Jee... Wat een heftig verhaal! Vreselijk dat zo'n klein kindje nu al wees is. Als je vanmiddag wel naar de crematie gaat, heel veel sterkte. Hier ook last van de hormonen, kan zomaar beginnen te huilen. Ben ik helemaal niet van mezelf gewend
ik zie dat de kwaaltjes bij iedereen al wel opsteekt, nou hier dus ook misselijkheid met vlagen maar ook dronkemansgevoel...elke ochtend als ik opsta voel ik mij draaierig en niet lekker.. maar overgeven (nog)niet gedaan ...algehele malaise... hele weekend gewerkt op zich ging het wel, zolang ik maar bezig was maar anders voelde ik het wel weer opkomen..
Ben volgens mij het hele weekend hier niet geweestÂ….. Even van het mooie weer genoten en door de misselijkheid bijna nergens toe in staat. Sta sochtends op en hoppa misselijk, tegen de middag, misselijk, savonds in bed, misselijk! Wordt er niet goed van? Ik drink dus nooit cola en dat is nu het enigste wat helpt. Nu had ik ook de tip gevonden om sochtends niet met lege maag op te staan, maar een koekje in bed te eten. Dus wat doe ik vanochtend, koekje erin met slokje cola. Nou helpt wel een beetje, maar nog niet helemaal. Zo aan het werk, dus ben benieuwd hoe lang ik het goed volhou. Hou nog steeds veel vocht vast en had zaterdag de eerste BH die veel te strak zat. Dus de kwaaltjes doen goed zijn werk. Maar overgeven doe ik niet. Iemand nog tips tegen de misselijkheid? Want toch hebben we daar best wel veel last vanÂ…. En ik lees ook wat over afscheiding. Bij mij meer waterig, maar had idd gelezen dat een inlegkruisje niet goed is. Beter 2x per dag nieuw ondergoedÂ…..
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio leetje85, 28 jaar, 1e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje L0veErin, 29 jaar, 2e kindje 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje eliz77, ?jaar, 3e kindje Mamalicious30, 31 jaar, 2e kindje 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje Emma79, 35 jaar, 1e kindje GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, ? jaar, 2e kindje 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje 12 Coralie, ? jaar, 3e kindje anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje miss86, 27 jaar, 1e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje afspraken Hophop 11 maart intake ligakoekjuh 12 maart Armanda1982 14 maart 16.00 emma79 17 maart 14.20 leetje85 17 maart Mamalicious30 17 maart Indlovu 18 maart missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Yvke86 24 maart 17.30 Hartendief 24 maart miss86 24 maart Rums 25 maart Liefdeis 26 maart intake Leandrotje 27 maart 16.45 hallobaby 28 maart l0veErin 28 maart kabouterLiza 28 maart Novmama1988 31 maart vk, 1 april echo Liefdeis 1 april echo sher 2 april Gewoonsamen 3 april intake AmandaH 4 april 13.00 l0veErin 7 april Sarah82 15 april
@leandrotje. Jeetje wat heftig zeg! Hopelijk krijg je medicatie die helpt. @Hallobaby. Wat verdrietig ik zou ook gaan huilen ook als ik niet zwanger zou zijn. Hier verder moe en futloos. Maar gelukkig niet misselijk! Sterkte voor de dames die wel heel misselijk zijn!
Ik ben niet misselijk, maar heb zo'n onbeschrijflijk gevoel, erg tussen honger, dorst en geen trek in. Ik sta dus steeds voor de kast alsof ik iets moet eten, maar niks smaakt me. Uiteindelijk maar voor een warme beker melk gegaan en dat beviel me. Dus wie weet is dat ook wat voor de andere dames.
Mag ik mij hier ook nog aanmelden? Misschien ben ik wel de laatste met een uitgerekende datum van 15 november! Momo82, 2e kindje, 31 jaar, 15 november uitgerekend. Ga snel lezen wat jullie allemaal al geschreven hebben!
Herkenbaar. Ik eet ook geen brood meer maar crackers. En ik drink nu ineens heel veel water. In de week van de test ook veel water gedronken. Zijn hier nog vrouwen die in de vorige zwangerschap zwangerschapsdiabetes hadden? Ik had het maar gelukkig niet insuline afhankelijk. Ik hoop dat het deze keer ook zo is
Welkom en gefeliciteerd, momo82. Ik heb op zich overal wel trek in, maar ben gewoon ontzettend misselijk. Cola is het enigste wat helpt. En moet je nagaan dat ik normaal nooit, maar dan ook nooit frisdrank drink. VL zei al: nou dat wordt cola inslaan..... Ook doen mijn borsten ontzettend zeer, werd er vannacht zelfs wakker van..... Maar vind het ook wel fijn om toch kwaaltjes te hebben, is fijn om zo naar een echo te gaan vrijdag!
Rums, ik heb suiker gegah in mijn eerste zwangerschap. Kwamen we veels te laat achter helaas. Ik ben ruim 30 kilo aangekomen en zoonlief woog 4390 bij 38 weken.
Nou die kwaaltjes hoef ik dus echt niet. Die misselijkheid kan ik missen als kiespijn. Heb nu een flesje water met een drupje ranja maar ook dat gaat er zo weer uit..
Balen he Leandrotje, ik ken het helaas!!! Heb zaterdag ook de hele dag op de bank gelegen met knallende koppijn en super misselijk. Savonds ook flink moeten spugen. Bij mn zoontje begon t vanaf week 7 (pas). Maar bij hem ook elke dag en alles kwam er ook weer uit. Het enige wat nu goed helpt bij mij is blijven eten (yoghurt/fruit/water, ook al staat dat me tegen als ik misselijk ben) Jij kunt echt niets binnen houden lees ik, bah wat naar. Kan me voorstellen dat je gigantisch gammel bent daardoor! Sterkte!