Uitgerekend 1 t/m 15 november 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ben nog steeds gespannen omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Ik zit nu echt rond de periode dat ik ongesteld moet worden, maar had wel weer een positieve test in de handen, maar heel licht streepje. Ook voel ik niet veel. Ja af en toe denk ik dat mn borsten wat strakker beginnen te voelen, maar misschien maak ik mezelf ook wel gek. :( als de menstruatie wegblijft ga ik het weekend een CB test doen!

2. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @babbel, ik had gengigel, was daar zeer tevreden over. Maar die is op en ik kan nu geen nieuwe halen

@amanda, wat vervelend van dat bloedverlies

@lalaatje, spannend hè? Ik geloofde het ook pad écht toen ik 'zwanger 2-3' zag staan, maar het besef komt volgens mij pas echt na de eerste echo.

Gaan jullie het al gauw aan jullie (schoon) ouders vertellen?
    Wij komend weekend. Heb mn schoonouders met een smoes uitgenodigd en ga met een andere smoes even bij mijn ouders langs ;)
    Ik zie mn schoonmoeder 2 x per week en wil gewoon niet het risico lopen dat ik me verspreek ;)

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij vertellen het de (schoon)ouders rond de 10 à 12 weken, even bekijken welk weekend de stiefkindjes hier zijn want die willen we het eerst vertellen.

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Pfff... hier net bloedverlies bij plassen en afvegen. Helderrood. Na 5 minuten weer naar de wc geweest en niks :(

5. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    pfff het zijn ook wel slopende en spannende weken de eerste...:(
    hopelijk valt het mee.

6. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    #146 AugustusMama, 27 feb 2014
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
    Durf niet eens meer naar de wc te gaan nu :(
    Ben wel ineens misselijk..
    Weet even niet zo goed wat ik nu moet doen...

---
    Edit:
    mijn man heeft even gebeld met de vk, die zei ongeveer hetzelfde als wat tegen amanda is gezegd. Voelt wel lichtelijk als opluchting.
    Moet volgende week weer bellen om het verloop te melden en ws een afspraak maken bij +/-7 weken.
    Pfffg echt killing deze weken..

7. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    het zijn de prille weken en die zijn spannend, we hopen op allemaal gezonde beebjes...;);)

wij gaan het pas iedereen vertellen rond de 3 maanden, zal wel een complete schok zijn namelijk haha:)

vandaag bij mijn tante geweest die maar paar jaar ouder is als mij, ze heeft pas een baby gehad en zo heerlijk om haar even te mogen knuffelen.

morgen lekker even sporten en dan een rustig weekendje tegemoet, volgende week moet ik veel werken(ben verzorgende) dus ben benieuwd of ik me dan net zo goed voel als nu:$

8. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend augustusmamma en amanda....hopelijk verder geen bloedverlies meer! Spannend die eerste weken.....na de eerste echo begint bij mij de rust pas te komen. Hier vooral moe, weet nu weer hoe een mens zich kan voelen:D en volgens mij inmiddels een cupmaat meer....niet misselijk! Welkom aan de nieuwe mamma's trouwens.
    X Trix

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Misschien een stomme vraag, maar t is allemaal zo nieuw voor me; kan een menstruatie toch doorzetten als je toch 2x positief hebt getest? :(

10. Trixie77

Trixie77 Lid

23 feb 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Lalaatje dat kan helaas wel. Als je een vroege miskraam hebt lijkt het alsof je dan je menstruatie hebt. Zolang je zwanger bent heb je geen menstruatie.

11. Philotes

Philotes Actief lid

5 okt 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan helaas zo zijn idd. Maar het kan ook zijn dat je ondanks enig bloedverlies gewoon zwanger bent. Het is gewoon afwachten..:cool: Sterkte.

