Misschien is een BBL opleiding wat voor je? Heb ik ook gedaan, vorig jaar geslaagd. Want zonder opleiding kan je idd weinig tegenwoordig
Herkenbaar, hier ook ziek uit dienstvlak voor diplomering, nu half afgekeurd en aan de studie om voor mezelf te beginnen. Solliciteren schiet echt niet op zonder diploma's. Ben ik net een paar maanden voor mezelf bezig, kan ik alweer met verlof. Zie wel hoe het gaat lopen, komt wel goed!
Ik heb ook een paar keer zonder werk gezeten en ook in 2012. Toen ik destijds sollicitatiegespreken had vroegen ze 2x om mijn diploma's. Zo raar, in 2010 deden ze dat nog niet. En denk dat het nu nog erger is, want de werkeloosheid is groot.... Ik moest zelfs mijn diplo'ma's zoeken, wist niet eens waar ze waren, hahaha. Gelukkig nu een leuke baan, wel 38 uur en weet niet of ik part time kan blijven. Dat is nog afwachten. Als ik wel zo misselijk blijf dan ga ik het vertellen aan mijn baas. Hou het anders echt niet meer vol. Wordt gek op het moment. Dus iedereen die geen kwaaltjes heeft, je mag ze hier komen halen!
Hahaha niet om het 1 of ander, maar die kwaaltjes mag je weggooien hoor ( . )( . ) die pijnlijk zijn en af en toe een vlaagje misselijkheid en hier en daar een steekje is genoeg
Precies wat je zegt, dat is al genoeg ik heb hele lichte gevoelige borsten, af en toe ook een steekje en niet echt.misselijk.
Ik werk ook 28 uur als verzorgende in de thuiszorg! Werk nu ff 50 % en probeer weer wat meer want had last van Pfeiffer haha lekker combi! Mijn kwaaltjes vallen gelukkig nu weer mee.. Hele dag wel een misselijk gevoel maar niet overheersend! Voor de rest af en toe zwaar gevoel in onderbuik! Heb ook zin in rare dingen maar als ik het dan moet eten hoef ik niet meer! Eet nu wel wat minder en viel al beetje op, op t werk maar goed... Even geheim houden nog
O mag ik ze weggooien hahahaha. Geprobeerd, maar lukt niet. Ik heb zeker wel rare eetgewoontes. Mijn favoriete soep is tomatensoep, daarvan ga ik nu over mijn nek.... En zat vannacht om 0:00uur met een glas cola en bakje chips in bed. Iets moest de misselijkheid wegnemen....
1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio leetje85, 28 jaar, 1e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje L0veErin, 29 jaar, 2e kindje 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje eliz77, ?jaar, 3e kindje Mamalicious30, 31 jaar, 2e kindje 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje Emma79, 35 jaar, 1e kindje GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, ? jaar, 2e kindje 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje mamamarion, 27 jaar, 2de kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje 12 Coralie, ? jaar, 3e kindje anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje afspraken Hophop 11 maart intake ligakoekjuh 12 maart Armanda1982 14 maart 16.00 emma79 17 maart 14.20 leetje85 17 maart Mamalicious30 17 maart Indlovu 18 maart missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 intake + echo babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Yvke86 24 maart 17.30 Hartendief 24 maart miss86 24 maart Rums 25 maart Liefdeis 26 maart intake saroanda 27 maart 10.00 Leandrotje 27 maart 16.45 hallobaby 28 maart l0veErin 28 maart kabouterLiza 28 maart Lelie12 31 maart echo Novmama1988 31 maart vk, 1 april echo Liefdeis 1 april echo sher 2 april Ariel 2 april 11.10 intake Gewoonsamen 3 april intake AmandaH 4 april 13.00 Trois 7 april echo l0veErin 7 april anskev 15 april 8.30 Sarah82 15 april
Gewoon dezelfde dag als ik san, jij mag alleen veel vroeger!! Ik zit in twijfel wat te doen. De medicatie helpt zolang ik blijf liggen. Zodra ik ga lopen of iets doen dan word ik gelijk weer misselijk, gelukkig geen overgeef neigingen. Nu zit ik alleen nog maar aan de halve dosis die ik mag hebben. Ik mag er ook 2 achter elkaar nemen voor een dubbele dosis, zal ik dan wel weer wat kunnen doen of zal ik gewoon paar dagen plat op de bank blijven en liggend eten/drinken, want dan gaat het wel. Net ook flink misselijk, dus maar een kopje soep genomen en een broodje erin gedipt en gegeten, even iets wat meer vult dan een cracker.
