (ik heb er de tijd voor)
Ik koop de MaxiCosi nieuw voor 80 wij hebben geen isofix systeem in de auto dus nie nodig. En de Cabriofix gaat ook prima op de easybase. Wij rijden ook niet heel veel, dus dat scheelt!
Isofix, Cabriofix, ik lees allemaal dingen, geen idee wat het inhoudt.... Zag pas geleden wel in een folder een houder staat om je maxicosi op te zetten in de auto, maar waar dat dan weer goed voor is?
Dan hoef je niet iedere keer de maxicosi in de gordels te doen, maar gewoon op de easybasy of isifixbase te klikken. Cabriofix is gewoon een Maxi Cosi variant
Toch wel makkelijk zo'n forum. Wordt je wel wat wijzer van. En ook goede raad. Maar ik zie idd dat jouw jongste alweer 4/5 is, dus snap idd dat je destijds alles verkocht hebt. Heb je altijd een derde kindje willen hebben? Misschien dat wij wel voor zo'n isifixbase gaan... Lijkt me super makkelijk en de kleine kan toch alleen maar achterin zitten, voorin met de airbag mag dat niet.
Wij gebruiken de auto ook niet veel, dus geen easybase aangeschaft. Wij hebben bij de babydump een maxicosi cabriofix crossed lines model 2014 gekocht voor 129,- omdat we de maxicosi die bij de kinderwagen zat niet willen hebben we 99,- korting gekregen op deze maxicosi!
Als je de airbag uit kan schakelen mag het wel gewoon En wij hebben idd alles al verkocht. Wij hadden eerst geen ruimte voor een 3e en ik wil absoluut geen kinderen bij elkaar op de kamer. Bij me schoonzus zijn ze met zn 5en en hebben ze maar 2 slaapkamers. Dus dat vind ik een verschrikking. Merk toch wel dat de oudste het fijn vind om haar eigen plekje te hebben. Nu zijn we sinds januari verhuisd en hebben we alle ruimte. Ik heb ook altijd geroepen na me 30e niet meer zwanger te willen zijn. Dan wordt het verschil tussen 1 en 3 voor mij te groot. Dus het was hier een beetje nu of niet meer haha. En aangezien wij allebei t gevoel hebben compleet te zijn met 3 zijn we ervoor gegaan.
Nou dan zou ik het ook gewoon doen. Als je er allebei achter staat en je nu idd groter woont, waarom niet..... En ook wel leuk voor de wat oudere kinderen, nog een kleintje erbij! Wij hebben nu boven 1 slaapkamer en helemaal beneden nog 1. Dus voor meer als 2 kinderen is er ook geen plaats. Helaas kan bij ons de airbag niet uit, dus wordt gewoon achterin. Bij vrienden van ons was dat dus dezelfde situatie, maar zij vond het niet gezellig als de kleine achterin zat, dus zette die gewoon voorin. Nou dat gebeurt bij ons echt niet. Maar de Easyfix dingen zijn wel duur zeg....pppfffff. Wij rijden wel veel auto, mama woont 40km verderop en ook wat vrienden wonen wat verder weg. Dus vind dat wel makkelijk!