ik heb dus precies hetzelde als jij, honger of dorst gevoel ergens trek in te hebben maar toch niet iets lusten...echt een knagend gevoel.
pff sterkte joh!!!ik weet hoe het voelt ik had het bij mijn jongste net zo erg alles kwam eruit hopelijk blijft het in deze mate zoals nu bij mij en word het niet zoals bij mijn dochter!
Jeetje wat een ontzettend droevig verhaal zeg Hier gaat het met de emoties nog wel. Maar zal wel snel bergafwaarts gaan. Als je gaat vanmiddag, heel veel sterkte!
Bij mij hebben ze het alleen gedacht, alle tekenen waren. Veel gewichtstoename zonder reden, grote baby. Alleen bij testen kwam er niks uit.
Oke. Dat is ook wel raar dan. Vriendin van mij is bij haar eerste kindje 30 kilo aangekomen daar kwamen ze er pas achter met 36 weken dat ze diabetes had. Nu is ze zwanger van de 2e en heeft ze geen suiker. Mij is toen door de internist verteld dat als je eenmaal diabetes hebt gehad je het bij de volgende ook hebt.
O dat is ook niet fijn dat je alleen yoghurt/fruit/water binnenhoudt. Ik at sinds vorige week peren omdat ik daarvan geen obsipatie had, maar net een peer op en meteen super misselijk..... Gelukkig is het over een half uur lunch, al denk ik dat er eerder een boterham ingaat. Maar gelukkig hoef ik nog niet over te geven! Nog even wat anders: ik heb vrijdag de echo en tuurlijk maak ik me van binnen wel druk, maar omdat ik zoveel kwaaltjes heb, kan het dan nog zo zijn dat het hartje niet klopt?! Ook hou ik nog steeds vocht vast en gister vlekken nadat ik in de zon had gezeten.... Niet fijn, maar kan donderdag pas naar de huisarts.
Niet om je bang te maken. Bij de eerste had ik met 6 weken een echo en was er alleen zwangerschapsring te zien. Geen hartje, 2 weken later moesten we terugkomen en was er een prachtig hartje te zien. Dat is bij mij ook de reden dat ik niet zo vroeg een echo wil... werd daar zo onzeker van. Maar t kan ook best zijn dat er wel een hartje te zien
Rums, de kans op suiker bij een volgende zwangerschsp is behoorlijk groot, kwan zelfs een gyn tegen die 90% zei.
Ik had een echo gehad bij 4 weken, 5 dagen en toen zagen ze een zwangerschapsring en inimini stipje zitten.... Vrijdag ben ik 6 weken en 6 dagen, volgens mij moet het hartje dan toch al kloppen?
Ja was ook allemaal een beetje raar. Is ook de reden dat ik deze keer voor een andere vk heb gekozen. voor de lijst ik heb 2 april 11.10 de intake
Het hartje hoort idd te kloppen, de echoscopist zei alleen dat het vanaf 8 weken echt duidelijk zichtbaar moet zijn! Ik hoop natuurlijk dat je vrijdag gewoon een pracht echo met kloppend hartje hebt. Ik hoor denk ik pas 2 april wanneer ik termijnecho heb. Vind het niet zo erg, duurt het ook weer minder lang voor de 20 weken echo hihi
Als ik het nu afhang van de symptomen dan heb ik vrijdag een prachtecho! Ppppfffff zo misselijk nu en mijn (.)(.) doen zo'n zeer...... Maar het is voor het goede doel, dus ook weer niet zo erg, al hoop ik dat het bij 12 weken stopt, dan begint de vakantie!
Krijg je na deze echo nog meer echo's? Of is je volgende dan de 20 weken echo? Ik ga denk ik deze keer weer zo'n doptone kopen vanaf 12-14 weken lekker zelf naar je kindje luisteren
Oke. De internist die ik toen had bij voorlichting gaf eigenlijk aan dat iedereen het weer krijgt. Tenzij je heel veel afvalt. Maar ik ga er van uit dat ik het weer krijg.
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio leetje85, 28 jaar, 1e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje L0veErin, 29 jaar, 2e kindje 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje eliz77, ?jaar, 3e kindje Mamalicious30, 31 jaar, 2e kindje 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje Emma79, 35 jaar, 1e kindje GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, ? jaar, 2e kindje 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje 12 Coralie, ? jaar, 3e kindje anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje miss86, 27 jaar, 1e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje afspraken Hophop 11 maart intake ligakoekjuh 12 maart Armanda1982 14 maart 16.00 emma79 17 maart 14.20 leetje85 17 maart Mamalicious30 17 maart Indlovu 18 maart missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 intake + echo babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Yvke86 24 maart 17.30 Hartendief 24 maart miss86 24 maart Rums 25 maart Liefdeis 26 maart intake Leandrotje 27 maart 16.45 hallobaby 28 maart l0veErin 28 maart kabouterLiza 28 maart Novmama1988 31 maart vk, 1 april echo Liefdeis 1 april echo sher 2 april Ariel 2 april 11.10 intake Gewoonsamen 3 april intake AmandaH 4 april 13.00 l0veErin 7 april Sarah82 15 april
Ik durf het niet te zeggen. Ik heb een echo gehad met 4 weken omdat ze dachten dat ik veel langer zwanger was..... De echocopiste zei 2 weken geleden dat ze eerst niets zag, maar met goed zoeken kon ze toch een zwangerschapsring zien. Ze geloofde er eerst niet in, maar toen we weggingen zei ze, ik ga het op een zwangerschap zetten en wil je graag over 2 weken terug zien. En dat is vrijdag. Maar of ik daarna onder controle blijf in het ziekenhuis of dat ik gewoon naar een VK ga, geen idee.... En wanneer een volgende echo is, ook niet. Ga er zelf vanuit dat het met 12 wkn is.
Pfff breek me de bek nie open over de ( . )( . ) zijn groot en pijnlijk. Kreeg ook bijna me sport bh niet meer aan hahaha. T voordeel als je je er in wurmt is wel dat ze egt goed stevig vast zitten haha
Zou wel prettig zijn als je EN naar de vk gaat EN nog een echo krijgt met 12 weken. Die wachttijden bij de gyn.... pfffff