Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ik zag laats een vrouw met haar baby in een draagdoek op de fiets. Ik dacht dat dat gevaarlijk was. Weet iemand daar meer van? Als het gewoon kan, zou dat wel ideaal voor mij zijn omdat ik geen auto heb.
    Begin ook een beetje te twijfelen of ik ook een pretecho voor het geslacht te bepalen wil. Dacht eerst; ik wacht gewoon rustig af tot de 20-weken echo. Maar begint nu echt al te kriebelen haha.
    Leandrotje, zag dat jij nog maar 11 dagen hoeft te wachten, spannend zeg :)

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb mezelf ingeschreven op hun website. Kreeg boekje thuis en daar zat ook een kaartje in om gratis babypakket op te halen.

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wat kost bij jullie zo'n geslachtsbepalingsecho? Begint bij mij ook echt wel te kriebelen.....

En laten jullie dan ook na de 20 wkn echo nog een 3d echo maken?

4. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga naar echobureau Utrecht, daar kost het 27,50. Wij doen geen 3d echo, vindt het geen gezicht, eerder een beetje creapy.

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    hier is het 35 euro.
    en waarschijnlijk ook nog een 3d echo, maar ik twijfel, aangezien ik het een lange tijd vind wachten van 20 weken tot geboorte maar ik krijg extra echo's bij 28, 32 en 36 weken, dus kan dan nog vaak genoeg spieken.

ja vind het spannend :D

bij beide kids netjes gewacht tot de 20 weken maar ik wou dit keer echt niet wachten, hahaha hoezo erg :p

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Het geslacht willen wij niet weten maar we gaan nog wel een pretecho laten maken, Fetal-realistic-view lijkt me geweldig!

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    dat is inderdaad wel mooi love1990!

volgens mij is het alleen niet hier in de buurt.

8. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor ons ook alleen 2D echo! Wij mogen 27 mei om half 7 savonds! Erg spannend! Wil t graag weten en gewoon. Lekker kijken naar de baby :)

Ohja dames.. Spugen is weer fijn terug.. Net ook weer :(

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    och jeetje, balen vlinderbuik :(

10. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Hello ladies :)

Ben even een paar dagen afwezig geweest ivm vermoeidheid en misselijkheid wat helaas nog steeds niet over is :( Ik probeer tussendoor wel af en toe mee te lezen omdat ik het gwn leuk vind :) maar heb vaak weinig kracht/zin om te reageren helaas...

Ik zal ook een nieuwe Lid bij de groep, minimop dacht ik, bij deze dus welkom :) Ik heb me zelf ook aangemeld voor de fb groep, lijkt me leuk om ook echt te zien met wie je zoveel communiceert :) Maar blijven we dan ook nog hier op de forum actief? want ik zie dat er nog steeds veel gekletst wordt hier...

Ik weet niet meer wie dat schattige babypakje had van de hema maar ik hem em zelf ook :p echt te leuk en met 20 % korting ook nog eens! heb gelijk van alles gehaald, rompers, pyama, mutsje, slofjes, vestje :p heb dus bijna de hele collectie

11. Love1990

Dat ben ik :D echt een leuke collectie, was gelijk verliefd.

12. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

ohhh dat was jij dus love! Ik heb dat pakje echt vaak voorbij zien komen hier bij verschillende onderwerpen op het forum en was toen ook al indd verliefd! Hoopte zo dat het nog te vinden was bij de hema, en toen ik alles zag hangen ben ik een beetje doorgeslagen :p moest van alles wat hebben :p hahaha was bijna zo gek ok van alles een kleine en grote maat te nemen zodat de baby het als newborn kan dragen en later als hij/zij groter is whahah maar dat vond ml beetje te ver gaan :p (begrijpelijk ook hoor)

Weet iemand hier trouwens toevallig waar je lekker zittende zwangerschapsleggings kunt kopen? gwn echt van dat leggingstof en niet van dat tregging achtige.... want volgens mij is een tregging wat meer een broek die die gwn heel strech is ofzo...

13. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Ik laat een geslachtsbepaling doen voor 35 euro. En dan Krijg je er ook een 3D fotootje bij! Nog een weekje! Heb er zin in!

14. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik ga over 4 weken naar Cyprus (35 graden) maar heb nog helemaal geen zomerkleding voor mezelf...

15. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, beter laat dan nooit, drukke avond gehad... Prima controle weer gehad bij vk. Qua misselijkheid en overgeven even bekeken wat handig is, merk een stijgende lijn, minimaal maar het is er. Dus nog ff aankijken tot 16 weken, dan mogelijk naar huisarts. Pijn onder in buik is echt bandenpijn, komt helemaal overeen met wat ze uitlegde. Baarmoeder zit erg hoog, ver boven t schaambot net onder de navel, normaal is deze rond en wat ovaal, bij mij is ie wat langwerpig/punt achtig waardoor ie hoog zit, ga dusvwaarschijnlijk ook hoog en naar voren dragen en niet rond(ben ik erg blij mee). Vk kreeg eerst hartje niet gevonden. Gelukkig kwam andere vk, de wat oudere en ervarener vk even binnen. Had haar al lang niet gesproken en ze volgen je beide omdat t een praktijk van 2vk is. Dus zij heeft het consult afgemaakt. Even komen zitten, wat gekletst en alles uit kunnen spreken. Toen heeft ze nog een keer geluisterd. Concludeerde dus die hoge baarmoeder waardoor de andere, de jonge vk te laag zocht en niets vond. Zij luisterde heel even en had direct t kindje te pakken met een prachtige en krachtige hartslag. Klonk helemaal mooi! Goede tonen volgens haar, ook de klepsluiting kon zij horen, dus qua ontwikkeling van t hart ook erg goed. Weer helemaal gerustgesteld. Ben blij het consult af te hebben kunnen sluiten met de oudere vk. Ze wist precies de goede dingen te zeggen en drukte me op het hart echt te gaan genieten, alles ziet er zo goed uit!!!
    Bloeddruk is wel wat laag voor mijn doen, hier moet ik zelf wat rekening mee houden, maar niets schokkends. Weer helemaal blij en gerustgesteld. Geen foto dus, alleen geluisterd, maar dat zei me haast nog meer dan een echo. Was zo'n mooi verlossend geluid voor me!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heeeeeeel erg gevaarlijk. Als je een ongeluk krijgt is je kindje geheel onbeschermd!!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier 25 euro!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die van miss etam en H&M vind ik heel fijn.

19. Love1990

Azra87, hoe laat heb jij de afspraak voor de geslachtsbepaling? Spannend meid!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Love, kan jij mijn geslachtsbepaling er inzetten?? 4 juni 16.00 thanks alvast!

Deel Deze Pagina