Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ga er maar vanuit dat het voor ons november wordt maar ik zou het niet erg vinden als het toch oktober blijkt te zijn. :rolleyes::D Onze verloskundige zei dat ze niet verwacht dat het voor de 39 weken gaat gebeuren omdat ons dochtertje ook laat was. Maar ja, je weet het niet. De kleine loopt aardig voor qua groei, ook meer dan ons dochtertje met deze termijn dus hopelijk is ie wat eerder klaar met bakken.

qwerty123 vindt dit leuk.
  2. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.519
    1.862
    113
    Ik ben ook super benieuwd naar wanneer ons kindje geboren wordt. Oktober of toch november?

Ik kan weer wat afvinken van mijn to-do list. De wieg staat helemaal klaar. Zo leuk! Zo'n zin dat hij weer in gebruik is!

Ik kan trouwens geen eerste pakje vinden naar mijn zin. Ik heb iets in mijn hoofd, maar ik kan het nergens vinden. Zo irritant!

Ik zou vandaag uitgerekend zijn van mijn miskraam. Heel gek en verdrietig. Wel dankbaar dat ik mag uitkijken naar het kindje wat ik nu draag.

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat is wel bijzonder inderdaad.

4. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Het aftellen is begonnen voor jullie hè dames! Heel veel succes!
    Hier nog even en ik zit in de helft :D

Spoetnik, Silsil, qwerty123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Dansprinsesje jaja het gaat snel!!
    Fijn dat alles goed gaat en een jongen wat leuk! Voel je je goed?

@wiedeltje oei altijd rot he. Die Datum
    Blijft je dan bij. Pakje vind ik ook lastig. Zie wel veel leuke kleertjes of setjes maar dan geen mutsje erbij!
    Volgende week ga ik ook het wiegje neerzetten en de box denk ik. Ook al haat ik de box. Zo gevaarte in me huis.

Ik denk zelf dat ik wel in nov beval. Me dochter was 5 dagen eerder. Had dat totaal niet verwacht. Ga er nu ook maar blanco in. Wel 3 nov een helloween party..... Uhm me man hoop zo erg dat we erbij kunnen zijn. Maar ik weet het niet hoor. We wachten maar af

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  6. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ja ben heel blij met men ventje op komst :D.
    Ja voel me heel goed nu, niet te klagen hihi, hopelijk blijft het zo haha
    Valt het bij jou allemaal nog wat mee?

rissie10 vindt dit leuk.
  7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

Misschien hebbie wel je eigen halloween party die dag ;) :roflmao::D

Triesje91, Spoetnik, rissie10 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat leuk @Dansprinsesje, een jongen voor jullie! Gefeliciteerd!

Ik vind de box ook zo'n dingetje inderdaad. Neemt zo veel plek in in huis dat ik hem het liefst pas zo laat mogelijk opzet. Maar ik denk dat ons dochtertje ook even tijd nodig heeft om eraan te wennen en vooral dat zij er dus niet in mag. Wij gaan hem ook binnenkort opzetten.

Waar gaat de kleine bij iedereen slapen eigenlijk? Bij ons komt de baby de eerste tijd op onze kamer. In ieder geval voor de nachten i.v.m. voeden.

qwerty123 en Dansprinsesje vinden dit leuk.
  9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ons zoontje heeft 2 nachten bij ons op de kamer geslapen. Hij werd echt onrustig van ons. Man die snurkt enzo. Op zn eigen kamertje gelegd en alle 3 heerlijk een paar uur geslapen.
    We gaan hetzelfde proberen met onze dochter. Kijken hoe het gaat bij ons en anders in der eigen bedje

10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.519
    1.862
    113
    De box staat hier al sinds de oudste is geboren. Nu staat hij wel een maand of 4 te wachten op de baby. Maar voor zo'n korte periode uit de kamer halen vond ik ook niet handig. Daarvoor zat de jongste er nog regelmatig in.

Fijn dat het goed gaat @Dansprinsesje!

