Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    dit is het totale berichtje..

hallo .....,

waarom ik dit bericht naar je stuur? Ja dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed.
    Ik weet dat je geen contact met ons wil, of tenminste dat zeg je, in hoeverre je dat meent weet ik niet natuurlijk. Toch wou ik je op de hoogte brengen van onze zwangerschap van ons 3e kindje. Ben 6 weken onderweg, nog een eind te gaan, maar het is meer dan welkom. Misschien had je het al van .... gehoord, maar dat maakt niet uit. Wat ik verwacht van dit bericht? eigenlijk niks. Het zijn je eigen keuzes die je maakt, net zoals het mijn keuze is om het jou "persoonlijk" te vertellen.
    Als jij tevreden bent met de keuze die je hebt gemaakt om ons niet meer te zien, dan zullen wij dat verder accepteren zoals wij dat gedaan hebben en zal dit mijn laatste berichtje zijn. Maak je een andere keuze, dan horen we misschien nog wel van je.

Het is jouw eigen keuze wat je gaat doen en welke beslissing je hierop maakt.

groetjes,

Mandy

Vind het best netjes, toch?

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou zelf de laatste zin weg laten.

In de laatste zin van de tekst staat eigenlijk al dat het haar keuze is of ze er op reageerd of niet.

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ja maar dat is toch ook haar keuze?

ik wil niet dat ze gewoon reageert, ik wil dat ze reageert omdat ze de kinderen mist en ze wil zien, ik hoef geen gefeliciteerd te horen en daarna niks meer. dat is mijn doel niet.

heb hem zo verstuurd, volgens mij leest ze haar overige berichten niet zo vaak dus we zullen wel zien. tegen de tijd dat ze het leest zal ze het vast allang weten.

4. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    Hallo dames
    Ik hoop dat ik ook mee kan praten...
    Alleen na 2 licht positieve testen vandaag een negatieve test..
    Helaas... wanneer komen me regels dan of komt het omdat ik niet met ochtend urine heb getest en te weinig hcg heb?

Iedereen succes!!

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi,

Wanneer zou je ongi moeten worden?

6. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    #946 rugi, 12 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
    Vorige week vrijdag hadden me regels moeten komen maar me ei was ook 2 dagen later... maandag nog niks dus testje gedaan duidelijke wel lichte streep. Laatste regels 7febr.

7. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    @leandrotje je merkt gauw genoeg denk ik wat en hoe ze erover denkt
    sterkte ermee!

@Ariel vervelend als je kleding als zo strak gaat zitten en niet prettig, altijd lastig in het begin want je kunt dan ook nog geen positie kleding aan..

@rugi hopelijk test je gauw positief meid!

vanochtend voelde ik mij kip lekker maar nu voel ik de misselijkheid weer opkomen, ik weet dan ook niet of ik honger heb of niet en als ik wat eet voel ik me weer niet lekker wat een naar gevoel is het zeg.ookben ik elke ochtend vroeg wakker en ook klaar wakker!
    vanmiddag moet ik wel met de jongens naar voetbal, dus ff doorbijten.gelukkig is het mooi weer!

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

9. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    #949 rugi, 12 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
    Dankjewel hoop het ook!! Maar het is tog vreemd.. weet nie of ik nu nog blij moet zijn... je zou denken dat ze met de dagen donkerder worden.. maar vandaag was die helemaal wit.. geen 2e streepje ts bekennen...
    Heb wel ergens op forum gelezen dat lichte streepjes vaak een slechte innesteling is.. maar wanneer stoot je bm die dan af?

10. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah net onze 1 ste echo gehad !! Het hartje klopt zelf heel even mogen horen ♡♡ :)
    Alles zag er goed uit ! En we zijn zelf 2 dagen verder dan we dachten dus 7.2 weken dat betekent dat de beval datum nu 27 okt is ... en geen 1 nov. Maar blijf hier wel mee kletsen hoor !

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke test heb je gebruikt? Als je de test niet vertrouwd zou ik zelf zo'n test van clear blue halen met zo'n indicator. Dan heb je wat meer zekerheid?

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeeeeej wat fijn Ligakoekjuh!!! :D gezellig dat je hier blijft kletsen! Wie weet wordt je wel een november mama ;)

13. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ Leandrotje: Mooi bericht wat je getypt hebt en vind het ook goed van je dat je zoiets doet!:)

@ Ariel, ik heb hetzelfde, sommige broeken doe ik gewoon niet meer aan omdat ze niet lekker zitten.....

@ Rugi, ik hoop dat je nog een positieve test in handen hebt!

@ Ligakoekje, jjjjjeeeeeuuuuhhhhh! Helemaal blij voor je! Is dat mooi om zoiets te zien? Kan ik me alvast voorbereiden op vrijdag! Konden ze het uitwendig al zien?

@ hier, nog steeds ontzettend misselijk, echt niet normaal. Koekjes, brood, cola, het helpt allemaal maar even. Wordt ook niet goed van mezelf. Wel zo blij dat ik het op 't werk verteld heb, mijn baas net: cola of een theetje hahahaha.

14. Hallobaby

Hallobaby Actief lid

1 mrt 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligakoekjuh: gefeliciteerd! Toch fijn als het op het beeld hebt gezien . Krijg je met 12 weken weer een echo? In begreep dat dat dan de definitieve bevallingsdatum voorspelt (schijnt nauwkeuriger te zijn dan met 7 weken).

Overigens, wel gewoon 1 hartje? Geen tweeling?

@rugi, ochtendurine is wel sterker dus wellicht morgen weer testen. Het gebeurt ook heel vaak dat de eicel bevrucht is maar bij het innestelen wel mis gaat. Dan heb je voor je Nod een licht positieve test en daarna negatief. Ik hoop dit natuurlijk niet voor jou. Ik zou morgenochtend gewoon gaan testen.

15. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Ligakoekjuh; Super dat alles er goed uit zag. Gefeliciteerd! Ik hoop dat iedereen hier snel eenzelfde echo heeft.

@ Rugi; Wat spannend zeg. Misschien moet je morgenochtend nog eens testen, omdat je zei dat je niet met ochtendurine had getest. En anders even een afspraak maken voor een bloedtest. Succes!

X Marion

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ligakoekjuh, wat super zeg! En ook al het hartje gehoord! Wanneer mag je weer voor een echo?

Hier nog 7 dagen tot echo......

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nu ik zo lees over echo's wil ik ooook!

Maar heb pas 2/4 de intake en hoor denk daarna pas wanneer k echo heb!

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wat super ligakoekjuh!!!

O ik wil ook!!! Nog 15 dagen. Hahaha

Bedankt Armanda! Nu afwachten of ze haar berichten op Facebook wel leest... En anders maar een brief schrijven.

Ik heb vanochtend de dubbele dosis genomen, echt wat een uitkomst! Kan gewoon weer brood eten!
    Ging ook even boodschappen doen en zag lasagne en wraps en en en, had echt overal zin in, maar ik hou het nog maar even netjes bij soep elke avond :p

19. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    @ariel
    Ik geloof 123thuistesten.. van zond pakket.. maar dacht dat da gevoelige waren.. maar niet dus... hmmm miss maak ik mezelf ook gek.. maar tog vreemd dat ze niet donkerder worden maar juist verdwijnen.. morgen of overmorgen maar weer proberen met het eerste plasje..

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahahaha leandrotje :)
    Ga je nog niet voor de vette hap ;)

Deel Deze Pagina