Lichamelijk voel ik me nog steeds wel goed, alleen zou het zo lekker vinden om op m'n buik in slaap te kunnen vallen en dan eens een nacht door te slapen zonder 3x naar de wc te hoeven! ( maarja, na de bevalling zitten doorslaap-nachten er ook nog niet in haha) K zit nu m'n tijd uit te zitten in het gezondheidscentrum. Heb rond 8:45 zo'n glucosedrankje op, dus nu 2 uur niks doen en hier wachten totdat ik weer bloed kan gaan prikken. Ben erg benieuwd wat de uitslag is! Die krijg ik pas bij de VK, maar ik heb de bloedsuikermeter van m'n man meegenomen, dus na het bloedprikken loop ik hier even naar de wc om zelf even een testje te doen. Weet ik gelijk een beetje waar ik rekening mee kan houden! Zou toch zon domper zijn dat ik nu in de laatste weken nog even suiker heb
Ik was ineens melding loos maar er is wel veel geschreven. Ik ben er niet klaar voor want mijn hemel ik wil echt niet dat ze nu al komt en zon mini is met maat 44 verzuip ik in. Maar overtijd gaan.. ja ook weinig zin in. Ik moet nu nog een klein uurtje werken en dan woensdag en vrijdag nog. En dan verlof. Zaterdag een feestje van mn man zn werk en dan kruip ik echt in mn schulp hoor. Ik wil even alles klaar maken voor de baby komt
Lichamelijk ben im er klaar voor/mee. Mentaal aiii... dat is nog een dingetje. Praktisch ben ik er trouwens al 3x klaar voor
Nou, ik ben niks wijzer geworden vandaag helaas. Placenta ligt 2 mm bij bmm vandaan. Uitgang is dus in principe vrij, maar het is wel erg weinig om gewoon veilig te bevallen. Nu weer terug over 2 weken. Dan opnieuw een echo en nog een keer beoordelen. Baal er echt van dat ik niet weet waar ik aan toe ben en telkens andere dingen hoor... Fijn dat je het er weer op hebt zitten @pooh82! Dat lekker en probleemloos (op mijn buik) willen en kunnen slapen heb ik ook zin in. Maar dat zal nog wel even duren. Tijdens borstvoeding geven werkt op mijn buik slapen ook niet echt.. Ik heb ook geen zin in overtijd lopen. Maar ik zie nog gebeuren dat ik ipv als een van de eersten, als 1 van de laatsten beval door al die stress over de placenta.
Morgen krijg ik de "echte" bloeduitslag. Maar na de 2 uur wachten ben ik voordat ik weer bloed moest prikken, zelf gaan meten met vingerprik. Resultaat: 8.0 Ik vrees dus het ergste morgen. Ik hoop dat ze me alleen voedingsadvies meegeven ipv insuline spuiten. Thuis was het verder weer keurig netjes, zelfs na een bord pasta ( terwijl dat echt een calorie bom is) Ik hou jullie op de hoogte morgen!
Wat me opvalt is dat mijn enkels weer lekker opzwellen terwijl het echt geen mooi weer meer is. Zo apart. Ging even heel goed na die hele hitte maar nu echt sinds 2 dagen weer dikke klompjes haha
Het gaat bij mij ook eindelijk weer goed! En zo lang ik mijn dichte schoenen aan houd is er weinig aan de hand. Vorige week wel weer 3 dagen verplicht met slippers moeten lopen maar dat is nu (hopelijk) wel ten einde. Oké op t eind prima maar dan ben ik thuis haha dan is het niet zo erg. Maar met teen- of badslippers op werk is gewoon geen porem
Ai! Hopelijk valt het mee morgen. Echt niet waar je op zit te wachten inderdaad. Weer 2 weken onzekerheid. Hebben ze een indicatie gegeven van het verdere verloop? Wat als het volgende keer weer twijfel is? Moet je dan weer terugkomen of gaan ze dan wel een knoop doorhakken?
Jammer dat ze jr geen duidelijkheid kunnen geven. Hopelijk over 2 weken wel. Mja dat duurt nog zo lang.
