1-15 november 2014 mama's 1 missm, 34 jaar, 2e kindje, ziekenhuis ligakoekjuh, 24 jaar, 1e kindje Armanda1982, 31 jaar, 1e kindje vlinderbuik86, 22 jaar, 1e kindje Hartendief, 25 jaar, 1e kindje 2 Trixie, 35 jaar, 3e kindje, ziekenhuis sectio leetje85, 28 jaar, 1e kindje 3 babbel81, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis kabouterLiza, 27 jaar, 2e kindje Novmama1988, ? Jaar, 1e kindje 4 Love1990, 23 jaar, 1e kindje Leandrotje, 23 jaar, 3e kindje Philotes, 2e kindje elbe87, 26 jaar, 1e kindje L0veErin, 29 jaar, 2e kindje 5 Yvke86, 27 jaar, 1e kindje eliz77, ?jaar, 3e kindje Mamalicious30, 31 jaar, 2e kindje 6 mamasugar, 30 jaar, 4e kindje amandaH, 26 jaar, 1e kindje Lalaatje90, 24 jaar, 1e kindje gerlinde1, ?jaar, 2e kindje Ariel, 28 jaar, 3e kindje 7 Hallobaby, 38 jaar, 4e kindje Emma79, 35 jaar, 1e kindje GewoonSamen, 27 jaar, 1e kindje Rums, 26 jaar, 2e kindje Sher, 28 jaar, 2e kindje Indlovu, 22 jaar, 1e kindje 8 liefdeis, 26 jaar, 2e kindje xMissyx, ? jaar, 2e kindje 9 Sarah82x, 31 jaar, 1e kindje Hophop, 26 jaar, 1e kindje mamamarion, 27 jaar, 2de kindje Lelie12, 24 jaar, 2e kindje 10 11 birdie1, ? jaar, 1e kindje saroanda ? jaar, 2e kindje Summerbloom, 32 jaar, 2e kindje 12 Coralie, ? jaar, 3e kindje anskev, 28 jaar, 2e kindje 13 Brenda87, 26 jaar, 1e kindje miss86, 27 jaar, 1e kindje Camina, ?jaar, 1e kindje 14 15 Beau85, 29 jaar, 2e kindje Momo82, 31 jaar, 2e kindje Trois, 32 jaar, 3e kindje afspraken ligakoekjuh 12 maart Armanda1982 14 maart 16.00 emma79 17 maart 14.20 leetje85 17 maart Mamalicious30 17 maart Indlovu 18 maart missm 18 maart 10.30 love1990 19 maart 08.45 intake + echo babbel81 20 maart 15.40 Elbe87 24 maart 8.30 Yvke86 24 maart 17.30 Hartendief 24 maart miss86 24 maart Rums 25 maart Liefdeis 26 maart intake Vlinderbuik86 27 maart 9.30 saroanda 27 maart 10.00 Leandrotje 27 maart 16.45 hallobaby 28 maart l0veErin 28 maart kabouterLiza 28 maart Hophop 31 maart echo Lelie12 31 maart echo Novmama1988 31 maart vk, 1 april echo Liefdeis 1 april echo sher 2 april Ariel 2 april 11.10 intake Gewoonsamen 3 april intake AmandaH 4 april 13.00 Trois 7 april echo l0veErin 7 april anskev 15 april 8.30 Sarah82 15 april
Leuk ligakoekje!! Veel plezier!! Hopelijk is alles goed! Zo, vanochtend begonnen met de dubbele dosis en het werkt wel! Heb alweer wat opgeruimd en lig nu aan een broodje jam te eten, wel zonder korstjes, haha. Straks huisarts maar even bellen en vragen dus om de dubbele dosis zetpillen, hoef ik er geen 2 meer te nemen.
Zolang het nodig is. Mijn ervaring is tot 13/14 weken. Dus heb nog wel even te gaan helaas. Scheelt wel dat ik voor het slapen gaan niks hoef te nemen want in de Nacht geen last van misselijkheid, scheelt weer wat medicatie.
Ik kan mr voorstellen dat de misselijke dames alleen maar afvallen. Echter ik kom alleen maar aan. Ik denk dat ik in 2 weken tijd 2 kilo ben aangekomen terwijl ik juist een beetje er op let wat ik eet. Ben ik de enige?
Ach, prima oplossing toch! Als die pillen helpen en je hebt daar verder geen negatieve gevolgen van, dan maar aan die pillen.
