Goedemorgen! Heb toch zeker vier uur geslapen vannacht! Yeah Pffff wat een drama dat wakker liggen. En ook alweer, of nog steeds, misselijk. Gelukkig weet ik waarvoor het is! Iedereen succes vandaag en voor de meiden die vandaag een echo hebben: succes en veel plezier en geniet ervan! Liefs
Veel plezier met de echo's vandaag!! Zo hier een te strakke broek aan vandaag. Had gehoopt dat ie nog wel ff wat uit zo lopen na een half uur in tram maar helaas
Hahaha Ariel! Dat word dan wat vandaag... Blij als je hem weer uit kunt doen hihi! En jaaa succes met de echo's! Wil graag goede berichten horen hoop voor jullie dat het allemaal goed is
hier vandaag voor het eerst de zwangerschapsbroek weer aan. Is ook wel een beetje een opluchting. Meiden vandaag met echo's heel veel succes.
Misschien moet ik er ook maar aan gaan geloven!! Ik wil het alleen nog niet haha. Tis nog te vroeg voor me gevoel!
Haha ik vind ook me broeken knellen maar ik hoop het nog een weekje uit te stellen.. Na de eerste echo durf ik er misschien wel 1 te kopen comfort.....
Iedereen veel plezier met de echo's vandaag! Ik werk niet in de zorg, dus ook niet 's avonds. Werk ma-do van half 9 tot half 6 en vrijdag van half 9 tot half 1. Heerlijke middag vrij, waar ik iedere week steeds meer naar uitkijk. Slapen is bij mij heel makkelijk. Lig al 2 avonden om 9uur te slapen. Hou het langer niet vol op het moment. Dus ik denk dat onze inimini flink aan het groeien is. Vandaag een zomerbroek aan met een elastiekje op mijn knoop. Anders zit hij toch te strak. Maar denk dat een zwangerschapsbroek nog te los zit. Van de week maar eens ergens proberen..... Ff testen hihihi. Ook nog steeds misselijk hier en gister heel de dag diarree. Dat is gelukkig nu weer over, want voelde me echt beroerd!
Hier ook nie in de zorg, echt respect voor de dames die s avonds werken! Ik doe 1 avond school en ben s avonds en de dag erna echt gebroken. Ga de laatste dagen ook vaak rond 9 uur al naar bed helaas
Hihi niets is leuker dan goed nieuws horen, zelfs van andere! Ik heb het gister aan ons mam verteld, die riep kei hard kutwijf in xe ikea en begon te janken toen ik de echo foto liet zien, ze had al tegen iedereen verteld dat ze dacht dat ze dit jaar nog geen oma zou worden ;p Mijn moedergevoel begint nu nog veel erger op te spelen nu ik het hartje heb zien kloppen, er leeft nu echt iets in mn buik! <3 Ik werk niet in de zorg, maar in de horeca. Ik hoop dat ik het voorlopig nog even geheim kan houden, maar zware dingen tillen vertik ik nu echt.. maar zelfs een gewone werkdag begint nu al echt zwaar te worden. Gister avond trouwens het eerste cadeautje gekregen van mijn beste vriendinnetjes voor onze pixel! Zal dalijk wel eens een foto maken. ^^
Zo dag goed begonnen en gestemd!! Enne heb me aangemeld bij moeders voor moeders.. Ook al ben ik echt heel misselijk en als ik dan bedenk dat ie flessen zo stinken.. Maar goed! Wil me er wel voor in zetten. Iedereen moet moeder mogen worden toch?
Ik ruik helemaal niets van die flessen. Gewoon op een afstandje open doen, plasje erin gieten en de dop er weer op.
Ik ben gisteren begonnen met MvM, geur valt me erg mee, maar plas wel met de deur open haha. Maandag de echo en ben nu al zenuwachtig, zo bang dat het niet goed is.. Moet positief denken, haha. @love1990: Hoe was je echo?
Yeah.... Het hartje klopt!! Echo moest wel inwendig, uitwendig was niets te zien. Ze kon het vruchtje niet goed meten maar denkt dat ik nu een week korter zwanger ben, 6,1 weken. Maar dat kan bij de volgende echo wel weer veranderen. Ik zal zo ff een fotootje uploaden.
Jeeeej! Wel tof!! Jammer dat je misschien minder ver bent maar hoop dat de zenuwen zijn gezakt!! Ben benieuwd naar de foto!