Ik heb geen idee hoe snel ze het voorschrijven, maar aangezien mijn geschiedenis van zwangerschap nummer 2 heel erg was wilden we het nu niet zover laten komen en dus al gelijk met medicatie begonnen. Al vond ik die 2/3 dagen spugen en misselijk zijn al erg genoeg.
Weet ik niet..... Maar van die misselijkheid word ik ook niet goed. Misschien heeft hij wel wat anders, onze huisarts laat je niet beroerd weggaan
Je hebt emesefane in tablet vorm en zetpil vorm. Die laatste heb ik. Je hebt ook cyclizine, die had ik bij de 2e. Zwangerschap maar dat duurde langer voordat die werkte. Let wel op bij emesefane dat je officieel er heel suf van kan worden en dan niet mag autorijden. Gelukkig heb ik geen last daarvan
Hmm kwam misschiem wat minder aardig over dan bedoelt... uiteraard vind ik het heeeeel vervelend voor iedereen die zich beroerd voelt!
Medicatie van vanochtend is uitgewerkt en nu maar 1 genomen ipv 2 en dat is dus geen goed plan geweest.... Gelijk weer heel erg beroerd en kan niks meer nemen. Maar op tijd naar bed. Vriend gaat patatjes eten met de kids, daar gast mijn frikandel want die kan ik nu echt niet eten. Haha helaas
Vanmiddag is de dame van MvM langsgeweest en ik kan aanstaande vrijdag beginnen! Heb ook een mooie omslagdoek erbij gekregen. Maar die heeft mijn dochtertje al ingepikt voor haar poppen haha. X Marion
Hallo allemaal, ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Afgelopen woensdag de 5e heb ik positief getest! Mag ik hier gezellig komen meekletsen? Ik lees dat veel van jullie buikkrampje ed hebben,nou ik dus ook( heeeeel normaal herken t van mijn andere 2 zwangerschappen) verder nog weinig last alleen wat gevoelige/gespannen borsten. Maar de andere kwaaltjes zullen zich vast snel aandienen
Hoezo moet je tot vrijdag wachten? Maandagmiddag waren ze ook bij mij, mocht direct beginnen. Handig vind ik het niet, maar het is voor het goede doel.
Welkom en gefeliciteerd! Wat is je uitgerekende datum? Dan zet ik je op de lijst. Eventueel ook je leeftijd
Wat jammer van die frikandel ik hoop dat je je morgen wat beter voelt, en gewoon die dubbele dosis nemen.
Bedankt allemaal voor de felicitaties ! Wij zijn helemaal blij en het is zeker heel erg mooi om een knipperend dingetje (het hartje) te zien op de echo en we hebben het hartje zelfs heel even zachtjes mogen horen ! De echo was inwendig. Omdat ik via iui zwanger ben geraakt krijg ik meer echo's, deze 1ste echo was vandaag via de fertiliteit afdeling volgende week 19 maart krijg ik de echo en eerste gesprek bij de verloskundige en begin april (2 april) krijgen we weer een 2de echo via de fertiliteit en dan 2 weken later weer de termijn echo met 12 weken via de vk. Hihi wat een gedoe maar wel erg leuk ! Nu jullie !
Leuk hoor! Ik ben de vorige keren altijd achteruit gezet Ben zooooo benieuwd hoe het deze keer allemaal gaat! Maar kan het zijn dat ze je datum nog gaan veranderen na de 12 weken termijn echo? Als die afwijkt dan...