Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Coralli je hebt een pb-tje ivm facebook

2. Mofa

Mofa Lid

22 feb 2014
    26
    0
    0

Hoi hoi lang niet geweest,was weer eens heeeel beroerd,maar voor de lijst, 34 jaar,4e en 5e kindje,tweeling dus en de hartjes gehoord.

3. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Volgens mij heb je een oude lijst te pakken nu...

4. Mofa

Mofa Lid

22 feb 2014
    26
    0
    0
    Denk t ook! Wel begrijpelijk hoor dat ik eruit geflikkerd ben...

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    je kan er zo weer bij op toch, geen probleem :)

hier ben ik flight93 aan het kijken, doodeng.

helemaal als je denkt dat ik over 4 weken zelf in een vliegtuig stap, nu nog maar niet aan denken.

6. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ook Flight 93 aan het kijken. Zon indrukwekkende film. Ben na 9/11 3keer in New York geweest en moet zeggen dat Ground Zero een aparte plaats is en blijft. Heel NYC is druk, maar daar valt een stilte.

Maar waar ga je heen leandortje.?

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    wij gaan naar cyprus :D

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!! Ben weer terug na een korte vakantie naar Limburg!! Heerlijk!! Jammer dat k maandag weer moet werken!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Grrr heel stuk tekst getypt druk ik op een verkeerde knop en weg is het.

het laatste las ik over FB, wat mij betreft prima!! Gezellig!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier moest ik toch even hardop om lachen hahaha

11. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Hier vandaag weer een drama dag mbt misselijkheid e.d. Vanmorgen zelfs de auto aan de kant van de weg moeten zetten om over te geven. Heb ik al wel een keer meer gemoeten, maar nu midden in het dorp. Maar weinig geschikte overgeefplekjes ;)
    Komende week toch maar naar de Ha. voor tabletten. Vanmorgen gewogen, ruim 13 kg afgevallen. Ik heb best wel wat overgewicht, maar toch... Had gehoopt de piek voorbij te zijn, al heb ik het gevoel dat het af en toe wel wat beter gaat... Donderdag lekker een paar dagen naar Budapest, dus continu misselijk daar is ook niet handig.
    Hoe hebben jullie dit aangepakt bij de huisarts? Gewoon aangegeven dat het zo niet meer gaat en je medicatie wilt?

Allemaal nog een fijne dag en voor morgen, een fijne Moederdag!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo nog ff reageren van de afgelopen week...

@doppler had er de vorige keren 1 ga er nu ook 1 kopen. Hoor wel vaker dat baby's het niet fijn zouden vinden. Hier nog nooit wat van gemerkt.

@love mooi buikje hoor!

@ voorbereidingen, hier nog helemaal niks gedaan voor de komst van de kleine. Alleen wat op Internet gekeken naar dingen die ik wil. Komt allemaal wel in de loop van de zomervakantie. Tis nog zo vroeg nu. Als k nu alles al klaar ga maken en kopen enzo duurt t voor me gevoel helemaal zo lang voordat t november is.

@ de lijst aanpassen wat mij betreft prima, zag ook nog dat iemand iets zei dat er niet gereageerd wordt op t aanpassen van de lijst. Als ik dan bijv. Naar mezelf kijk, ik zit ook vaak op me telefoon of tablet op t forum. Voor mij is het dus ook niet te doen om aan te passen.

@zwangerschapssuiker, omdat mijn moeder diabetes heeft moet ik met 22 weken en met 28 weken dagcurves laten prikken. Nu al zin in :( misschien dat dat standaard is overal?

@vertellen op werk, heb ik vorige week gedaan. Kan nu dus met een gerust hart mn zwangerschapsbroeken aan naar werk en hoef k me buik niet meer in te houden.

@ een anonieme FB groep, leuk!! Ik ben voor of iig anoniem, besloten...

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Tsja met de huisarts, vorige keer had ik het ontzettend erg. En tenzij ik uitgedroogd zou raken zou k niks krijgen. En lees hier dames die een veel makkelijkere ha hebben dan ik blijkbaar.

14. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @voor wie kan toevoegen,
    mijn 20 weken echo is 26 juni
    zit nu te twijfelen of ik een geslachtsbepaling zal plannen. heb op zich al drie keer gekeken en wellicht willen ze er met 20 weken naar kijken. maar wil mijn dochtertje graag een keer meenemen en daar vind ik de 20 weken weer niet zo geschikt voor...

15. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ariel, suiker dagcurve maken is inderdaad niet leuk, maar is voor het goede doel. Maandag heb ik afspraak bij de vk en ga ik er ook naar vragen. Mijn baarmoeder id al behoorlijk dik/groot. En ik heb de hele dag dorst.

@liefdeis1978: kinderen zijn inderdaad niet toegestaan bij de 20 weken echo. Deze duurt 45 minuten en alles wordt nauwkeurig bekeken, dus kinderen worden niet toegestaan. Bij de nekplooimeting mochten er ook geen kinderen mee en ik wilde mijn dochter in de wachtkamer laten, maar toen bleek ze toch mee te mogen, vooral omdat ze oud genoeg was (7 jaar). Dat was heel erg leuk voor haar.

16. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O wat lees ik nu? Kijken ze niet altijd bij de 20wkn echo naar het geslacht?

Want wij willen het graag weten, maar willen er niet er een extra echo voor laten maken...... 😯:)

17. minimop

minimop Actief lid

5 mei 2014
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik wil me ook even aanmelden.
    Wij verwachten ons 1e wondertje (rond) 4 november. Was eerst 6 november maar na de 2e echo werd het 4 november.
    Nu helaas pas half juni weer een echo.. de 20 weken echo. En hopen dat ze dan laten zien wat het word.
    Maar 22 mei weer naar de VK dus daar zullen we het hartje wel weer horen.

Wat een reacties al allemaal zeg jeetje.. ik zat eerst op een ander forum en daar waren we maar met 5 ofzo. Vandaar dat ik me zo laat aanmeld hier.

Het lijkt mij trouwens ook erg leuk om me aan te sluiten bij de fb club.
    Eens kijken hoe ik een pb kan sturen hahaha

18. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Jawel hoor, kijken ze volgens mij altijd wel naar op verzoek. Alleen liefde1978 wil haar dochter waarschijnlijk wel meenemen naar de geslachtsbepaling alleen niet naar een medisch echo. Want daar is de 20 weken echo uiteindelijk voor bedoeld natuurlijk.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook de hele dag dorst, maar suiker is gewoon prima gelukkig. Hoop dat het bij jou ook niks is!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kijken ze op verzoek idd altijd naar. Maar als de navelstreng bijv. Tussen de beentjes zit heb je pech. Je mag er niet voor terugkomen ofzo. Wij gaan over 2,5 week alleen voor geslachtsbepaling echo laten doen. Kost gelukkig maar 25 euro.

Deel Deze Pagina