Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie12

Lelie12 Niet meer actief

Hoi dames

Leandrotje ja ik had nog wel wat reserves dat scheelde hihi maar ja het was gewoon niet fijn om hele dagen te moeten kotsen.
    Maar als ik iets kon eten was t vet haha

Ik heb niet echt last van vergeetachtigheid.
    Ik ben wel super moe en heb misselijke vlagen..
    Dus ik voel me wel zwanger.
    Buikpijn had ik alleen toen ik echt net zwanger was.. Maarja mijn buik was nog wat slap van de vorige zwangerschap dus kan meteen uitpuilen hahahaha normaal voel je dat oprekken enzo.

Ik heb inderdaad ook helemaal geen fut voor het huishouden... :(

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook geen fut voor t huishouden. Geef mezelf wel een schop onder de kont. Want me vriend is ook nie zo'n schoonmaakprins helaas... alleen de strijk ligt een beetje achter.

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Mooi om te horen dat ik niet de enigste ben met lage rugpijn. Maak me af en toe echt overal druk om!

Even niet misselijk of even geen pijnlijke borsten en schiet meteen in de stress.;)

@ Mamalicious30: O dat bruin/roze verlies, niet leuk! Is het met slijm? Ik had dit 2 wkn geleden ook. Maar had last van obstipatie, dus moest hard persen zeg maar. Het kan daar van zijn gekomen of omdat ik mezelf rustiger moet houden…. Had teveel gedaan in 2 dagen. Dus misschien dat het bij jou ook een oorzaak kan zijn?

@ hier: vanochtend weer wat misselijk, maar ook wel een beetje zenuwachtig voor vanmiddag. De echo……. Ik moet van mezelf zeggen dat ik nog vrij rustig ben op het moment. Waarom weet ik niet, maar omdat mijn borsten en misselijkheid er vanochtend gewoon was, lijken mijn hersenen (ja ik heb ze) gewoon te denken, hou je rustig dat is goed voor de beeb, hihihhi. Moet pas vanmiddag om 16:00uur, dus nog een hele dag voor me. Nu net aan het werk tot half 1 en daarna samen met VL thuis. Kunnen we er samen naartoe leven. ;)

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Goedemorgen!

Hier gisteravond alsnog geen avondeten kunnen eten met dubbele dosis, maakt dus niet veel uit.

Moet er maar aan toegeven, paar weken geen avondeten.

Cursus EHBO goed afgerond, wel pas om 22.30 uur op bed en daardoor echt te weinig geslapen helaas dus vanochtend moe en gelijk misselijk. Zit nu dus maar aan de crackers. :)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als je je vitamientjes maar een beetje binnen krijgt toch Leandrotje?
    Snap dat het niet prettig is!

Spannend hoor, vanmiddag de echo!! @Armanda

Hier gelukkig behalve moeheid en af en toe een vlaagje misselijkheid en wat vervelend gevoel in de buik nergens last van eigenlijk... ben alleen volgens vriendloef een beetje saggo hahaha

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik eet overdag maar veel fruit als me dat lukt.

Van het weekend maar weer rustig aan doen.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lukt dat ook wel een beetje in het weekend?

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Spannend armanda! Succes vanmiddag en geniet ervan!

Hier ook een vervelend gevoel in m'n maag, het is niet echt misselijk te noemen. En heel erg moe, kan de hele dag wel slapen.

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja vriend ontfermt zich dan gewoon over de kinderen en gaat wel even met ze weg denk ik.

Huishouden is ook een chaos maar als ik wat ga doen dan hang ik gelijk boven de wc. Vriend baalt wel flink want naast hij 40 uur werkt dus het volledige huishouden moet doen, koken en in de avond beide kids naar bed brengen. Voor hem ook erg druk.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hahaha dat is hier dan net andersom :p

Ik doe het huishouden, 38 uur werken, school, en hulp in de huishouding 3 uur per week bij zijn opa. Hij helpt dan wel met de kids naar bed brengen, dat wel :)

11. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Fruit eten helpt hier ook, watermeloen, mango's, sinaasappels dat gaat erin en wordt er ook niet misselijk van en water. Al het andere eten verschilt elke dag zo appart. Met de warme maaltijden de meeste moeite. Ohwja en vers wit brood gaat ook goed

Succes vandaag met de echo spannend !!

12. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ja, het was met slijm en is nu gelukkig alweer weg. Had gisteren ook wat moeite met de ontlasting, dus dacht ook al dat het daar mee te maken heeft gehad... ik ben al iets geruster... nu hopelijk niks meer en hebben we maandag gewoon een goede echo!

13. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    @armanda: jij heel veel succes en plezier vanmiddag bij de echo. Hopelijk zie je een mooi beebje met een hartje! X

14. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @ Mamalicious30: Dank je wel! Hopelijk hebben we een goede echo! :D Ga er wel van uit, maar hou ook altijd wat anders in mijn hoofd! Klinkt raar, maar je weet nooit;)

Fijn dat bij jouw het slijm weer weg is. Het was bij mij echt precies hetzelfde. Ook door de ontlasting dat het kwam. Daarna meer fruit gegeten en toen helemaal geen last meer van gehad.

15. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Was een beetje druk afgelopen dagen, dus heb alleen af en toe gauw bijgelezen.

Ligakoekjuh wat superfijn dat je zo'n mooie echo had! Geniet er lekker van.
    Vanmiddag Armanda de eerste echo. Veel plezier en succes en geniet er ook van.

Ik heb maandag de echo, kan bijna niet wachten. Wil zo graag ons kindje zien!

Als ik me vergelijk met sommige andere, dan prijs ik me gelukkig met m'n kwaaltjes. Behalve last van m'n buik en boobs en moe! Voel ik me goed.
    En zolang dat blijft geniet ik daar van. Sterkte voor alle misselijke dames!

16. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook absoluut niet klagen qua kwaaltjes, op wat vermoeidheid na vrijwel nergens last van, maar wordt er wel een klein beetje onzeker van. Ondanks dat ze zeggen dat idd niet elke vrouw dezelfde klachten heeft.

Ik herken het wel van m'n eerste zwangerschap. Toen ben ik tot de 20 weken echo vreselijk onzeker geweest en kon echt niet genieten, hield me helemaal niet bezig met de zwangerschap.

Over 2 weken dus misschien de eerste echo, zodra daar iets te zien is hoop ik dat ik wat meer kan ontspannen en ga genieten.

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Succes en veel plezier vanmiddag Armanda!

Ik ging net mijn medicatie ophalen, krijg ik zomaar anderen. Apotheker erachter aan bellen, mag ik van de emesefane echt maar 2 per dag en nu primperan erbij die ik 3x per dag mag.

Wil in de ochtend/middag wel gewoon alleen maar 1 emesafene nemen en dan in de namiddag/avond 1 emesafene en 1 primperan.
    Ga geen 5 zetpillen per dag nemen. Hou ik 1. Geen kont meer over en 2. Ze maken je allemaal slaperig, en hoe vermoeider ik ben, hoe misselijker ik ben, lijkt me dus niet echt een geweldige combi.

18. rugi

rugi Actief lid

4 okt 2013
    169
    0
    0
    Jeetje wat een onzekeretijd is dit.. hopelijk gaat het bij iedereen goed.
    Ik heb last van slecht humeur... hoofdpijn en buikpijn.. tis meer eierstokkepijn die ik voel... dat maakt me zo onzeker.. aangezien ik ook een laag hcg gehalte heb, ben ik bang dat het daar ingenesteld is.. of hebben meerdere daar last van?? X

19. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Rugi, nee ik heb echt last van m´n banden als ik me te druk heb gemaakt/te veel heb gedaan.

Ben maar vast begonnen om m´n positiekleding uit te zoeken en weer een keer te wassen. Ook een klein beetje nieuw goed bij gehaald. Kan ´t nu nog redelijk verbergen met m´n eigen kleding maar ben toch wel bang dat de positiekleding snel weer aan kan..

Verder vandaag sokjes gehaald om ´t de opa´s en oma´s te vertellen en een kaartje voor de ooms en tantes... (al weten mijn ouders ´t al wel aangezien ik me niet in kon houden hihi)

Vandaag lekker thuis rommelen en met m´n kleine ventje knuffelen morgen weer werken en dan zondag gezellig met m´n ouders en broertje uiteten en naar de voorstelling van Urbanus...

20. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Rugi, ik zou als ik jou was een bloedtest laten doen. Weet je waar je aan toe bent.

Net een shirtje voor mijn dochtertje besteld met daarop; Geef me een kus, ik word grote zus! Die mag ze als verrassing aan om de juf en de klas te laten weten dat ik zwanger ben. Wel pas na de eerste echo, als alles goed is natuurlijk. Ik hoop dat ik het tot die tijd kan verbergen, want mijn buik word al wat dikker. Bij mijn vorige zwangerschap vroegen mensen me met 20 weken al of ik bijna ging bevallen en ze zeggen dat je buik bij de 2de zwangerschap sneller groeit. Dus ben benieuwd.

X Marion

Deel Deze Pagina