Wauw, wat een prachtige test! Wat leuk trouwens om te zien dat je ook meedoet met mvm! Ik ook! Ik ben trouwens 7 november uitgerekend!!! =D en 18 november mn eerste echo door mijn eerdere miskraam. Ik kan niet wachten! Hebben jullie trouwens al kwaaltjes? Ik ben echt vreselijk moe... sommige dagen kan ik gewoon de hele dag slapen (wat ik voorheen echt vreselijk vond).
Misschien een hele rare vraag, maar is het normaal dat je een vroege echo krijgt als je een MK hebt gehad? Ik heb tussen de 1e en de 2e een MK gekregen, maar toen ik weer zwanger was heb ik gewoon pas met 11 wk ongeveer een echo gehad?
Dat heb ik dus ook. Beetje raar gevoel om aan MvM mee te doen, aangezien de laatste keer dat ik dat deed in een MK eindigde. Heeft natuurlijk helemaal niks met elkaar te maken, maar voelt gewoon vreemd. Maar ik zou wel graag andere mama's to be willen helpen.
Dank jullie ja is echt een knaller he daar heb ik 2.5 jaar van gedroomd zo onwerkelijk en bijzonder ! Ja ook ik doe mee met moeders voor moeders vanaf week 6 tot week 16 dus 10 weken Ik heb zelf wel kwaaltjes voornamelijk de gehele dag wagenziek gevoel s morgens is het het ergst met kokhals neigingen hihi bleeh ! En ook trek hebben maar niet weten waarin omdat ik van bijna alles misselijk wordt. Ohwja kan een normale avond maaltijd niet meer waarderen wordt mega misselijk van kook geuren en warme maaltijden pff het idee alleen al
Hihi zooooo herkenbaar! Gister ook had ik lekker gekookt, had er echt trek in. Kip met pesto mozzarella en pijnpoompit uit de oven, gepofte aardappel en broccoli. En ik neem een hap en hoef nie meer hahaha
Hahaha misschien over een paar weken Ik moet zeggen nu ik het zo typ dat ik egt zoiets heb van blegh haha. Kan ook aanhet tijdstip kunnen liggen
maar na de 1e echo is er nog tijd genoeg. Ik geloof dat je tot de 16 weken mee kunt doen. en aanmelden tot de 11de week volgens mij.
Oh wat een mooie MvM test!! Hier a.s maandag intake..dus hoop ook zo'n mooie te laten zien. Hier de hele dag erg misselijk, last van erg geprikkelde darmen en nog erg moe. Dus zal vast even extra doorbijten worden met de flessen voor MvM, maar zonder hun was ik nu niet voor de 2e keer zwanger, dus ik ga ervoor!
Maakt het uit als je alleen maar thuis je urine op kan vangen? Ik ga de flessen niet meenemen naar werk
nee, volgens mij is dat ook de bedoeling. alleen thuis opvangen. Zie me nog niet die flessen mee naar het werk zeulen
Niuja hun vonden het fijn om mij lekker vroeg te zien, en ik vind het eerlijk gezegd wel fijn zo'n vroege echo, kan ik dan toch eindelijk gaan genieten.. zit nu nog zo in de stress vanwege die mk, bij elk krampje of als ik iet voel vloeien ren ik al naar de wc om te kijken of het niet verkeerd zit (a) terwijl mn testen kei hard zijn opgelopen, maar toch... die vreselijke onzekerheid! Ik had ook niet verwacht dat ik al zo snel een intake gesprek zou hebben, maar ik vind wek dat elk beetje hormoon dat extra kunnen verzamelen meegenomen is! En je kan er zoveel mensen blij mee maken!! =D