Ik had nog even het verschil bekeken en dat is idd wel een voordeel. Maar we hebben een grote garage en werkkamer op de benedenverdieping, dus komt goed, genoeg plaats. Dat vind ik wel fijn aan ons huisje, wij hebben een drive-in woning, dus plaats zat voor de kinderwagen. Vaak zie je die nog weleens bij mensen in de woonkamer staan..... Hoe was je echo, Love1990, ben benieuwd!
Volgens vk een late innesteling. Maar het vruchtje was niet erg goed te meten. Dus het kan best zijn dat ik met de termijnecho vooruit gezet wordt.
Mooi om te lezen Love1990! We hebbens straks bijna dezelfde kinderwagen.... Wij zitten nog een beetje te twijfelen tussen de kleur. Je hebt hem in donker en lichtgrijs.... Maar wel raar dat je zoveel dagen wordt teruggezet. Dus nu ben je pas 7 weken?
Ja idd.... Dan zijn de 40 weken een hele opgave.... Hopelijk wordt je gewoon vooruit gezet bij de 12 wkn echo! Wanneer mag je nu weer naar VK of voor een echo?
Die willen wij ook. Gaan em alleen voorlopig nog niet kopen. Pas als de babykamer af is levertijd is maar een paar dagen. Dus heel vroeg kopen hoeft niet.
Ik wil graag een Joolz Day. Vrienden van ons verwachten een 2e en ik hoop dat zij voor een duo wagen gaan, in de hoop dat wij hun oude kunnen overnemen haha. Verder op internet aan het kijken, maar na de termijn echo keer naar de baby dump oid om er mee te rijden. Daarna marktplaats echt goed in de gaten houden. Ik ben een beetje whaa boos/teleurgesteld :s Mijn vriend heeft 2 zusjes. zijn oudste zusje, die dus de bbz heeft gehad vd week en zijn jongste zusje.. Krijgen we net in de familie app een appje.. wij hebben een huis gekocht! Haar ouders en oudste zus wisten wel dat ze met een huis bezig waren.. de moeite nemen om ons even te bellen en te zeggen dat ze met een huis bezig zijn is schijnbaar te veel. Nou, ik ben zwanger en lekker koppig. Als het aan mij ligt krijgen ze zaterdag een berichtje: jullie worden weer oom en tante. Toedeloe! Lekker kinderachtig, maar vind het zo belachelijk :s Vriend voelt zich soms al buitengesloten, iedereen woont bij elkaar in de buurt en wij aan de andere kant van het land (eigen keuze, maar goed..). Gaan iedere 2 weken terug, proberen dan altijd iedereen even te zien.. Doen altijd moeite, maar even bellen dat ze serieus met een huis bezig zijn en aan het bieden zijn is te veel moeite?! Waarschijnlijk stel ik me aan en over een uur ook vast wel rustiger, maar nu kunnen ze het echt even bekijken. No way dat ik nog moeite ga doen om het op een 'originele' wijze te vertellen dat ik zwanger ben.
haha lies snap je reactie wel hoor! Niet echt personlijk zo nee, dan zou ik t van jullie zwangerschap ook ff tusse neus en lippen door vertellen "puh"
Ben misschien ook wat 'gevoeliger' nu.. blame de hormonen! Maar idd, als het aan mij ligt gaat het tussen neus en lippen door en geef ik het boekje met de tekst of ze het straks willen voorlezen wel aan iemand anders.. *steekt tong uit als een 8 jarige*
Ik snap je gevoel ook wel hoor Lies! Denk alleen dat het ook wel heel veel uitmaakt wat voor band je hebt met elkaar. Hier zou dat allemaal heel normaal zijn hihi
Hele close familie, alleen wij wonen 180 km verder op. Met zijn oudste zus en zijn ouders gaan we heel goed, slapen we ook regelmatig als we een weekend in het oosten zijn., Met zijn jongste zusje geen problemen, zien we wel iets minder, maar nog steeds alles goed.. Vind zoiets gewoon heel erg apart :s
@lies bij ons was de kleine al 18,8 mm ja vind ook dat je het goed ziet! Poeh snap ook wel dat je daar beetje boos om word.. Maar denk dat het door de hormonen nog wat versterkt is ( heb ik ook wel )
@ Lies, snap je helemaal... maar doen idd de hormonen. Ik merk ook dat ik overal kort af of snel van over de zeik ben..... @ Ariel: O wat leuk dat we dezelfde kinderwagen op het oog hebben, welke kleur ga je nemen? @ Vlinderbuik86: Jouw beeb is nu wel de grootste hier! Ik kreeg net een folder in mijn email van een babywinkel die gaat verhuizen, denk dat we toch maar alvast wat dingetjes gaan kopen, staan leuke dingen in die we toch nodig hebben en nu sterk afgeprijsd zijn!
Leuk he, die hormonsters! Maar snap je wel, zeker als je close bent! Wij hebben van ons zoontje nog de Mutsy Evo! Super wagen, heel tevreden over! Vanavond de intake, leuk!