Ja klopt, misschien dat ze nog een keertje terugkomen. Anders dan hebben we een hoop onbekende data straks.
Zoals ik... Dacht dat ik meer tijd zou hebben tijdens m'n verlof voor het forum, maar dat valt tegen hihi Hoe gaat het met iedereen hier? Laatste loodjes, zo'n gek idee! @wiedeltje heftige fase voor jou met je schoonvader! Sterkte! @Ldmx Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Super leuk dat een aantal nog verrast zijn met een babyshower! Voor mij hadden ze er ook nog een geregeld zondag een week geleden Heb nu zo goed als alles klaar, kom gezellig meer meekletsen! Nieuwsgierig naar alle baby's!
Ik heb steeds een lege week voor me . Maar die zich toch steeds langzaam vult met van alles en nog wat. Ik wil niet heel de dag thuis zittten dus ga vaak de hort op. Al is het maar ff Naar dorp . Of de intratuin ofzo. Maar soms wel saai want alle vrienden werken tuurlijk ook gewoon. Idd veel mensen die nooit niks meer gezegd hebben of bijna niks.
Welkom terug @AB25 @Amelie vervelen valt wel mee. Probeer altijd een beetje zo te plannen dat ik rust en actie verdeel over de dag en dan gaat het wel. Dus wat in huis doen en dan weer een poosje Netflixen of lezen ofzo. Boodschapje doen of iets anders. Kind van school halen. Als die er dan weer is verveel ik me niet hoor Probeer vooral maar te koesteren dat ik me soms verveel, ga daar komende tijd naar terugverlangen dat weet ik nu al
Hier valt vervelen ook wel mee @Amelie mijn vriend voert huishoudelijk geen reet meer uit, omdat ik toch thuis ben.... heel frustrerend, maar tis niet anders... Morgen nog even de enveloppen schrijven Iemand had hier ooit eens de tip gegeven voor Call the midwife op Netflix, super leuk! Dat kijk ik nu tussendoor hihi
Vervelen? Dat ken ik totaal niet. Voor mijn gevoel kom ik nog tijd te kort. Mijn moeder zei vandaag nog je springt echt van de hak op de tak! maar dat komt ook omdat de babykamer echt net deze week klaar is? Mijn doel is behaald iig.. met 37 weken alles klaar hebben wat betreft klussen. Nu alle andere zaken regelen zoals kleertjes wassen en verder inrichten en poetsen. Vooral de hele dag poetsen. Ik heb stof zien liggen op plekken waarvan ik niet wist dat daar überhaupt stof kon komen!
Heb Netflix al helemaal uitgekeken volgens mij en ben niet zo mobiel meer om er echt op uit te gaan dus zit voornamelijk thuis. Maar goed, probeer er nog wel van te genieten want het is maar 3 dagen in de week dat ik echt alleen thuis ben nu en dat zal niet heel lang meer duren inderdaad.
Maagzuur had ik al voor de positieve test. Heeft bij mij denk ik echt te maken met de hormonen. Vorige keer was het drie dgn na de bevalling over. Ik gebruik omeprazol. Vervelen doe ik me niet. In en rondom huis genoeg te doen. Dreumes van 20 mnd, alles poetsen en schoonhouden, was etc. Als mijn dochtertje in bed ligt gaat hier ook call THE midwife aan. Ik heb ruim 12 uur voorweeen gehad gisteren en vannacht. Ook serieuze van 1-1,5 min en iedere 5-7 min. Ze werden alleen niet heftiger. Daarna weer afgezakt en nu is alles weer rustig. Ben benieuwd of ik deze ronde ook rond de 38 wkn beval.
