ik heb het clubje ook nog niet gevonden. zelf al voor de 2e dag misselijk, dus dat wordt nog wat hier heel veel zin in zoet! maar toch denk ik een jongen
hoi dames ik zag het besloten clubje ook ertussen staan maar voor meiden uitgerekend van hun eerste haha , voor mij niet bepaald van toepassing dus , fb is leuk maar ik wil het echt geheim houden en heb zoveel bekenden op fb zul je net zien dat ze erachterkomen waar ik me aangesloten heb. Hier vandaag heeeele zere borsten ai ai ai, ze branden gewoon! hopelijk trekt het een beetje weg in de loop van de dag
Ik wacht ook nog even met fb. Ik vertrouw dat nog niet helemaal. Ik wil het echt nog even geheim houden. Hier weinig klachten, eigenlijk net als mijn vorige zwangerschappen, dus ik mag heel blij zijn. Alleen gevoelige tepels, beetje moe en opgezette en rommelende darmen. Volgende week nog lekker op vakantie (skiën) en daarna pas de echo. Dan heb ik ook niet zo het gevoel dat ik aan het wachten ben.
Goedemorgen dames, Gisteravond was ik zo moe dat ik om 21.00uur al in bed lag. Zo'n rugpijn heb ik nog nooit gehad.... Toch heel goed geslapen en vanochtend bij het opstaan gelukkig geen bruin slijm meer, vind ik toch wel fijn. Nu is het vertrouwen ook weer terug. Nog meer dames last van hun rug? Zou ik daarvan het bruin bloed hebben? Het was bruin/gelig en omdat ik de rugpijn blijf houden denk ik dat het nog gaat terugkomen.... Ik heb ook nog ontzettend gevoelige borsten, deed gewoon zeer toen ze vanochtend in mijn bh moesten..... Vanmiddag lekker vrij, dus ga ik helemaal niets doen! Moet nog wat programma's terug kijken, dus vermaak me wel! Over de prive groep, Facebook hoeft voor mij nog niet, hier op het forum is ok! @ Hartendief, o een harde salami worst. Wist niet dat je zoiets niet mocht eten.....
Ik had gisteren ook echt last van mijn onderrug, nog nooit zo gehad! Verder gister en vanmorgen een zeurend, licht krampend gevoel in mijn buik waardoor ik toch weer wat onzeker word.... Hopeloos... Laat 17 maart maar snel komen met de 1e controle! Ga zoeken naar de club!
Armanda, hier ook last van m'n rug, met name heel laag onderin. Verder mag ik nog niet klagen, behalve wt oofdpijn en vermoeid niks aan het handje. Het is dat ik weet dat ik zwanger ben anders zou het er niet echt op lijken.
Ik wil wel mee doen, maar heb er ook slechte herinneringen aan. Bij de eerste heb ik niet meegedaan. Daarna deed ik mee en kreeg ik een MK, toen ik zwanger was van nr 2 durfde ik me niet meer op te geven, en heb dat gevoel nu eigenlijk nog steeds. Hoe stom het ook is....
Ik heb me ook aangemeld voor het clubje! Nou ik weet ook dat ik zwanger ben, maar maak me nog gewoon zorgen om dat bruinverlies van deze week! Nu hebben mijn borsten nog nooit zo zeer gedaan, dus weet dat het goed zit..... En heb volgende week vrijdag echo, dus wacht daar gewoon op! Dat is gewoon het beste! En vind het ook fijn dat er meer dames zijn met lage rugpijn. Weet ik dat het een bekend kwaaltje is!
Ik zou ook graag aan de lijst worden toegevoegd Ariel, 28 jaar, 3e kindje uitgerekend 6 november (wordt vast nog wel aangepast na echo)
Hey meiden, Ik heb me ook aangemeld voor het besloten clubje! Vanmorgen met de verloskundige gebeld en ik mag 26 maart om 11:00 voor een echo. Ik mag zo vroeg komen ivm me miskraam in december. Pfff vind het wel echt spannend hoor... Probeer echt te genieten, maar wil zo graag dat het 26 maart is dan weten we meer... Hier nog geen kwaaltjes, maar ik ben ook pas 4+1
fb hoeft voor mij ook niet, dat houd ik liever voor mensen die ik écht ken. Een privé groepje mag wel voor mij