Hoi hoi allemaal Ik snap het ergens wel dat er sommige zijn die niet mee doen aan moedes voor moeders, maar vindt het persoonlijk wel erg jammer. Ik heb er zelf heel veel aangehad aangezien ik pregnyl moest gebruiken. als dit er niet was geweest was de kans dat ik zwanger zou worden heel erg klein tot niet. . Het is juist zoiets moois en zo hard nodig hoop toch met dit berichtje een paar te motiveren. Doe nu zelf ook mee en nee het ruikt niet lekker maar het is voor een heel goed doel ! p.s. heb alleen goeie bedoelingen met dit berichtje
ik werk in een woonzorgvilla met 12 bewoners met dementie werken altijd met zijn 2en in een dienst en in een avonddienst ben ik 2 uurtjes alleen. ben daarom blij dat ik mijzelf nog zo goed voel, als ik mijzelf zo ga voelen als bij mijn jongste komt het denk niet goed @hartendief halve kilo afgevallen is wel apart maargoed je lichaam werkt ook harder moet je maar denken. zolang het maar geen kilo's zijn! ik heb geen last van obstipatie gelukkig ...probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven en veel vezels te eten bij mijn jongste kreeg ik op t eind last van aambeien dat was echt zoo erg vond ik! @liefdeis ik ben ook elke keer heel vroeg wakker zo raar is dat en ben ook klaar wakker helemaal niet moe ofzo heb best veel energie om van alles te doen @love1990 ik heb ook enorme borsten alleen smorgens gevoelig maar zo enorm dat ik truitjes niet normaal pas naar mijn idee zitten ze daar bij mijn borsten helemaal niet lekker! van mijn broeken dus geen last die strakker zitten maar dus voornamelijk mijn truitjes en jasjes. Vandaag zijn mijn kinderen lekker vroeg klaar en dus kunnen we wat leuks doen na 4 dagen achterelkaar te hebben gewerkt.. ff 2 dagen vrij en dan moet ik hele weekend weergeen zin als ik de weersvooruitzichten zo hoor...
haha ligakoekjuh snap je wel hoor maar ik heb al 3 keer meegedaan dus ik heb al heel veel moeders geholpen denk ik
Imke, heel veel sterkte en hopelijk is het weer snel raak in een volgende ronde . Hier geen mvm meer. Ik heb het wel eerder gedaan maar kon niet goed tegen de lucht. En nu wonen we met z'n vijven heel erg krap en wil de zw echt nog een lange tijd geheim bewaren voor mijn kinderen.
O jeetje, dat is schrikken.... Heel veel sterkte en hopelijk mag je je snel weer bij een nieuwe groep aanstaande moeders melden!
sterkte imke. ik heb nu maar een meegroeibh aan maar dat zit dus voor geen meter en ze doen gelijk weer flink zeer, dus zolang ik thuis ben ga ik maar bh loos door het leven denk ik
Gefeliciteerd alle mama's! Ik ben ook van de partij Wij verwachten rond 3 nov ons eerste kindje. 31 maart naar de vk en 1 april voor een echo.. wat duurt het lang