De baby komt ook bij ons op de kamer. Ik heb zelfs de commode op onze kamer. De babykamer slaapt onze zoon nog in. Voor hem hopen we deze winter een kamertje op zolder te maken. Ik vind hem nu nog te jong om op zolder te leggen en hij is ook geen makkelijke slaper, al gaat het de laatste weken heel goed. Ik ben weer consequent aan de slag gegaan met zijn slaapgedrag en het werpt zijn vruchten gelukkig af!

Dansprinsesje vindt dit leuk.
  11. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ons zoontje heeft de eerste 2 weken in het ziekenhuis moeten doorbrengen, maar toen hij thuis was, heeft hij 1 week bij ons op de kamer geslapen. Hij was heel onrustig en maakte zoveel lawaai in zijn slaap, dat ik er een beetje gek van werd.
    Na die week hebben we hem op zijn kamer te slapen gelegd, en hij sliep goed, en ik ook :)
    Nu zullen we ook eerst op onze kamer proberen, maar lukt het niet, dan gaat hij gewoon naar zijn kamertje.

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb een co sleeper dus de bedoeling is lekker bij ons op de kamer. Makkelijk met nachtvoedingen en mijn zoontje was ook een moeilijke slaper. Als ik dan mijn hand op hem kon leggen scheelde het al. Maar toen hadden we nog een normale wieg dus moest ik mijn arm eroverheen. Dat was echt irritant, dus nu co sleeper. Hij heeft ook heel wat uurtjes bovenop mij geslapen.

De box wacht ik zolang mogelijk mee. Groot onding. Denk pas week 39. Als hij er bij de geboorte nog niet staat overleven we het ook wel. Zo in elkaar gezet. Maar mijn zoontje is al 5 dus hoeft er ook niet aan te wennen. Die weet wel dat hij er niet in mag haha.

13. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Wij laten de kleine in het begin ook bij ons op de kamer. De box staat al op moet alleen weer hoger gezet worden.

Galzouten zijn trouwens gestegen verklaard ook de vele jeuk. Kunnen ze nu weinig aan doen... Goed het leven in de gaten blijven houden. Denk altijd is het dan niet te laat als jr niks meer voelt?

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier ook precies zo. Bij ons dochtertje een normaal wiegje en nu een co sleeper, lijkt me echt veel fijner. En de eerste week sliep ze op het voedingskussen bij ons in bed. Dan legde ik ook mijn hand op haar soms als ze onrustig was. Ons dochtertje heeft 2 maanden bij ons op de kamer geslapen maar ik werd steeds wakker van haar dus toen toch maar naar haar eigen kamertje gegaan. Voelde ik me toen heel schuldig over omdat ik 'last' van haar had maar ik lees al dat ik niet de enige ben. Toch weer een geruststelling. :rolleyes: En toch hoop ik dat ik de kleine dit keer langer op onze kamer kan houden. Ik wil proberen wat meer te genieten van de baby periode nu ik weet dat het ook weer zo snel voorbij is. Het lukt me nu ook weer wat beter van deze laatste weken zwangerschap te genieten. Zat er laatst echt doorheen.

15. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Vanmiddag om 15.15 uur groei echo.. Benieuwd hoe het gaat met ons meisje ♡

16. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb precies hetzelfde. Wil ook proberen er meer van te genieten. Maar ben bang dat ik al snel weer te moe enzo ben daarvoor haha. Maar wellicht slaapt deze wat beter.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Vervelend zeg... Maar neem aan dat ze dat niet zeggen als het echt heel gevaarlijk is?

18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha ja dat heb ik ook. Wishful thinking! :rolleyes:

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo leuk! Gisteren op onze echo was de kleine zo lekker vruchtwater aan het happen en op zijn handje aan het sabbelen. Echt leuk met deze termijn vind ik omdat je dan zo leuk het gezichtje kan zien en dat gesabbel enzo. Als ze tenminste beetje stil willen liggen. :rolleyes: Verloskundige had nog vrijwel nooit zo'n actieve baby gehad tijdens een echo. :D:p

rissie10 en qwerty123 vinden dit leuk.
  20. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Als het boven een bepaalde waarde is kan het het hartje stil leggen. Op die waarde is het nog niet hoor. Vorige zwangerschap had ik 2 ctg per week. Mja dat meet alleen hoe het hart op dat moment is en niet wat die over 5 min. Doet.

Deel Deze Pagina