Wat fijn dat het beter gaan Man! Bij mij komt alles er nog van onderen uit. Gisteravond stonden m'n ouders ineens voor de deur. Ik had m'n zusje gisterochtend op de hoogte gebracht van de zwangerschap en die kon d'r klep niet houden haha, dus heeft het m'n ouders verteld. We hebben ook onze plannen doorgesproken om voor Ed een eigen bedeijf te starten. Hij heeft big issues op z'n werk en het is nu echt tijd voor hem om daar weg te gaan.
Ik ben niet aangekomen en niet afgevallen, wil ook zo lang mogelijk zo houden. Probeer echt te letten op wat ik eet en dat ik blijf bewegen. Al is joggen met die steekjes nie zo heel prettig op t moment.
Hahahaha wat zeiden je ouders san? Zo heeft mijn moeder het al tegen mijn tante verteld en die heeft gezegd dat ze net doet alsof ze van niks weet, zal haar binnenkort eens bellen, hahaha. En ed eigen bedrijf, spannend!! Ik ben gastouder, nu even geen kids ivm dus ziekte en dat betekent helaas ook geen inkomsten, dus kan niet te lang niet werken.
Zo ik ben ook weer boven aarde. @ Hophop: fijn dat de intake goed was, nog even wachten voor de echo, maar ook weer iets om naar uit te kijken! @ Leandortje: nog steeds niet veel beter dan.... Sterkte ermee! @ saroanda: Wat leuk zo'n reactie van je ouders! En beterschap met de diarree.... Ik lag gister al om 8uur in bed. Was om 6uur thuis van het werk en 1 kopje groentensoep op met een boterham en weer stront misselijk.... Niet normaal. Nu had VL een Seaband gehaald, helpt schijnbaar tegen de misselijkheid, maar nog niet veel van gemerkt. Nadat ik om half 8 in slaap was gevallen op de bank, toch maar naar bed gegaan.... Met een bak, want dacht dat ik moest overgeven. Toch goed geslapen, wel een paar keer wakker geweest, maar cola en chips doet wonderen. En deze morgen dacht ik dat het minder was, niet dus.... Nog steeds misselijk. Dus heb het op het werk verteld. Wij zitten op een afdeling met 4 personen, ook mijn leidinggevende zit daarbij. Reageerde heel positief gelukkig, dus wie weet kan ik part time blijven.... Maar dan weten ze ook waarom ik zo misseiljk ben en waarom ik ochtends aan de cola zit.
helpt de cola echt? dat durf ik dus echt niet te drinken.. bang dat ik veel misselijker wordt. ik ben met mijn kinder ehbo bezig, morgen de praktijkles, dat wordt nog wat.. moet ik een pop gaan beademen enzo, hopelijk red ik het, neem wel een pak crackers mee, beetje onderuit gezakt op de stoel. zal het wel even vertellen anders kom ik zo ongeïnteresseerd over denk ik, haha
Nou ik kan je echt cola aanraden. Bij mij is binnen 5 minuten de misselijkheid over.... Niet op lege maag drinken, maar ik drink dus nooit frisdrank en nu is het mijn grootste vriend.... Dat is ook echt een teken dat het goed zit O EHBO, nou ik hoop dat het lukt.... Is niet heel fijn nu denk! Succes!
Hey ik ben 13november uitgerekent. Heb de 27ste mijn eerste echo ivm mijn hartaandoening . Even een vraagje is het normaal een beeld je brandende pijn te hebben rond je buik zeg maar? Ik heb steeds aan de link er kant een brandend gevoel.
Dames die het nog niet hebben verteld, gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen? Zo ja hoe? Ik zoek ideeen
Goedemorgen dames, Afgelopen dagen niet actief meegepraat maar wel met jullie mee gelezen. Goed om te horen dat veel dames al symptomen hebben ookal zijn die niet altijd even prettig. Ik heb alleen last van extreme vermoeidheid en af en toe iets gevoeligere borsten maar dat is alles. Heb liever wat meer symptomen want ik kan het nog moeilijk geloven. Vandaag toch nog even contact gehad met de verloskundige. In de 4e week heb ik meerdere bloedingen gehad en afgelopen vrijdagochtend weer. Omdat mijn eerste afspraak in de 9e week staat ingepland en op hun site staat dat het ongeveer rond de 8e week wordt ingepland, heb ik toch even contact opgenomen. Gelukkig heb ik dat gedaan want ik mag nu 25 maart om 11:10 echo + intake! Erg spannend! Op die dag is mijn broertje ook jarig. Misschien dat wij 's avonds aan de familie en mijn ouders gaan vertellen dat we zwanger zijn Dames veel succes met alle kwaaltjes!
cola helpt bij mij ook wel maar ook weer niet teveel anders maagzuur bij mij komt het dus echt in vlagen gister heel misselijk geweest mar nu gaat het wel weer het is dus niet perse op vaste tijden.