Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O leuk, daar gaat een vriendin van me heen!
    Ik ga in Antwerpen, omdat ik in het zuiden van het land woon en ik er geen dag vrij voor hoefde te nemen......

Maar ze komen 30 maart nog een keer in HMH, dus wij eind januari kaartjes gekocht, we waren wel bezig met zwanger worden, maarja je weet nooit wanneer het raak is, dus nu 2x in een week naar een concert.... Dus 3 vriendinnen weten nu ook dat ik zwanger ben, want ik ga niet springen en dansen, wat ik normaal wel doe en dat zou teveel opvallen. We hebben gelukkig wel zitplaatsen in Antwerpen en in HMH is vrij zit/staan, dus ook makkelijk! ZITplaatsen hihihi;)

Maar ben je groot fan of vind je het leuk om ze een keer te zien?

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Je mag op zich wel gewoon springen en dansen hoor ;)

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ier zit ik nu onder de 70kg, 69,8 om precies te zijn, 4kg kwijt sinds de zwangerschap.
    overdag gaat het wel zolang ik maar rustig doe.
    vanochtend geen medicatie genomen, heb namelijk het idee dat dat mijn darmen stil legt, is ook een bijwerking namelijk en dan zit ik straks weer met volle darmen en zorgt dat er weer voor dat ik beroerd ben.
    en dan vanmiddag/vanavond gewoon tegen beter weten in een dubbele dosis nemen, kijken hoe dat werkt.
    als dat ook niet werkt dan is het gewoon uitzingen tot de 13/14 weken.
    vervelende is, dat er geen rooie cent meer binnen komt, want als je als gastouder ziek bent krijg je niks uitbetaald, dus 2 maanden leven van onze reserves. gelukkig heb ik die, dus dat wordt nog even geen kinderspullen kopen.

4. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Nou ik zou ook echt wel wat dansen en springen, maar niet zoals ik normaal doe hoor! En als ik zo misselijk ben, dan zeker niet. Dan duim ik meer dat ik het goed volhoudt:(

5. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan enkel je zwangerschapstesten zien

6. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Armanda, ik ben vanaf 1996 al fan. Nu niet meer zo hysterisch als vroeger haha. Maar een concert heb ik nog nooit overgeslagen. Oktober 2009 stond ik ook zwanger bij de bsb, en nu dus weer.

7. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik had ergens gelezen dat het zorgelijk is als je 5% van je gewicht kwijt raakt, je was dus eerst 74, dan is 4 kg 5%.
    Vind het echt heel rot voor je, ook omdat je niet kan werken en dus geen inkomen hebt.. Ik hoop echt dat je je heel snel weer fijner mag voelen.

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Sinds een uurtje heb ik bruin/roze verlies, ik maak me verschrikkelijk veel zorgen. Zou het kindje dan toch te klein zijn het het niet halen

9. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg! De bsb oehhhhh :) hopelijk kan je er gewoon van genieten!!

Ik ga zo is kussens buiten leggen en heerlijk ontspannen.. Voel me weer misselijk (vanmorgen 3x overgegeven) en had net 2 boterhammen naar binnen dus hopen dat die binnen blijven!

10. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    @Saroanda, ik sla ook nooit een concert over. Ben ook een oude fan, van begin af aan. Heb ze afgelopen Augustus zien optreden in New York. Wij waren daar op vakantie en hun tour was er ook. Dus geen moment getwijfeld en gegaan. Zo anders dan in Europa en zo gaaf om mee te maken. Dit was in een openlucht theater. Echt super gaaf! En in November had mjin vriendin kaartjes gewonnen bij Qmusic voor de Qube, zo gaaf! :D

Had door mijn misselijkheid geen zin, maar nu het steeds dichterbij komt, des te meer!;)

11. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik zie ook alleen je zwangerschapstesten..

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ooooooooo meis, nee dat mag toch niet. Probeer rustig te blijven, ik heb dit ook gehad met 6 weken. Is makkelijk gezegd, maar ik had het er met de huisarts over gehad en die zei dat het oud bloed (innestelingsbloed) was of dat je lichaam even aangeeft, doe het wat rustiger aan..... En zolang het geen helder rood bloed is, niet te veel zorgen maken. Hopelijk lukt het..... Dikke knuff meis.....

13. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ook!

14. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Oh nee! Ik hoop dat het niet door zet en dat het misschien gewoon een gesprongen adertje is. Wanneer mag je weer naar de verlos? Knuffel en ik hoop echt dat het niets is.

15. Love1990

Pas over 4 weken, 16 april :( als het doorzet toch maar even de vk bellen

16. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh nee... pfff stress... kan je contact opnemen met je gynaecoloog? Dat deed ik elke keer bij bruinverlies/rozeverlies, dan mocht ik telkens bijna meteen langskomen voor een controle.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee, ik weiger het :p al zou dat waarschijnlijk een stuk lekkerder zitten! ;)

18. kabouterLiza

kabouterLiza Actief lid

2 mrt 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik draag ook nog geen zwkledij, veel te vroeg vind ik. Want dan valt het veel harder op dat ik al een minibuikje heb door die blaas en darmen die omhoog geduwd worden :)
    Dus ik houd vol, zeker tot 12 weken.

Maar als dat beter voelt voor je zou ik dat gewoon aantrekken hoor, zeker als je naar een concert gaat de hele avond.

19. Love1990

Ik wacht nog even af of het doorzet, ben gisteren net bij de vk geweest dus moet er op vertrouwen dat onze beep het goed doet. Word het bloedverlies erger dan bel ik gelijk de vk, anders bel ik morgen als het nog niet gestopt is.

20. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Heb je nu ook echt bloedverlies of alleen nog bruin/roze?

Deel Deze Pagina