Ja ligt een beetje aan het kindje denk ik. Onze dochter klom met slaapzak en al uit haar ledikantje. Zij lag dus al voor haar 2e verjaardag in een 1persoonsbed. Maar als ze daar nog niet aan toe zijn, kan het gevaarlijk zijn.
Babydump heeft gemaild : Geachte klant, Na aanleiding van uw e-mail kan ik u mededelen dat de adapterset in het verleden standaard meegeleverd werd, echter is dit sinds 2014 veranderd en dient de adapterset los te worden bijgekocht als accessoire. Hopende u hiermee van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Duidelijk
Onze zoon was 2,5 toen hij overging naar z'n peuterbed. Eind deze maand word 'ie 4 en krijgt hij van opa en oma een halfhoogslaper. Maxi-cosi is een autostoel er daar gebruik ik 'em ook voor. Op m'n vorige wagen de adapters nooit gebruikt i.i.g. Qua drager weet ik nog niet exact wat ik wil. Aan de ene kant wil ik wel knopen, maar dan moet ik dat voor de bevalling al gaan leren om daarna zsm te kunnen dragen. Andersom lijkt een ergobaby of iets dergelijks me ook wel wat, die kan manlief ook gebruiken aangezien ik die niet zo snel zie knopen.
Mail terug voor de emeibaby en 100 euro is vaste prijs omdat hij echt nieuw is, ze heeft hem zelf ook nieuw gekocht zegt ze. Terwijl ze in de advertentie zet nieuwprijs 129 en dat ze hem zelf voor 100 heeft gekocht..
nee ik ook niet, uit de tekst bij de omschrijving begrijp ik toch duidelijk dat ze hem zelf al kocht van iemand...
@bedje onze dochter gaat binnenkort ook over na een meegroeibed! @adapter ik heb ze wel gebruik! Als ze in de bak lag schreeuwde ze moord en brand als ik haar meenam in de maxicosi was er niets aan de hand! Misschien is het deze keer anders maar ik vond het verrekte handig!
He fijn ik kan morgen al terecht bij acupuncturiste!! Ben echt heel benieuwd of het werkt maar ik ben positief! Ze wou eigenlijk 9.15 afspreken maar men... Dat zou nooit lukken dus nu 12.15.. Me vent is vrij dus kan mee. Heb nu vanmiddag gemberpillen ingenomen en doet volgens mij ook wel iets! Haha ik spoor niet volgens mij......
Wat leuk meerdere dragende mama´s hier in de groep. Zelf heb ik een mei tai en een manduca. Beide in neutrale kleuren die voor beide kunnen. Heb zoonlief er nu sinds de zwangerschap niet meer in gehad maar die vond ´t geweldig zelfs al zijn we pas wat later begonnen met dragen. Verder zijn wij nog in dubio over een duo-wagen. Zoonlief is dadelijk 2 jaar en 3mnd als de kleine geboren wordt en ja hij loopt goed maar ´t is vaak ook nog wel heel fijn en makkelijk als ik ook hem kan laten zitten.
Ik had precies hetzelfde en moet om die reden ook in het ziekenhuis bevallen. Alleen omdat ik steeds hele snelle bevallingen had weten ze niet of ik het ziekenhuis ga redden.
Ik had juist een ander probleem. Je kindje moet een minimaal gewicht hebben, ik meen 9 kilo, om in een volgende stoel te mogen en ik had van die lichtgewichtjes. Dus te lang voor de maxi cosi, maar te licht voor de volgende stoel. Ik had ze tot anderhalf in de maxi cosi. Stond wel gek dat ze er zelf uit opstonden en dan wegliepen.
hier hadden we ook zo'n kleine dame, pastte met 1,5 jaar inderdaad nog in de maxi cosi, haha. gisteren naar de gooische bingo show geweest, was alweer de 4e keer maar alsnog niks gewonnen, hihihi. ach is altijd wel erg gezellig!
nou dit is dus echt niet als op een bingo, haha. dit is lekker ordinair, een hele show eromheen, lekker meezingen met de muziek, gewoon 3 uur dikke lol
Zo! Lekker gekletst weer hier! Ik zit er ook over te denken om te dragen, heb alleen wel rug en nekklachten.. Voor kleine stukjes lijkt het me zo makkelijk. Heb even gelezen en wil dus ook op de fb pagina even gaan lezen, maar wat zouden jullie aanraden als een begin doek? Denk niet dat alles knopen helemaal mijn ding is, heb ook niemand in de omgeving die draagt, dus niemand die me daar mee kan begeleiden (wil het niet verkeerd doen natuurlijk..). Die KabouterLiza stuurde Storchenwiege BabyCarrier kopen | Draagzak.nl zoiets lijkt me wel wat.. Komende weken maar eens in verdiepen..
Ik ga niet dragen, zie wel eens meiden die dragen maar dat lijkt me helemaal niks. En omdat ik fybromyalgie heb denk ik dat mijn rug dat ook niet aan kan! Wij zijn nu druk bezig om de babykamer te verven! Zo leuk!