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    balen voor iedereen met wat bloedverlies, hopelijk blijft het goed gaan!

hier een dagje spoorwegmuseum met de kinderen gedaan, was erg leuk, wel vermoeiend, met de trein heen en weer!

nu af en toe flinke steken in mijn heup ongeveer, dus ga zo lekker in bedje liggen. geen bloed geeft moed zeggen we maar, ik zit ook al onder de puisten en normaal is dat tijdens mijn ongi, helaas blijven de puisten alleen wel maandelijks komen, geeft me ook wel moed dat het gewoon goed zit voor nu.

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zit ook onder de puistjes, blegh. Heb ze ook veel meer tijdens m'n menstruatie... Nu ook op m'n borst, rug en gezicht.

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Voor alle dames met bloedverlies, dikke knuffel. Weet hoe eng het kan zijn.

Hier ook behoorlijk puisterig:)

15. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte voor ieder met bloed verlies hoop dat het gewoon goed blijft gaan !

Hier gaan de puistjes langzaam maar zeker weg hihi

16. mamasugar

mamasugar Lid

24 feb 2014
    76
    0
    0
    utrechtse heuvelrug
    dames met bloedverlies wij duimen heel hard dat de beebjes mogen blijven zitten!!!!

Hier geen puistjes, heb wel altijd terugkomend puistje elke maand voordat ik ongi moet worden en dat heb ik nu niet mijn huid is helemaal gaaf.

Gisteravond op bed kleine steekjes links en rechts gehad maar ging al gauw over,vanochtend werd ik wakker met enorm gevoelige borsten maar vooral zwaar, manlief zegt ook wat heb je een enorme voorgevel nu zeg!:)

gisteren belde mijn baas op om te vragen of ik zondag kon komen werken , nou jah zolang ik me goed voel werk ik gewoon door het is een nieuwe baas dus moet me wel van mijn goede kant laten zien.
    Als ik me echt zo beroerd ga voelen zoals in mijn vorige zwangerschap komt t niet goed denk ik,
    ik had destijds (2008) ook een nieuwe baan en begon daarmee toen ik 20 weken was maar 9 weken later zat ik in de ziektewet vanwege bekkenklachten en terugkerende blaasontstekingen.het was echt enorm zwaar.

we laten alles maar over ons heen komen en ondertussen probeer ik zo gezond mogelijk te leven.

17. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Goedemorgen Dames,

Ik kom me hier ook melden!

Drie maanden na de vroege miskraam ben ik opnieuw zwanger. Omdat ik vorige week al een ontzettend opgeblazen buik had ben ik naar de huisarts geweest. En hij had me doorgestuurd voor een echo en die hebben we gisteren gehad.
    In eerste instantie zag de gynaecoloog niets, maar na nog een keer kijken zag ze daar een zwangerschapsring en een inimini vruchtje! Dus helemaal happy. Ze kon nog geen kloppend hartje zien, maar met 4 weken en 4 dagen is dat ook wel heel erg vroeg….. Dus mag nu over 2 weken terugkomen. Want ze noemde het wel een zwangerschap! :D:):):D:)

Uitgerekende datum: voorlopig 1 november
    2de echo: vrijdag 14 maart

18. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig nieuws armanda !!

Mamasuger; ik zou het idd ook proberen zo lang het kan en hopen dat je deze zwangerschap minder last hebt van de blaas ontstekingen en bekken

19. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Dank je wel Ligakoekjuh....

Ik zie dat jij bent uitgerekend op 29 ooktober 2014. Wat een bijzonderde dag is dat voor mij..... Zou het wel even uitleggen.

Mijn vriend en ik hebben beide onze vaders niet meer en nu hebben we afgelopen maandag op de sterfdag van mijn vriend zijn vader een positieve zwangerschapstest en nu is mijn vaders sterfdag op 29 oktober. Nu zou het zo mooi zijn als de kleine dan geboren zou worden.... Dan zijn beide sterfdagen niet zo zwaar meer....:)

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Wow armanda, dat is wel bijzonder! Enne.. gefeliciteerd natuurlijk!:D

Hoe is het verder met iedereen?
    Hier 'rustig' geen bloed meer verloren gelukkig.. maar het blijft spannend.

Deel Deze Pagina