Haha als ik iemand zie lopen op slippers met bolle buik weet ik gewoon dat jij het bent Ik liep dus zelfs in de regen afgelopen zondag op mn birckenstocks. Warm was anders maar zelfs toen dus dikke enkels en voeten waardoor schoenen gewoon geen optie zijn. En nu al sinds een uur wakker. Jemig. En dan vanmiddag zeker weer omvallen van vermoeidheid haha
@wiedeltje poeh vervelend dat je nog niks weet zeg. Hopenlijk snel meer duidelijkheid van hoe of wat. @laurazoey dikke voeten lijkt me erg vervelend. Zeker nu het kouder wordt. Ik heb zo snel kouden voeten. Moet er nu niet aan denken dat ik verplicht in slippers moest lopen . Hier vanmiddag de laatste groei echo! En bloedprikken. Hoop dat ze nu wel nog een mooie echo van de kleine kunnen maken. Vorige keer was ze helemaal gedraaid.
@rissie10 succes vanmiddag bij de groeiecho! @laurazoey vervelend he die dikke voeten en enkels! Bij mij valt het gelukkig enigszins mee, maar met die warme zomerdagen had ik er ook wel last van. Ik heb net de VK gebeld over de uitslag van mn GTT. Nuchter was mijn waarde 5.1 dus dat was heel netjes. Na de test van 2 uur was mn waarde 6.2!! Snap nog steeds niet hoe het komt dat er zoveel meetverschil zit in de vingerprik die ik zelf gedaan heb en de bloedtest, maar dat laatste is toch een stuk betrouwbaarder. Was zo opgelucht dat ik er van moest huilen...mn kids dachten gelijk dat er wat ergs was, maar ik zei dat het van blijdschap was. Hoe bedoel je, last van hormonen
Wat fijn zeg! Dat moet inderdaad een opluchting zijn. Gelukkig maar. Ik ben inmiddels weer begonnen aan Call the Midwife. Ik kan dit keer iets beter 'relaten' omdat ik zelf een keer ben bevallen dus vind het nu een stuk leuker. Heb ik weer wat te doen de komende weken.
Wat fijn @pooh82! Hier vandaag ook nog even een groei echo gehad. Eindelijk een mooie foto van deze eigenwijze boef
Gelukkig @pooh82 dat je suikerwaarde toch goed is, wat een opluchting moet dat zijn! Ik lees de laatste tijd gewoon maar mee, heb niet veel tijd om te reageren. Nog 3 weken werken... Als ik nu thuis kom, slorpt mijn zoontje echt alle energie (en dat is er al niet veel) helemaal op Hij heeft zo'n moeilijk karakter, iedere dag van die hysterische buien als er iets niet lukt, of als hij kwaad is, of moe is. Hij is 15 maand en kan nog niet stappen, dus ik moet hem veel dragen. Eigenlijk kan hij wel stappen, als hij het niet beseft zet hij meerdere stapjes, maar als hij het beseft, stopt hij en gaat zitten Ik hoop zo dat ik niet te vroeg (en ook niet te laat) beval, dat ik toch nog van 2 weken alleen thuis kan genieten de slapeloze nachten vol maagzuur beginnen door te wegen. Maar het is natuurlijk voor een goed doel Vanavond controle bij de vk en binnen 2 weken weer een echo. Dus langs de andere kant gaat het echt wel snel ook.
Wat super fijn dat je waarde zo goed waren. Kan zijn dat je met de vinger prik je handen niet goed gewassen hebt? Handzeep gebruikt die zoet is. Eerste druppel wondvocht nirt hebt weg geveegd... dat maakt het allemaal onbetrouwbaarder dan de bloedtest. @laurazoey vervelend die dikke voeten. Je bloeddruk is wel goed? Morgen groei echo
@pooh82 ow fijn zeg dat alles goed was!! Lekker genieten nog. @Silsil mooie echo zeg!! @Cyd lastig hoor zo’n kleine dreumes. Zal vast een fase zijn en idd frustratie dat het lopen nog niet luk. Steeds tillen is ook vermoeiend. Hoop dat het snel beter gaat met hem en de driftbuien. Hier de groei echo gehad. De kleine loopt bijna een week voor op groei kwa buik en beentjes . Maar der hoofdje daar in tegen weer achter. Bijna een week. Vond het toch een beetje apart zeker omdat de echoscopist vroeg wanneer ik weer een afspraak had staan bij de vk. Maar ze zei dat alles goed was en ze gewoon een klein bescheiden hoofdje had en het alleen maar fijn was voor me zelf tijdens de bevalling. Maarja ik denk maar zo als ik niet gebeld wordt morgen zal het vast niks ergs zijn. Anders bellen ze wel. Helaas ook weer geen mooie echo foto’ kleine keek steeds in de camera haha! Beetje eng gezicht net zo skeletjen hihi.