dit was bij ons eerste kindje de inspiratie voor kinderkamer. Wij hebben wel gekozen voor een witte vloer (is op de hele verdieping dezelfde witte houten vloer)
Wat een leuk idee kabouter liza. Heel vrolijk...... Mijn vriend is wel handig gelukkig, al wil ik zelf ook wel wat doen.... Ga schilderijtjes borduren. En de misselijkheid is bij mij echt alleen in de ochtend en late avond. Dus kan overdag weer redelijk werken...... En dat vind ik na anderhalve week ook wel fijn. Maar merk wel dat mijn borsten nog wel zeer doen, jullie nog last van?
Mijn borsten zijn echt continu gevoelig, ben zo blij met m'n sportBH. Ze zijn ook enorm gegroeid, binnenkort maar een paar nieuwe bh's kopen. Misselijk ben ik gelukkig (nog) niet!
@Love, gelukkig een kloppend hartje maar een week terug is inderdaad wel ff shocking of niet? @Leondrotje, hopen op goed nieuw morgen. Hou je helemaal niets meer binnen? @Amanda, hier wachten we eerst het geslacht en daarna aan de klus voor de babykamer. @Lies, wat leuk! Hier ook net terug verhuisd naar het oosten. Althans, het huis is bijna klaar. Waar gaan jullie iets zoeken? Was even niet geweest, gewoon te druk met mijn werk en de kids. Maar gelukkig weer een paar goede echo's voorbij zien komen! Hier is de misselijkheid ook echt begonnen. Net als bij de eerste begint het rond 16.00 uur tot ik ga slapen, echt super irritant. (Was gewoon vergeten hoe het was). Verder heb ik volgende week mijn laatste werkdag op mijn huidige werk. Werk als kindertherapeut in een Revalidatiecentrum. Werk nu 3/4 dagen en ga straks heel luxe maar 1 dag werken. Wil even wat meer tijd met de kinderen en een goede basis met ze maken in ons nieuwe huis.
Heerlijk die goede echo´s en wat vervelend die onzekerheid al begrijp ik ´t wel... Hier ook nog steeds niet misselijk gelukkig, hoop ook dat ´t gewoon wegblijft net als de vorige keer. Moe wel en m´n boobs au!!! Morgenavond komt MvM dus morgenvroeg even netjes in ´n potje plassen. Verder momenteel erg veel stress betreffende m´n job maar dat komt ook wel weer... Heb met mezelf afgesproken dat wanneer ´t te veel wordt ze de boom in kunnen en ik naar huis ga
Zo, en dan nu nog de leuke dingen van vandaag... MvM is net geweest, blij met de test, maar nog blijer met de heerlijke omslagdoek, heb nu reserve voor het wassen
@anskev, weten ze op je werk dat je zwanger bent? @leetje, zo'n extra test is altijd fijn hè. Was de omslagdoek een cadeau van MvM?
Trois Ja ze weten al dat ik zwanger ben. ´t werk op zich is ook niet ´t probleem. De sfeer onderling is gewoon diep beneden het vriespunt. Helaas wordt dit veroorzaakt door 1 persoon, dit is al meerdere malen aangekaart en ze doet er gewoon echt helemaal niets mee. Want dit is hoe zij is en zij zit niet fout. Vandaag met andere collega samen een afspraak met iemand van hoger op gemaakt om eens rond de tafel te gaan zitten en de situatie te bespreken. Ben namelijk anders bang dat we op zeer kort termijn met 3 collega´s thuis zullen zitten overspannen!
Hoi allemaal ! Vandaag weer echo gehad alles zag er goed uit en we hebben het hartje weer zien kloppen dit keer niet gehoord is toch niet zo veilig toch vreemd dat ze dit met 7 weken wel bij de fertiliteit deden.. maar goed alles is goed en de baby is flink gegroeid in een weekje tijd kijk maar in mijn fotoalbum en zie het verschil
Qua kamertje heb ik per geslacht al een idee. Zoonlief verhuist naar de grote voorkamer en beeb komt in het kleine kamertje. I.i.g. komt onze grote hemnes ladenkast op de babykamer en een schommelstoel. Qua bedje wil ik de gulliver van de ikea, eerst om als co-sleeper te gebruiken en daarna als ledikant in het kamertje. Jongenskamer wordt stoer met stijgerhout behang en grijs, meisje wordt denk ik mintgroen/roze en grijs.