Ik zou de dubbele dosis nemen, als jij daar toestemming voor hebt gekregen gewoon doen. Ja toevallig he? Ze had volgende week dinsdag ook al plek, maar dan moet ik werken, jammer de bammer haha. Ze zei al wel dat iets later wel aan te raden is, dan kunnen we al meer zien. Betekent i.i.g. dat ik dus een echo krijg, joepie haha.
Voorlopig ga ik nog niet werken. Ik krijg nog een tijd doorbetaald en dat zou stoppen als ik een andere baan heb. Bovendien kan ik het financieel heel lang redden, dus doe even rustig aan. Ik overweeg zelfs om voor mijzelf te beginnen. Ik heb altijd veel gewerkt, ook toen ik kinderen kreeg, en heb een heftige periode achter de rug (zit ik nog steeds in), dus kies even voor een sabbatical, maar hoelang weet ik nog niet.
Ja ik heb er wel toestemming voor als het niet ging met 1. Kan ook hierna de dubbele dosis in 1 pil krijgen, scheelt ook weer. Zal het morgen eens proberen, dan is max natuurlijk de hele middag thuis dus kan ik echt niet de hele dag op de bank liggen.
Enne leuk, ik krijg ook gelijk een echo Eerst de echo en dan de intake. Max wil graag mee, neem jij Sven mee?
Nee Sven is dan naar de psz gelukkig, die stuiterbal kan ik er niet bij hebben haha. Ik hoop alleen niet dat het heel erg uitloopt en ik Sven weer op tijd kan ophalen.
Oke ja max wil heel graag mee. Hij weet het ook al en elke keer willen de kids mijn buik zien en een kusje erop geven, zo schattig
Nee Pfeiffer en zwanger is geen ideale combi haha Lastig he dat geheim houden. Op m'n huidige werk weten ze t ook niet. Maar m'n buik is niet tot 12 wkn te verbergen denk ik. Hier af en toe wat misselijke vlagen maar dat komt ook door slaaptekort. Hoop dat m'n meisje snel van de pseudokroep af is. Is echt zielig Hier niet echt vreemde eetgewoonten.. Ik ga alleen wel zorgen dat ik morgen iets vets meeneem naar m'n werk.. Daar knap ik wel van op. bij m'n dochter had ik echt n krokettentik. Gek trouwens he dat alle verloskundigen zo'n andere richtlijn aanhouden. De ene snel n echo en de ander juist niet. Leandrotje ik zou dubbel nemen op de dagen dat je niet rustig aan kan doen.
Dank voor de welkom! Wat posten jullie snel, bijlezen van voor mijn post lukt me niet eens, van erna wel! Ik lees over kwaaltjes, vervelend... En over werken, ik werk fulltime en denk dat wel te blijven doen, en dan na zwangerschapsverlof 4 dagen. Vast al eerder gevraagd, maar wanneer doen jullie de eerste echo? En dan vooral de niet medische moeders met eerste kindje? En meteen geregeld of nog een paar dagen/weken afgewacht? En slikken jullie naast foliumzuur nog andere vitamines?
Zo, ik lig weer in bed. Nadat ik om kwart voor 5 wat soep met een broodje had gehad, durfde ik om 6 uur wel 3/4 roosjes broccoli te eten, nou daar dacht mijn lichaam anders over. Avondeten ga ik dus echt niet meer proberen. Eet wel een paar weken soep en crackers en beschuit ofzo..