Leuk! Kan ook niet wachten, alleen eerst verhuizen en pas als we gesetteld zijn beginnen we rustig met de babykamer.. Doe je nog een bepaalde kleur of een behang?
Leuk!!! Ik denk dat wij na de vakantie van volgende week ook vast gaan beginnen met de zolder klaar maken voor ons om te slapen en daarna de baby kamer. Wat doen jullie voor kleuren? En trouwens als je een goede draagdoek hebt is het niet belastend voor je rug
als je een goede drager hebt of goed knoopt dan moet je nergens last van hebben inderdaad. ik vind het heerlijk en mijn kinderen vonden het altijd ook heerlijk. lekker veilig dichtbij mama.
Ik vond het vooral bij Noah heel makkelijk. Die had veel last van krampjes en zn gebroken sleutelbeentje (door de bevalling) en die huilde de eerste weken veel. En in de doek was die lekker dicht bij me en was die heerlijk rustig en ik kon gewoon stofzuigen etc. Echt een uitkomst.
Als ik dan die plaatjes zie bij de draagdoeken, zo die lieve baby's dichtbij mamma of pappa! Lijkt me helemaal heerlijk... Pfff waarom moeten we nog zo lang wachten
Leuk, joh, waren we net terug van vakantie, is onze douche verstopt. Ook bad en wastafel. Dus gisteren konden we niet douchen. En niet alleen wij stonken. Echt vreselijk die lucht die uit de badkamer kwam. Maar gelukkig heeft de huiseigenaar vandaag een rioleringsbedrijf langs laten komen en heeft het probleem (zat 10 meter verderop) opgelost. Dus zo weer lekker douchen.
Het is gelukkig weer opgelost. Maar echt Gore rotzooi. En ik zat ook nog in de vakantie zooi en we zijn allemaal zwaar verkouden teruggekomen van vakantie, dus het zat allemaal tegen. Over buikdragers gesproken. Ik heb vroeger wel die van baby Björn gehad en die bevielen wel. Meteen op marktplaats gekeken en die staan genoeg te koop. Ik heb maat meteen een bod gedaan.
Vintage Blue - Creations - Flexa Deze kleur komt op 1 muur, de rest wordt wit! 12 mei leveren ze de babykamer, ik hoop dat de meubeltjes er gelijk in kunnen.
Baby Björn is niet ergonomisch toch? Als ik voor een drager ga, dan ga ik voor een ergonomische. Even foto maken van m'n buikJE
Mijn kleine beginnende buikje.. Nu valt t nog mee, vanmiddag na mijn high tea (mijn vriendinnen uit het oosten komen.. Allemaal juffen, dus vakantie) is ie dikker! Haha Maargoed.. Als je het niet weet, dan denk je.. Meid! Laat die high tea maar staan! Haha Grrr vergeten foto op z'n zij te maken. Want op z'n zij maken, is recht in t forum. Jullie moeten je koppies maar draaien haha. Sorry!
Hahaha nou k heb me koppie gedraaid en t is een mooi beginnend buikje hoor!! Zoveel had ik bij de eerste niet!
Mooi buikje hoor lies! Ik zou zeggen die is zwanger, maar zo zie ik mezelf nu ook. Mijn buikje groeit echt met de week, ik merk het gewoon aan alles. Voel mijn baarmoeder ook al goed, wist niet dat zwanger zijn zo zou voelen . Echt een wonder! Hier wordt het kamertje in Dikkie Dik sferen. Een hoek wordt grijs (waarschijnlijk donkergrijs, maar kan ook wat lichter worden), de rest van de muren worden wit. Vloer wordt ook grijs. Accessoires zullen oranje/grijstinten/wit worden. En op de gordijnen allerlei kleurtjes! Als het goed is gaat VL de commode in de grondverf zetten zondag.
Hier wil ik de kamer grijs met wit. Vloer is al grey wash eiken. En dan afhankelijk of het een jongen of meisje is baby roze of baby blauw erbij. En dan witte meubeltjes
thnx, had al wel iets een buikje van mezelf hoor, maar niet zoveel VL zei vd week: waarom draag je allemaal losse dingen (heb veel losse shirtjes, normaal om mijn vetribbeltje te verbergen). Geniet er van dat je een buikje hebt en show het! En daar heeft hij gelijk in. Het is wel even wennen, ik voel me ook een beetje dikkig! Dat de teller +3kg aangeeft maakt me echt verdrietig.. maar als ik niet eet word ik misselijk.. (probeer wel echt gezond te eten. Fruit, groente als tussendoortjes enzo). Sinds 2 dagen iets meer het gevoel dat het gewoon bij een zwangerschap hoort en misschien kom ik straks wel minder aan, je weet het niet..
Mooi buikje Lies! Ik ben juist heel slank, maar hier is nog geen buikje te zien. 'S avonds is 'ie wel wat dikker maar het valt nog niet echt op.
@hallobaby, geen babybjorn kopen hoor, is niet alleen voor de houding van je kindje heel slecht ook de pest voor je eigen rug. Google maar eens op ergonomisch dragen en nadelen van o.a. de babybjorn. http://durftedragen.nl/waarom-ergonomisch-dragen/