Ja ze weten van de jeuk heb ook cholestase. Heb spul tegen de jeuk. Maar die rode bultjes/plekjes had ik nog niet. Ze zijn nu iets minder vurig. Hou het even in de gaten dank jullie wel.
Ineens wordt ik wel erg benauwd!! Morgen 1 okt!! 7 nov komt ineens wel heeeeel dicht bij. Aaaaah! Het idee dat ik weer moet bevallen Pff. Probeer er toch nog maar even niet aan te denken.
Ik keek op de kalender en hoopte vurig dat m'n meisjes naam erbij kan worden geschreven deze maand!!!
Nog erg rode bultjes zijn gelukkig zo goed als verdwenen. Lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou?
@qwerty123 fijn dat de bultjes een beetje aan het verdwijnen zijn! Voor mij zal het deze maand toch wel gaan gebeuren. Gek idee hoor! Ik moet zeggen dat ik er iedere dag mentaal wel meer klaar voor ben. Al is het nog geen 100%, zit nu op 50% denk ik haha. Mn buik begint qua huid een beetje gevoelig te worden. Zeker rond mijn navel voel ik het soms zo trekken! Ik smeer me een ongeluk maar ik denk dat het allemaal op zn uitgerektst staat Voel me vandaag wel een loedermoeder. K laat de kinderen vandaag een keer overblijven zodat ik nu even de tijd voor mezelf heb tot 15:15 Stom dat het de kids totaal niet uitmaakt en dat ik me schuldig erom voel.
Spannend Hee! En misschien idd het kan een oktober kindje worden. @qwerty123 gelukkig dat het beter gaat! Want jeuk is echt niet fijn. Hier weer gister en vandaag weer een offday. Een peuter puber die erg vervelend was . En ik der krijsend terug moest dragen door de wijk met nog een kinderfietsen... tja hoe doe je dat.? Dus daarna echt enorme buikpijn. Voel het nu nog steeds. Dus hoop dat het gaat zakken straks , want moet werken. Laatste week!! @pooh82 haha een loedermoeder!!! Grappig die heb ik nog nooit gehoord!! Maar soms voel ik me ook zo . Dat ze weer even bij oma’s gedumpt wordt. Dan denk ik ook arm kind. Maar je moet soms ook even aan je zelf denken hoor!
Hier gaat mn zoontje ook nu tijdens men verlof gewoon naar de opvang hoor. Hij vindt het super leuk dus voel me niet schuldig. Vandaag stofzuigen en dweilen als hij weg is. Kan dat een keer goed gebeuren
Laatste werkdag en dan ook verlof! Dochtertje blijft op vrijdag ook gewoon naar opvang gaan. De andere dagen is ze wel thuis
Hier ook de laatste werkdag gehad vandaag! Yeahhhh. Echt weer een mijlpaal. Nog maar 4,5 week tot DE datum Groot gelijk hoor dat jullie wat tijd voor jezelf nemen. Ook belangrijk dat je een beetje uitrust en wat tijd hebt voor andere dingen die moeten.
Wie oh wie gaan er deze maand bevallen? Stiekem hoop ik er ook op! Begint dan toch wel spannend te worden he? Vind het ook echt zwaar worden!
Bedankt voor jullie attente reacties. Fijn zo iedereen langzaam met verlof. Heerlijk. Bij mij begint het ook wel te kriebelen en Word steeds zwaarder. Lopen doet pijn. Zitten doet pijn en draaien in bed ook. Mja nog paar weekjes
Ik gok ik gewoon in november hoor en gok gewoon rond de 12e november. Lars is geboren op de verjaardag van de oma van mijn man, aan de kant van mn schoonmoeder. Die was 13 september jarig. 12 november was de andere oma jarig. Dus wie weet wordt dat wel de datum
Haha ik moet een beetje lachen, omdat je zegt dat het begint te kriebelen en je steeds zo'n jeuk hebt Ja er komen vast al wat baby's deze maand! Ik ga voor 31 oktober. Halloween mijn zoontje vindt Halloween helemaal geweldig dus we maakten al grapjes dat hij dan komt en dat het een klein vampiertje wordt.
Ik zou halloween ook wel leuk vinden, en dat zou betekenen dat ik op de uitgerekende datum zou bevallen. Al helemaal leuk dus Zoontje blijft hier ook gewoon naar de opvang gaan hoor. Hij vindt het er leuk en houdt erg vast aan een vast ritme.