Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    nou hier ook makkelijk een cupmaat groter en ze voelen ook veel zwaarder, hahahaha.

2. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd!
    Ik merk hier nog niks, dat was juist de reden dat ik dacht misschien wel zwanger te kunnen zijn :)

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Tip voor de grotere boobies, als je er last mee krijgt met slapen trek een beugelloze sportbh aan( of een strak hemdje) werkte bij mij erg goed ( en heb hem nu ook al weer aan;))

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    :(had net heel licht bloedverlies met inbrengen van de utro( doe je vaginaal) voelt nu ook kramperig..pff wordt een spannend nachtje :(:(

5. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    dag dames ten eerste allemaal van harte met jullie zwangerschap, ik heb gisteren drie dagen voor nod positief getest!ik ben dus uitgaande van mijn laatste menstruatie 6 november uitgerekend
    Ik ben trouwens 30 jaar en al moeder van drie kids

Ik had al heel lang borrelende darmen en mijn borsten zijn nu zwaar maar geen schijven zoals bij mijn menstruatie, ook had ik al paar dagen last van maagzuur waardoor ik me anders voelde dan anders

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    @mamasugar: welkom en gefeliciteerd! hopelijk een plakkerd!!

@babbel81: ik heb ook 2x bloedverlies gehad voor mijn nod. 1x een bloed sliertje en roze afvegen en 1x alleen afvegen. het kan nog goed gaan.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Mamasugar, welkom en Gefeliciteerd!

Babbel, hoe is het vannacht gegaan?

Hier, ik heb vandaag op m'n nod nog even een testje gedaan, deze is donkerder dan de testen met mijn miskraam. Begin zo nu toch te geloven dat er een klein wondertje in me groeit :D

Hier nog even mijn testje: *trots*

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Love..oh!! Mooie test:D..mag je zeker trots op zijn.

Mamasugar, welkom en van harte gefeliciteerd, duim voor een mooie plakbeeb

Hier is het vannacht goed gegaan:), geen bloedverlies gehad. Zondag was mijn nod al. Zh zegt pas testen 15 dagen na Tp, maar daar kon ik niet op wachten;)
    Heb nu flinke onderrugpijn, maar had ik bij T.ook. mijn baarmoeder lag wat naar achteren. Dus ik zie het maar als een goed teken!

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Mamasugar, gefeliciteerd en welkom!
    Wow, Love, mooie test!
    Babbel, gelukkig dat het goed gegaan is, blijft spannend hè?

10. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    love mooie test!!
    ik hebzelf trouwens geen ervaring met bloedverlies, maar heb verschillende vriendinnen gehad die dat wel hadden ofwel voor nod ofwel hele zwangerschap, wat ik wel heb zijn erge krampen alsof mijn menstruatie door komt en soort buikgriepachtig gevoel maar dan in vlagen want af en toe voel ik mij gewoon helemaal normaal.
    Moe ben ik nog niet ?? jullie wel? over borsten ik heb inderdaad ook een fijnere bh aangetrokken maar vanochtend kwam mijn dochter ff gezellig in bed liggen en die zei mama jouw borsten doen mij pijn (oops)..ze is overigens vijf en roept al heeel lang dat ze een babyzusje wil maargoed dat is maar afwachten vertellen zullen we pas veel later gaan doen.
    Ik ben trouwens best bang voor de reacties van anderen ik heb net een nieuwe baan en dan ineens zwanger van de vierde dat zal misschien niet in goede aarde vallen :( nou jah we wachten maar even af hoe het allemaal gaat.

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ik heb af en toe ook flinke buikpijn maar moet daarna altijd naar de wc, zijn dus mijn darmen die flink van slag zijn :)

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamasugar...het is toch jullie beslissing? Snap je wel hoor, maar het is jullie gezin:)

Augustus..ja toch weer heel spannend!

We zullen allemaal blij zijn als we voor een echo mogen. Ik ga donderdag bellen voor afspraak echo+ intake vk

13. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @babbel fijn dat het goed is gegaan vannacht blijft toch schrikken..
    @mamasugar geweldig toch zo'n groot gezin en daar heeft niemand wat mee te maken. Maakt ook niet uit dat je net een nieuwe baan hebt. Had ik bij mijn dochter ook heeft uiteindelijk gewoon in een vaste aanstelling geresulteerd.

14. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    ik heb dat dus ook leandrotje, mn darmen die een beetje van slag zijn pfff heb er al tijd last van hoor borrelende geluiden waarvan ik toen al dacht hmm kon welleens raak zijn.

ik weet het het is ook ons gezin maar ben wat dat betreft altijd heel gevoelig wat anderen er van vinden, ben een weegschaal he dat zijn altijd eeuwige twijfelaars.ik wil niet dat mensen achteraf zeggen zie nou ik heb het je toch gezegt..niet doen..
    vind ook heel moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben. achja zullen de hormonen wel zijn denk ik ..

@babbel wanneer is dat de eerste echo ik weet t allemaal niet meer mijn jongste is natuurlijk ook al weer 5 jaar dus haha :) ik denk dat ik dan pas ook echt geloof dat ik zwanger ben als ik het wurmpje op scherm kan zien.

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    moeilijk mamasugar maar probeer er lekker van te gaan genieten straks!

mijn bh die eerst wat te groot was zit nu strak, niet grappig...
    moet maar eens kijken naar andere, want dit zit dus echt niet lekker...

16. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    haha mijn bhs die ook ruim zaten ben erg afgevallen voor dat ik zwanger was zitten nu ook te strak blehhh ze zijn niet zozeer pijnlijk trouwens maar gewoon erg opgeblazen!

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamasugar, ik heb een echo in het zh, met 8 weken. Hoe vroeg jij hem hebt hangt van he vk af, hebben die echo apparatuur? Anders heb je met 12 wk de termijnecho bij een echo centrum

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja hier ook niet pijnlijk maar wel opgeblazen, haha

19. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    1-15 november 2014 mama's

1
    missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis

2
    Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio
    jill31, ? jaar, ?e kindje
    AugustusMama, 29 jaar, 2e kindje

3
    babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis

4
    Love1990, 23 jaar, 1e kindje
    Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje

5

6
    mamasugar, 30 jaar, 4e kindje
    7

8

9

10

11

12

13

14

15

afspraken
    missm 18 maart 10.30

20. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ga morgen even bellen voor een echo en intake, ben benieuwd wanneer ik een echo krijg. De vk heeft met mijn miskraam gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap een vroege echo krijg.

Verder heb ik vandaag de hele dag met schouderpijn rond gelopen. Zeer vervelend en pijnlijk, gisteren toch iets te zwaar getild.

Deel Deze Pagina