leandrotje hopelijk is alles ok daar en heb je gewoon nog even geen tijd gehad om ons het nieuws over je echo te vertellen. Wij hebben bij ons eerste kindje een stokke xplory gekocht. Echt een topkinderwagen (maar je vindt hem mooi of afschuwelijk) Onze dochter zit lekker hoog dus ze zit makkelijk mee aan tafel, kan alles beter zien, er is meer contact tussen haar en de omgeving... en hij is super makkelijk in te klappen en rijdt erg soepel. Wij wonen in een stad dus heel handig in de winkels enzo. In de bossen moet je er niet mee gaan rondlopen, maar dan gebruiken we onze ergonomische drager (storchenwiege carrier of ergobaby)
Hi meiden, Jullie kletsen veel, heeeeeel veel! Hier nog steeds last van uitputting dus bijlezen lukt niet. Maandag een goede echo gehad met een kloppend hartje. Helaas weet ik ook dat dat nog niets zegt op deze termijn. Was 6+6 volgens meting, een dag verder maar dat kan nog veranderen. Heb al twee keer een miskraam gehad na de 7 weken dus eigenlijk ben ik er niet echt gerust op. 14 april mogen we weer en dan is de onzekerheid hopelijk wel iets minder. Succes met alle kwaaltjes en met het shoppen
Ik kan uit betrouwbare bron vermelden dat met leandrotje alles in orde is, no worries ladies De rest komt ze zelf wel vertellen denk ik.
Nee maar ik weet toevallig wel dat ze van locatie veranderen. Babykamer van m'n zoontje hebben we er toen vandaan gehaald.
Leuk hoor iedereen al in kinderwagen sferen ik denk dat wij de wagen pas in september ofzo gaan kopen. T is ook nie zo dat we em al eerder gaan gebruiken ofzo haha. Of er moet ergens een goede aanbieding zijn... Marktplaats durf ik nie zo goed eigenlijk... ben daar toch vaak een beetje vies van enzo... ook al is dat helemaal niet nodig.
Ja daar ben ik! Haha. Moesten eerst nog even eten met de kids en naar bed dus druk druk maar alles is goed! Een mooi hartje, en eentje, en volgens berekening 8+1 maar ik laat hem mooi zo staan.
Fijn leandrotje. Weer een goede echo erbij. En gelukkig ook maar 1 dan. Wij gaan ook nog geen kinderwagen kopen. Misschien komen er nog wel mooie nieuwe. Collecties zijn er maar een half jaar. En hebben hem ook pas in November nodig want met de katten ga ik toch niet wandelen
Hahahaha nou ik had de kat wel is mee hoor! Geheel per ongeluk al slapend in het boodschappenmandje haha
Super al die goede echo's. En iedereen die maar aan het shoppen is. Ik zit nog in wat primitievere fase, namelijk een goed huis. Dit is even lastig ivm rechtzaken. Bleh! Loopt al 2 jaar. Dus moet nu wel creatief worden. Daarna is een kinderwagen en meubels zo gekocht. Eigenlijk heb ik al veel maar heb geen toegang tot mijn spullen, dus toch maar kopen, nieuw of via marktplaats. Ik ben nu niet meer zo moeilijk.
Fijn al die mooie echo´s!! Lekker van genieten meiden.. Hier gaan we gewoon de wagen gebruiken die we bij zl gekocht hebben, die gaat nog prima een ronde mee. Zit wel rond te kijken naar een andere auto maar daar is ml ´t nog niet zo mee eens. Ach we zien wel...
Pfoe wij moeten ook echt een andere auto hebben! Rijden nu in Peugeot 106... wordt een beetje krap met 5 haha
Ja ogh.. Vanmorgen na de echo hadden wij pech... Startte na een half uur gelukkig weer maar nee die bij ons moet ook echt vervangen.. Rot auto!! En aghja spullen zijn idd zo gekocht en denk ook niet dat ik alles super nieuw koop.. Hou er ook van om spullen op te knappen
Dat heb ik de vorige keer gedaan, maar daar gaat zo veel werk in zitten. Wil deze keer tijdens mn verlof nie alleen maar bezig zijn haha.
Hebben jullie ook dat je om 4 à 5 uur wakker word en echt iets moet eten? Ben anders zo misselijk van de honger.. Is wel irritant.. Zou nog wel uren kunnen slapen!!