Poeh de avonddienst viel gister niet mee.. Had niet veel van te voren gegeten want alles maakte me kotsmisselijk..collega die 19 weken is was ook kotsmisselijk dus dat was fijn.. Haha om kwart over 10 was ik klaar.. Thuis proberen over te geven maar lukte ook niet.. Op bed halve banaan gegeten en in slaap gevallen. Nu lig ik nog maar Nog steeds misselijk. Om 9 uur komt die vrouw van moeders voor moeders .. Zo nog ff rustig aan dan maar!.
Ik heb vanacht weinig geslapen, maak me toch behoorlijk druk dat ik een week korter zwanger ben. Vannacht gedroomd het hartje van de beep gestopt was dit worden nog 4 lange weken
Maak je aub niet druk. Ik heb ook een te lage schildklier. Hiervoor krijg je straks thyrax. Als je goed ingesteld bent is alles prima. Bij mij werkt hij erg langzaam (slik nu 0,125 oftewel 5 blauwe tabletjes). En al mijn vorige zwangerschappen verliep dat prima. Te langzaam kan her gevolg hebben dat je moeilijker zwanger zou kunnen worden (maar dat ben je nu toch al). Verder is het misschien fijn on te weten dat vroeg of laat 20% van de vrouwen een te langzame schildklier hebben, dus geen bijzondere kwaal. Misschien had je allang last van een te langzame schildklier alleen eist je het niet.
Dank je wel, stelt me weer een beetje gerust! Ik ga wel kijken wat ze zeggen. Vandaag lekker genieten van het mooie weer, gezellig met een vriendin en haar dochters. Zin in!
Pppppfffffff, wat een ochtend . Ik dacht gister, jeuuhh ik ben minder misselijk. Nou vanochtend was het weer helemaal terug. Zit al weer aan de cola, want dan kan ik daarna tenminste wat eten. Maar het is allemaal voor het goede doel! Daar houdt ik het maar op. Ga zaterdag naar een concert, Backstreet Boys, jeugdsentiment. Hahaha. Maar omdat ik geen 1 broek meer heb die fijn zat, heb ik net 2 zwangerschapsbroeken besteld bij Wehkamp. Heeft hier iemand van jullie al een zw-broek aan? Vind het zo vroeg ..
Wij willen het liefst in een dorpje bij Enschede gaan wonen, als we daar iets kunnen vinden. Waar zijn jullie gaan wonen? @armanda: nee, nog geen zw. broek.. maar ik kan nog maar 2 broeken aan, de anderen moet de knoop echt los, maar dan hangen ze half op mijn kont. zodra ik thuis ben gaat de jogging broek aan haha. Zijn jullie ook zo onzeker? Wordt echt gek van mezelf.. Mijn borsten doen echt minder pijn, nog wel gevoelig en hard, maar wel echt minder pijnlijk. Gelukkig een druk weekend voor de boeg. Ga zaterdag naar WK allround in Heerenveen en zondag verjaardag in het oosten en weer terug naar huis rijden. Gisteren heeft VL tegen 2 hele goede vrienden verteld, hij wilde het zo graag delen, ondanks dat onze ouders het nog niet weten. Ze wonen ook beiden in het westen en zijn beiden al vader.. Voor VL wel goed om het te delen, want hij is nog steeds wel een beetje in shock en misschien wordt het voor hem zo wat realistischer haha.
Oh heb heerlijk 3x overgegeven vanmorgen... Net Mw van MvM geweest! Poeh wat voelde ik me beroerd onder dat gesprek! Haha de rest van de dag maar rustig aan doen..
@Armanda, ik ga ook naar de bsb A.s. maandag in de ahoy. Ik trek een jurkje aan met legging en bolero. Daar heb ik er gelukkig zat van.
O onzeker, nee daar heb ik geen last voor hoor! Nee ik lieg, ik kan zeggen dat ik nog nooit zo onzeker ben geweest. Had vannacht ook een keer dat ik wakker werd en me ineens niet meer zwanger voelde. En toen de misselijk vanochtend weer erg was, viel het ineens weer goed! Maar zodra bij mij de borsten even niet zeer doen of voel een krampje, ook meteen paniek hoor! Heel herkenbaar!