Oh dat is wel vervelend indd! Maar voor dat soort dingen bestaan bijvoorbeeld ook kastoplossingen he!
Wij hebben genoeg ruimte nog dus dat komt vast goed! Denk dat wij veel witte meubels doen en gewoon wat leuke dingen toevoegen.. Misschien geen eens in een thema ofzo! Konden we nu al maar beginnen he!!!
Hier indd ook veel ruimte over, wij gaan naar de zolder, die is 42m2. En dan heeft mini een kamer van 14m2 lijkt me genoeg hihi
Bah, begin me weer zorgen te maken... Gisteren voor controle (van mijn eigen gezondheid) naar het ziekenhuis, blijkt dat mijn schildklier te traag werkt. Zat net even te kijken wat dit doet, maar in combi met zwanger zijn, staat het o.a. in verband met miskramen... Voor morgen toch maar even een belafspraak met de gyn gemaakt, geen zin om tot 3 april te wachten! Qua meubels willen wij graag wit en strak, verdere accessoires misschien nijntje, blijft leuk!
Wij hebben een kamertje van 11m2. Dus op zich ook groot zat. Ik zou er idd ook zo aan beginnen, maar we willen wachten met schilderen tot week 18. Dan zijn we 14 weken en terug van vakantie! Of wat is normaal? Voor ons is het de eerste, dus geen idee! Alle muren moeten ook geschilderd worden enzo...... Gelukkig valt vandaag de misselijkheid wel mee, alleen vanochtend cola op. Maar mijn darmen zijn er serieus aan het verplaatsen, rommelen echt heel de dag door!
Ik zou zelf pas na de 20 weken gaan beginnen, 14 weken is wel echt heel vroeg. Maar je moet uiteraard doen wat voor jullie goed voelt!
Kon degene waar je op controle was daar niet al iets meer over vertellen? Logisch dat je niet tot 3 april wilt wachten!
@ Leetje, wat spannend zeg. Ik hoop dat het nog steeds goed gaat. Zie dat je eerder een miskraam hebt gehad, voel je je nu wel anders dan toen? De baby komt bij ons op de kamer te slapen. Omdat ik bv wil geven hoef ik dan `s nacht niet helemaal naar de babykamer. Bij mijn dochter ook zo gedaan en beviel heel goed. Als de baby groter is verhuist hij/zij naar de kamer van mijn dochter en mijn dochter naar onze kamer. Wij gaan dan op zolder slapen. Als het weer een meisje wordt hoeven we niet eens te schilderen. Wij hebben trouwens de baby/kinderkamer in leuke paarstinten geverfd en verder geen thema of zo. Heb vandaag honger voor 10. En ze hebben er toch echt maar 1tje teruggeplaatst... X Marion
Hier komt de baby ivm bv ook de eerste tijd bij ons in de wieg hoor. Alleen daar ben ik met max 6 mnd ook wel klaar mee en gaat hij/zij gewoon naar eigen kamer ook als ik nog bv geef
Wij willen nu gaan verhuizen, terug naar het oosten. Zijn nu aan het kijken of we gaan kopen of eerst huren.. Heb gezegd dat ik voor 1 sept (32weken) wil verhuizen. Dan heb ik genoeg tijd om alles in te richten. Wij willen gewoon een basis kamer. Wit of steigerhout. Misschien 1 muur behang.. Ligt er aan of we gaan huren of kopen. Maar nu ben ik alweer zo voor uit aan het plannen. Ik moet eerst de echo afwachten. nog 5 lange nachten slapen
De reumatoloog zei dat het best tot de volgende afspraak met de gyn kon wachten (geloof dat hij wel vond dat er wat aan gedaan moet worden, maar dat gyn nu hoofdbehandelaar is). Maar zit vanwege 2 miskramen inderdaad niet lekker, al was de echo maandag prachtig, hartje klopte mooi en ik voel me nog zwanger, maar ben op het moment even erg snel onzeker en bang... Benieuwd wat hij morgen te zeggen heeft
Onze babykamer wordt in groen tinten, daar houden wij zelf heel erg van. Maar door de bv komt pixeltje ook eerst bij ons op de kamer te slapen. Verder maakt mijn vriend een wiegje van steigerhout en de rest van de meubelen waarschijnlijk ook, of deels met wit. Daar hebben we een bedrijfje in, dus we moeten bijna wel ;p hihi Leuk om te horen dat de echo's goed zijn gegaan! En die metingen zijn inderdaad gemiddelde, kan nog zoveel aan veranderen in het eerste stadium. Oei Leandrotje, hopen dat alles goed is in de urine en je lekker thuis mag blijven! En met een niet goed werkende schildklier zijn toch best goede medicijnen voor, weet alleen niet of je die nu nog mag gebruiken.. mijn neef heeft dat ook en moest heel erg op zijn eten letten, maar ging daarna al een stuk beter!
we hebben er momenteel nog maar 1 dus nadat ons lieverdje eerst lang bij ons geslapen heeft zal hij/zij samen met haar zus op de kamer slapen. (tot de zolder is omgebouwd in twee extra slaapkamers)
ik zit al twee weken thuis en ga nog wel een tijdje thuis zitten. Ik kan gewoon écht niet gaan werken met die misselijkheid enzo... gelukkig snapte m'n dokter dat. Dus mss ook eens langs je huisarts passeren?