Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ja dat denk ik ook wel hihihi.
    Opzich zo het geslacht mij ook niet veel uitmaken. Als het maar gezond is..... Maar een meisje zou super zijn, want dan hebben we 4 generaties in de familie!

2. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens de kalender zou ik een jongen krijgen. Bij mijn vorige zwangerschappen klopte het in ieder geval. Ik heb zelf nog geen voorgevoel.

Wellicht krijg ik een Nipttest en dan weet je het ook al (rond 13 a 14 weken).

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Bij mijn zoontje klopte de kalender en bij dochter niet.

Er is ook een Chinese kalender die zegt maand van geboorte, dus ik let er niet zo op ;)

Ik denk zelf nu dat we nog een jongen erbij krijgen.

4. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Zitten dus meer in hetzelfde schuitje als ik... Ga me proberen er niet te druk om te maken. Mijn contract zou zeker weten verlengd worden als ik niet zwanger was en probeer maar vertrouwen te hebben in mijn werkgever dar ze dat nu ook gewoon zouden doen ondanks dat ik zwanger ben..

Wij willen graag weten wat het wordt. Volgens de Chinese kalender een jongen, maar geloof daar niet zo in. Het is allebei welkom!

5. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slikken hier nog meer dames thyrax voor de schildklier? Ik vraag me nl af of en wanneer ik het zal testen. Ik heb het de laatste dagen weer erg koud, maar ik weet niet of het iets met de zwangerschap te maken.

6. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Wij willen tegen die tijd weten wat het wordt.
    Maar we houden het dan wel voor ons zelf :)

Ik slik alleen foliumzuur, verder niets. Jullie?

Oh ja en de gevoelige boobs zijn weer aanwezig ;) dus vanmorgen zorgen om niks:p verder ook af en toe onderin de buik lichte steekjes en een soort van kriebel...

7. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    yfke, toevallig... ik werk ook in de kinderopvang. Gaat bij ons ook wel aardig achteruit, al is er nu een kdv bij ons in de buurt die failliet is en krijgen wij weer wat aanmeldingen binnen hihi... maar over het algemeen loopt het behoorlijk terug. Ik heb wel een vast contract, dus maak me nog niet heel veel zorgen, maar spannend blijft het wel!

8. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen waarschijnlijk het geslacht niet weten... Wordt de eerste.

Vanmorgen naar zumba geweest, vond het wel lastig met al het springen. Borsten daarna gevoelig en onwijs opgeblazen buik zeg!

9. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ik slikte eerst etos zwanger worden nu etos zwanger zijn. Ook bij mijn 1e zwangerschap zo gedaan en bevalt me prima.

Wij willen ook weer weten wat het wordt en ik ga het niet geheim houden... alleen de naam houden we voor onszelf hihi...

10. xMissyx

xMissyx Actief lid

16 jan 2011
    132
    0
    0
    Friesland
    Ook bij mij is het onzeker wat betreft werk. Ik heb nu nog werk tot 1 april, daarna is het afwachten wat er gaat gebeuren. Ik werk momenteel op uitzendbasis, dus ben bang dat ik er sowieso uit wordt gegooid wanneer ik mijn zwangerschap bekend maak. Maar ik heb wel besloten om me niet druk te gaan maken over het werk en mijn prive leven er niet door te laten beinvloeden.

Volgens de Chinese kalender zouden wij een jongen krijgen, bij mijn vorige zwangerschap klopte het niet. Heb nu zelf een klein beetje het gevoel dat het idd een jongen is, maar wordt op de een of andere manier ook wel erg aangetrokken door al het roze spul. Dus twijfel nog een beetje :p Maar wij willen het uiteindelijk iig wel graag weten.

Ik slik ook alleen foliumzuur hoor, verder niks.

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij willen het geslacht niet weten, we zien het over 8 maanden wel!

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik slik ook alleen foliumzuur... meer niet!
    Merk wel dat ik de laatste dagen last heb van obstipatie.
    Dat heb ik echt nooit. Normaal kan ik 1x per dag netjes naar de wc, maar nu echt 2 dagen niet…. Of een heel klein beetje. Klinkt heel onsmakelijk, maar hebben meer dames hier last van?:(

Wij willen wel weten wat het wordt. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor. En vind het ook makkelijk met het kamertje inrichten! Weten al helemaal hoe we het willen hebben……. Zaterdag gaan we voor het eerst kijken bij Prenatal en Ikea, gewoon ff spieken! Heb er zin in! De naam houden we overigens wel geheim, die blijft geheim voor iedereen tot aan de geboorte! ;)

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik ga met 16 weken een extra echo doen en iedereen mag het geslacht ook weten :)

Stad in geweest voor een zwangerschapsbroek maar niks kunnen vinden.
    Mijn broeken zitten zo strak terwijl ik ze altijd zo van mijn kont kon trekken, niet grappig meer...

Mijn darmen werken extra goed, haha

14. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het graag weten en wachten denk ik niet tot de 20 weken echo.

Volgens die kalender krijgen we een meisje, i hope so haha:D

15. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik neem een mix van vitaminen (met foliumzuur) en omega3.

Wij willen het geslacht graag weten, maar gaan het deze keer proberen geheim te houden voor de familie. Vorige keer hebben we het verteld, maar deze keer zou ik het graag tussen ons tweetjes houden.

Ik denk dat het een meisje zal worden, geen idee waarom. Misschien omdat we voor een meisje al een naam hebben en voor een jongen niet :)

Bepaalde broeken (de skinny/slim jeans) zitten bij mij ook al heel ongemakkelijk. Niet dat ze al te klein zijn, maar ik kan de druk van de knop niet verdragen op mijn onderbuik. Dus als ik van m'n werk naar huis rijd dan zit ik in de auto met m'n broek open :)

Mijn darmen liggen ook stil precies, is heel normaal. Dat kan door het hormoon progesteron komen.

Verder heb ik ook last van acne en wordt mijn haar super snel vet.

16. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Deze 3 dingen zijn bij mij ook zo herkenbaar. Alleen kan ik ook niet zitten op het werk met mijn broek dicht. Dus knoop gaat wel 100x open en dicht op een dag hahahaha. Maar een zwangerschapsbroek is nog veel te groot denk. Gelukkig wordt het wat beter weer, kunnen de jurkjes uit de kast.

17. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achteraf gezien heb ik al last van vet haar, denk sinds bevruchting? Echt al wel een paar weken..

Verder slik ik vitaal zwanger van de kruidvat, compleet met foliumzuur en alle andere dingen die je erin wil hebben.

Ik wacht met rondkijken nog even tot na de eerste echo, durf nu echt nog niet!

18. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij wachten ook met rond kijken tot na de eerste echo, na een miskraam ben je toch wat voorzichtiger.

19. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    Hier inderdaad hetzelfde...
    Durf nog niet te hard blij te zijn

20. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is toch een grote kans dat ik bij de gyn terecht kom deze zwangerschap. Heb vandaag de huisarts even gesproken en i.v.m. mijn zwangerschapssuiker en keizersnede wil íe me doorverwijzen naar de gyn. Aan de ene kant voel ik me daar wel prettig bij dat ik die extra controle krijg, kreeg sinds gisteen ineens weer de kriebels als ik aan die suiker dacht. Ben bij de eerste 33 kilo aangekomen, kwamen pas rond week 34 erachter dat ik suiker had. Eerst maar eens zien wat de gyn er zelf van vind.

Deel Deze Pagina