Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bedankt meiden voor jullie lieve reacties!
    Ik heb even een uurtje geslapen en voel me al weer wat rustiger. Ik heb geen helder rood bloed meer gezien, nog wel zo nu en dan roze.
    Als ik morgen nog roze verlies heb, vraag ik de vk of ik binnenkort weer een echo kan krijgen, want nog 4 weken in spanning trek ik niet.

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Die is leuk! :D

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Het zou zo fijn zijn als we straks een lijst hebben waar iedereen een goede echo heeft gehad! ;)
    Ik duim allemaal voor jullie!:)

@Love1990: gelukkig dat je geen rood meer hebt gezien. Misschien hebben ze gister met de inwendige echo wel een adertje geraakt, waardoor je nu wat bruin/roze verlies hebt. En anders idd gewoon bellen!

Het is idd super weer buiten. Vanmiddag ff gewandeld met een paar collega's. Maak me dan wel druk of een half uurtje lopen goed is, maar merk wel dat het me goed doet. Dus zolang het kan, ga ik ervoor!

@ Hier: morgenmiddag opnieuw naar de huisarts voor mijn bloeddruk. Hou nog steeds vocht vast, dus hopelijk kan het daar wat aan doen! En ik krijg dan ook te horen of ik onder controle kom van het ZH of dat ik bij een VK terecht kom. Wil ook echt wel weten na 1 week wachten, want dan kan ik een volgende afspraak gaan inplannen!;)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Waarom zou een half uur lopen niet goed zijn? Ivm zwangerschap? Ik ga nog gewoon 1-2 keer per week hardlopen 45 min tot een uur...

5. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Love1990, dan zou ik idd ook nog n echo willen in die tussentijd!! 4 weken is echt nog ver weg.....

6. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag heeft zoonlief geholpen met moedersvoormoeders. Na m'n slaapje ging ik naar het toilet en zag daar dat hij in de witte maatbeker had geplast :D Ik twijfelde nog heel even of het van mij was..

7. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, briljant! En wat lief dat hij probeert te helpen!

8. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de grapjas:D Voor het naar bed gaan keutelen we vaak nog even samen. Vanavond begon hij erover dat ik nog een badje moest kopen, voor allebei de baby's eentje :$

9. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo vanavond de informatrice van mvm op bezoek gehad, ´t potje plassen kan weer gaan beginnen. En natuurlijk erg blij met die fijne omslagdoek!!

Op t werk heb ik trouwens al wel een positiebroek aan, maar heb de band dan dubbelgeslagen, zit prettiger en dekt toch goed af dan m´n gewone werkbroek. Verder probeer ik nog zo lang mogelijk ´t te blijven verhullen met m´n gewone kleding. Ben benieuwd hoe lang me dit blijft lukken.

10. Trois

Trois Niet meer actief

@Love, gelukkig een kloppend hartje maar een week terug is inderdaad wel ff shocking of niet?

@Leondrotje, hopen op goed nieuw morgen. Hou je helemaal niets meer binnen?

@Anskev, toch niet normaal dat 1 persoon zo sfeerbepalend kan zijn. Wat voor een werk doe je?

@ligakoekjuh, wat super dat je weer een goede echo had!

@armanda, leuk concert van de bsb. We zijn van hetzelfde jaar, dus herken je jeugdsentiment. Hier nog geen zwangerschapsbroeken, maar duurt vast geen weken meer. Lekker aan doen wat jij lekker vindt zitten.

@lies, wat grappig. Ik ben opgegroeid in een dorpje bij Enschede. Daarna heb ik 13 jaar in Amsterdam en Utrecht gewoond vanwege studie en mijn vriend (nu man.) hij komt daar vandaan. Nu woon ik weer waar ik ben opgegroeid.

@Leandrotje, jeetje joh wat heftig! Ben je dan ook niet verzekerd zodat je vanaf de tweede maand ziekte wel een uitkering krijgt?

@loveErin, veel succes morgen.

@Love, gelukkig geen helder bloed meer. Ik hoop voor je dat het zo blijft en anders zeker bellen hè.

Hier alles goed, nog wel erg misselijk helaas . Vandaag eerste werkdag op mijn nieuwe werk gehad, echt super leuk! Ben nu wel doodop want het is 100 km enkele reis.

Echo duurt hier nog 18!!! nachtjes.. Aaargh!!

11. saroanda

saroanda Actief lid

24 nov 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    100km enkele reis, jeetje wat een afstand. Mijn collega's vinden dat ik met m'n 50km al ver woon.

12. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een klote nacht.. Steeds de wc gezien.. Heb zitten janken daar ook.. Want ik was moe en kon echt niet meer. Hou zelfs water niet meer binnen! Zo maar ff de dokter bellen...

13. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Heftig vlinderbuik, weet hoe het is meid.

Ik had gisteren een misselijke vrije dag!! En misschien iets teveel detail maar vanochtend werkten mijn darmen ook weer dus voor mij super!

Misschien ligt het aan de manier van medicatie nemen, vandaag weer proberen, zou zo blij zijn als dit werkt!!!

14. Sher

Sher Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.297
    0
    0
    Love1990 hoe gaat het nu met je? Hoop dat het gestopt is en dat he lekker hebt kunnen slapen!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook geen super start van de dag. Onwijs misselijk, gelukkig niet overgeven. Normaal ben k al op werk, vandaag een uurtje later :) Daarna kwam k er achter dat de 2 broeken die nog enigzins normaal pasten in de wasmachine zitten. Dus nu een strak jurkje aan met een panty, maar volgens mij zie je het nu onwijs...bijna weekend! Haha

Dames die zich rot voelen, sterkte!!

16. Trois

Trois Niet meer actief

@saroanda, het is inderdaad ver, maar het is maar voor 1 dag in de week. En dit is echt iets wat ik heel graag wil.

@love, hoe gaat het??

@vlinderbuik, dat is echt vreselijk. Had ik bij onze eerste ook. Gebruik je die zetpillen of gebruik je iets anders?

@ariel, succes vandaag, benieuwd of je reacties gaat krijgen.

Hier ook weer met misselijkheid naar bed en opgestaand. Best irritant, maar het is niet anders. Laatste dagje werken voor deze week.

Werk ze iedereen!

17. Vlinderbuik86

Vlinderbuik86 Actief lid

2 mrt 2014
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn Ariel! Meestal denk je zelf dat het erg opvalt!

Nee gebruik geen medicatie.. En net de huisarts gebeld maar die is met vakantie!
    Poeh..

Succes dames !!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is er geen vervangensde huisarts? Ook nie fijn om zo t weekend in te gaan.

Enne ik blijf gewoon lekker verstopt achter mn bureau vandaag hahaha :p

19. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hier gistereren ook een misselijk vrije dag toeval! !
    Alleen s avonds was het er weer. Had gister ochtend en net ook voor het eerst 2 crackers liggend in bed gegeten misschien dat ik daarom minder misselijk was, ben. Heb enorme zin in verse/ zelfgemaakte ice tea !! :)

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oehhh ijsthee lekker!! Heb t nog nooit zelf gemaakt. Meestal lipton haha

Deel Deze Pagina