1-15 November 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje ♥ Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje ♥ vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje ♥ Hartendief, 25 jaar, 1e kindje Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje ♥ 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio ♥ kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje ♥ 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje leetje85, 28 jaar, 1e kindje ♥ Mofa, ? jaar, ? kindje 4 Philotes, 2e kindje ♥ elbe87, 26 jaar, 1e kindje ♥ L0veErin, 29 jaar, 2e kindje ♥ 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje ♥ eliz77, ?jaar, 3e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje ♥ 6 Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje ♥ Love1990, 24 jaar, 1e kindje ♥ Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Sjannie, ? jaar, 2e + 3e kindje ♥♥ liefdeis, 26 jaar, 2e kindje ♥ 7 Emma79, 35 jaar, 1e kindje ♥ GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje ♥ SAK80, 33 jaar, 3e kindje ♥ 8 xMissyx, 27 jaar, 2e kindje ♥ Miek1983, 30 jaar, 1e kindje ♥ 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje ♥ Fanysha, 26 jaar, 1e kindje ♥ 10 Sher, 28 jaar, 2e kindje ♥ Ariel, 28 jaar, 3e kindje ♥ 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje ♥ Corali, ? jaar, 3e kindje ♥ 12 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje ♥ miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje Maantje93, ?jaar, ?e kindje kimkivits, 29 jaar, 4e kindje Anskev, 28 jaar, 2e kindje, zh♥ mamamarion, 27 jaar, 2de kindje ♥ 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje Zoetsnoepje, 33 jaar, 3e kindje Babedreamer, 25 jaar, 1e kindje Liefde1978, 35 jaar, 2e kindje Buiten de lijst: Lies2012, 25 jaar, 1e kindje (27 okt. '14) ♥ Sterretjes: Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje ★ AmandaH, 26 jaar, 1e kindje ★ mamasugar, 30 jaar, 4e kindje ★ Afspraken 6 mei: Lies2012 VK 13 mei: Anskev controle VK, 14wkn echo 14 mei: Love1990 VK 20 mei: Armanda1982 VK 22 mei: Leandrotje 18.00 geslachfsbepaling 23 mei: Mamamarion 13.00 VK 28 mei: Fanysha Controle 2 juni: Leandrotje 9.10 controle VK 11 juni: Armanda1982 20-wkn echo 17 juni: Leandrotje 14.20 20 weken echo 19 juni: Love1990 09.00 20 weken echo
Das lief!! Ik heb een doppler gekocht al heb ik al even niks gehoord maar ga die nog maar niet gebruiken. Als de vk hem al niet kan vinden lukt het mezelf vast helemaal niet, haha.
O dat was wel even spannend idd Lean.... Maar gelukkig dat alles goed is. Bij onze 12 weken echo was het kindje met uitwendige echo ook moeilijk te vinden. En inwendig prima. Maar toen schrok ik ook wel even.... Ze zei dat de baby diep lag, dus een doppler ga ik ook niet kopen.
Pff Leandrotje, wat spannend. Gelukkig is alles goed! En de baby heeft de hik! Kan dat nu al? Wat schattig!! Ik ben erg weinig aanwezig geweest, was echt zo druk met werk en alles. Ik heb net thuis het laatste beetje werk afgerond en nu mag ik genieten van vier heerlijke weken vakantie Morgenochtend vliegen we naar de USA, halen we onze huurauto op en dan gaan we met zn tweetjes, eigenlijk drietjes, 25 dagen rondreizen. Ik heb er zoveel zin in! Ik zal de komende weken dan ook niet echt aanwezig zijn. Als ik terugben hoop ik allemaal mooie echo's en al wat jongens of meisjes echo's te zien!
ik heb een doppler, maar gebruik hem bewust niet. met de 10 weken heel kort het hartje even gehoord, daarna niet meer. Toen dus hoop zorgen en uiteindelijk een echo particulier laten maken. Alles was goed, dus zorgen helemaal niet nodig. Toen doppler niet meer gebruikt, kreeg het hartje niet meer gevonden. Vk krijgt het hartje ook telkens lastig gevonden. kindje is erg beweeglijk waardoor het als het ware rondspringt en telkens langs het luidsprekertje glipt. Nu gisteren heel even geprobeerd te luisteren, heb het hartje gevonden, maar ook maar weer heel kort. Lijkt net alsof het kindje het ook niet helemaal prettig vind, anders misschien ook minder druk door dat ding. Om een lang verhaal kort te maken Ik gebruik hem ook niet meer. Wordt er alleen maar onzeker van als ik het hartje niet gevonden krijg en dat is het me niet meer waard. Ik wil lekker gaan genieten in plaats van mezelf zorgen te maken. En als de vk het hartje al lastig gevonden krijgt, wie ben ik dan als "leek" om het hartje wel snel te kunnen vinden...
O lekker Emma, rondreizen!! Ze kunnen zeker de hik hebben! Met de 12 weken echo precies had de kleine ook al de hik. Hij/zij is erg gulzig
oo emma, wat een heerlijk idee!! geniet ervan. Heb 2 jaar geleden ook 3 weken rondgereisd door usa met manlief Heerlijk!! Tot over 3 en en halve week!
Ik probeerde nog naar de nub te spieken maar lukte me niet 23 mei geslachtsbepaling, nog 18 dagen 😄😄😄
Fijn Lean, dat alles goed is! En heb je toch weer je beeb even mogen zien @Emma: fijne vakantie! Geniet er van! Lekker hoor
Wow wat gaaf Emma. Heel veel plezier! Waar ga je rondreizen in de USA? Wij hebben de west en oostkust in een paar jaar gedaan! Echt super mooi land voor vakantie, al zou het de komende jaren veel Europa blijven. Maar als ze groter zijn en het is financieel mogelijk dan zeker terug! Nee daarom koop ik ook geen doppler. Ik zou veel te bang zijn dat ik het hartje niet hoor en dan zou ik ook particulier een echo laten maken....... Krijg morgen op het werk van mijn bazin een autostoel en fietsstoeltje voor op het stuur. ZGAN wat ik gratis krijg! O dat is wel jammer dat je het geslacht niet kon zien Leandrotje... Maar 18 daagjes duurt niet meer lang.
Gelukkig leandrotje! Snap dat je even in spanning zat! Met mij gaat het redelijk.. Van t weekend minimaal gespuugd.. Alleen smorgens wat gal.. Misschien dat die naaldjes toch iets doen!!
Leuk linkje, ik moest er erg om lachen! 13 dingen die ALLE mannen moeten weten over zwangere vrouwen - Famme.nl