Ik verveel me ook niet hoor. Heb nog wel een paar klusjes op de planning staan die niet perse hoeven te gebeuren. Zoals: -geboortetraktatie voor school maken -geboortetraktatie voor thuis maken -naamslinger maken -fotoboeken van de andere kinderen bijwerken Als geboortetraktatie voor thuis niet lukt, wordt het gewoon beschuit met muisjes of cake uit de winkel met muisjes. En voor school kan je het zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt natuurlijk
@Amelie dat maakt het ook wel lastiger! Ik ben nog half mobiel, maar lang niet zo mobiel als sommige andere meiden hier haha. Zoiets als bij @Triesje91 speel ik niet meer klaar hoor als ik dat lees denk ik wauw hoe doe je dat nog allemaal! Traktatie maak ik wel als het moment daar is. Visite doet het eerst maar met beschuit met muisjes en later zien we wel weer hoor. Maar misschien verander ik nog van gedachten Voor mijn zoontje op school maak ik lange vingers met gesmolten chocolade en muisjes. Lekker simpel en doe ik dan wel. Zoontje vijdt t ook leuk om daarmee te helpen. Trakteren kan ook wel als de baby een week of 2 is. Kunnen we hem gelijk showen in de klas. Gisteren ook maar eens een fles champagne koud gelegd, want er gaat wel geproost worden na 9 maanden geheel onthouding!
Haha! Mijn fles Hugo rose staat ook al met smart op mij te wachten kan mij niet herinneren dat ik daar de vorige keer zo'n zin in had op het laatst maar dat is nu wel extreem. Zul je altijd zien dan smaakt het ineens nergens naar.. Heel irritant. Heb nog bijna dagelijks last van diarree of dunnere stoelgang. Herkenbaar? Vorige zwangerschap zat ik continue verstopt dus ik snap er niets van. Op zich wel prettig dat ik er nu tenminste wel van af kom Nu ik eindelijk ben begonnen met het wassen van de kleertjes heb ik er ineens zo geen zin meer in! Misschien omdat het zoveel is... gelukkig komt een vriendin mij vanmiddag helpen met het vouwen ervan anders zag ik door de bomen het bos niet meer denk ik. Verder is het het afwerken van lijstjes. Mijn. Hele. Lange. Lijstje OH! En voor mijn gevoel is het vandaag D-DAY. De magische 37 weken grens. Vanaf nu mag het officieel thuis gebeuren. Heerlijk gevoel. Hoewel de verloskundige verwacht dat ik gewoon weer overtijd ga lopen. Vorige keer 4 dagen overtijd dus ben benieuwd!
Dat is wel een leuke traktatie! Die ga ik onthouden. Anders worden het gewoon negerzoenen met muisjes erop dat is nog NET iets makkelijker
Hier doet mn man ook weinig nu omdat ik alles bij hou. Ik kijk ook call the midwife nu. Heel leuk Hoe krijg je de muisjes op de negerzoenen dan? Of vraag ik nu wat doms? Ben echt een kluns qua creativiteit
Eigenlijk wel he haha heb ik eens gezien als lekkernij bij een babyshower. Lijkt mij voor een peuterspeelzaal ook wel leuk
Hier is ook weer een hoop geschreven. @Vrouwke87 dat klinkt toch als serieuze voorweeen. Zou je met de 2e ongeveer op het zelfde tijd gaan bevallen ? @Vie87 hier ook gewoon beschuit met muisjes en champange ligt ook al klaar! Hier heb ik de baby vanacht en vanmorgen niet gevoelt. Gelukkig om 10u wel weer flink en zo nu en dan een schop. Heb die ctg om 14u denk dat ik hem toch door laat gaan voor de zekerheid. Zeker omdst weekend eraan komt. Merk door het hele gedoe dat ik er stress van krijg in de zin van dat als de baby al snel komt of het huis dan wel schoon is en alles is gedaan.
Leuk idee die negerzoenen met muisjes! Idd ook voor bij een kraamfeest Wil geen beschuit met muisjes hihi @laurazoey ja vind het ook wel soort van een plicht hoor om het huishouden te doen, maar als je dan iets helemaal schoon hebt, mag hij best een beetje helpen om het schoon te houden Sinds gisteren vervelend zeurende rug, maar hij laat ook echt alles slingeren op de vloer hihi Spannend @Vrouwke87 misschien zet het vannacht verder door? Wij hebben besloten geen borstvoeding te gaan geven, ik ga ook maar opzoek naar een goede fles champagne hihi! Al kijk ik meer uit naar sushi en carpaccio Gelukkig om 10 uur de baby weer gevoeld @qwerty123 ik zou de ctg ook door laten gaan vanmiddag!