Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wel ff kijken of je auto geschikt is voor die ;) die wordt namelijk op je frame geklikt.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat zou ik indd ook niet doen gewoon voor zetten met airbag. Je weet t maar nooit wat er kan gebeuren
    En ja wij hebben iedereen hier in de omgeving op mn vader na die woont in Friesland. maar daar komen we maar 2x int jaar.

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik had net gewoon even gekeken op de site van Maxi Cosi, daar staat precies uitgelegd hoe die dingen werken en ook voor welke auto ze geschikt zijn. Wij kunnen dus ook alleen voor de Easybase gaan, die Familyfix past bij ons niet.

Maar die zijn hier bij de babyzaak 129,00 en dat vind ik wel heel duur..... Daar begin ik wel te twijfelen.

Zo'n steun lijkt me met name namelijk omdat de kleine straks ook naar de oppas gaat en daar moet ik hem ook sochtends met de auto heen brengen. Dus daarom lijkt het mij al makkelijk..... Maar tot hoe lang zitten ze in zo'n maxi cosi in de auto?

4. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Leuk wanneer komen jullie deze kant op?
    Waar zoeken jullie precies een huisje?

@dingen kopen, ik heb alle standaard dingen die je nodig hebt ook een een standaard kleur gekocht, dus hoef bijna niets te kopen.

5. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is volgens mij erg afhankelijk van hoe snel kleine uk groeit. Sommige kinderen zijn er voor de 1e verjaardag al uit, vriendin heeft haar dochter er met 15 maanden nog in.

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Easybase zijn op marktplaats stuk goedkoper, prima te doen!

Hier wel een auto met isofix maar aangezien de maxi cosi in het midden gaat op de achterbank past er dus alleen een easybase. Ideaal, ook geen gehannes met een gordel steeds.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Aangeraden wordt tot een jaar in de Maxi Cosi

8. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam

Uuh, toevallig heeft VL vandaag 'goedkeuring' gekregen van zijn baas. En we hebben al een huisje (t is echt een huis trouwens, haha) in optie staan, in de buurt van Boekelo (Enschede). Willen we per half juni huren, kunnen we weekje schilderen/poetsen en dan weekend van 21 juni verhuizen. Dit appartement wordt dan per 1 juli opgezegd (kan alleen per maand en willen geen heel maand dubbel betalen, dus hopelijk maar een halve maand).

Zou idd ook een easybase of isofix kopen via MP, stuk voordeliger.

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vooral voor dat gehannes met gordel wil ik wel de easybase. Ook idd via MP. En de andere 2 hebben alleen nog een stoel verhoger dus dat scheelt ook wel wat ruimte in de auto.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zal wel ongeveer t enige zijn wat k op MP koop. Misschien kijk k nog wel voor een box. Maar hij moet echt helemaal gaaf zijn.

11. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Wat vinden jullie van deze kamer?
    Bopita Babykamer Jannik white wash AKTIE - Babykamers | Babyhuis Casita

Heb al aan babydump gevraagd om ze 'm voor dezelfde prijs kunnen doen, alleen de kastmaten zijn iets anders (ook even naar gevraagd). Wil 'm nog een keer in het echt zien, maar bopita is gewoon een degelijk merk en dan voor deze prijs..
    Ben benieuwd!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heel leuk! Ziet er ook lekker stevig uit!

13. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zat net even te kijken op MP voor een Easybase maar nog niets. Gelukkig hebben we nog even en laat ik mams ook even kijken in haar regio. Je weet maar nooit..... Nieuw is die 129,00, dus wil er ook niet meer als 80,00 voor gaan betalen.

Dat is bij mij ook wel het enigste wat op MP gekocht gaat worden. De rest wordt nieuw! :)

Mooie babykamer hoor Lies! :)

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Mooi!

Wij hebben een kamertje voor 450 euro destijds gekocht, staat er nu al bijna 5 jaar en volgende kleintje gaat er ook gewoon in. Geen beschadigingen en zeer goede kwaliteit!

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Easybase moet inderdaad wel onder de 80 lukken hoor!
    Hier inclusief passende maxi cosi voor 50, had ik alleen wel mazzel denk ik.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wij kopen ook weer een kamertje voor 500 deed het vorige keer ook prima.

17. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb mijn oude slaapkamerkast nog van vroeger. Moet een keer gepoetst worden en dan is hij weer zgan.
    Vorig jaar op marktplaats een 2 persoonsledikant + nachtkastje +commode gratis opgehaald. Woonde toen een tijdje bij mijn broer i.v.m. mijn scheiding, maar bed + nachtkastje zijn ondertussen weer verkocht en commode hebben we gehouden. Hun gebruikte hem als televisiekast maar hadden de commoderand wel altijd bewaard. Die zit er los op zeg maar (IKEA) en die is nu bruin, maar gaan we wit schilderen, dus voor ons alleen nog een nieuw bedje! En ik was vroeger een poppenmeisje, dus mijn vader heeft ooit zelf een wieg gemaakt, daarvan is alles destijds weggegaan, maar de wieg (houten bak) niet. Die is lichtgrijs en wist eigenlijk niet zo goed wat ik er nu mee moet. Die staat op de babykamer. Nu heb ik van de week bedacht om daar een speelgoedbox van te maken. Ga ik van die houten letters kopen….

Wat hangen jullie verder aan de muur op de kinderkamer? Ik vind die muurstickers wel leuk!

En als wij niets zouden hebben, vind ik idd een kamertje van 500euro ook heel leuk! Het bedje komt bij ons nu van Ikea af. Prima kwaliteit en Ikea is zelf uitgeroepen tot leverancier beste matrasjes voor babybedjes!

18. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja zo goedkoop heb ik ze nog niet gezien;)

19. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Dat hoeft niet! Zitten erbij!
    Ik heb ook een maxi cosi cabriofix, en die past op de adapters die erbij zitten!

20. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O bij mijn kinderwagen zitten er geen adapterset bij voor de maxi cosi. Die moest ik er los bijkopen. Of bedoel je dat die bij aanschaf van een maxi cosi zitten, want die hebben we namelijk ook nog niet.

Deel Deze Pagina