Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pfff hier ook slechte nachten afgelopen nachten. Deels door de voorweeën en deels ons dochtertje waarbij de kiesjes doorkomen. Ik wil eigenlijk niet overdag slapen omdat ik dan 's nachts slechter slaap maar als dit zo door blijft gaan dan moet ik wel want anders ben ik straks helemaal op als ik moet gaan bevallen.

2. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Ja, dat heb ik dus ook probeer alle slaap op te sparen voor 's nachts, maar haalt niks uit...
    Hoop niet dat dit nog 2,5 week zo door gaat...
    Pittig voor je dochtertje dat der kiesjes doorkomen, best pijnlijk voor zo'n kleintje!
    Hopelijk heeft ze komende nacht een rustigere nacht en kan jij beetje bijtanken (als de voorweeën je een beetje laten slapen)

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ow wel vervelend zeg de kiesjes die doorkomen. De mijne komt meestal 1x s nachts omdat ze nog verkouden is. Maar ik slaap gelukkig wel heel goed. Val meteen in slaap en eigenlijk de hele nacht door als ze niet wakker wordt. Maar 9 van de 10 keer komt ze wel en moet ik ook meteen plassen.

qwerty123 en Spoetnik vinden dit leuk.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb echt precies hetzelfde. Enerzijds zoiets van ik ben er klaar voor en anderzijds zoiets van neeeeeee ik ben nog niet klaar voor het bevallen en al helemaal niet voor de gebroken nachten!
    Maar ik weet gewoon dat ik daar nooit klaar voor ben. Gevoelsmatig heel anders dan vorige keer. Toen was ik nog een groentje en dacht ik alleen maar ik wil mijn kindje ontmoeten! Nu denk ik ook aan alle bijzaken haha. Maar ook wel fijn dat het minder rauw op je dak komt allemaal.

qwerty123, Spoetnik en Amelie vinden dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja, vind het inderdaad persoonlijk veel fijner nu ik weet wat er komen gaat. Je bent veel realistischer denk ik. Daarom geniet ik nu ook veel meer van deze laatste weken / dagen. Straks wordt het weer druk genoeg allemaal. :rolleyes:

qwerty123 en Spoetnik vinden dit leuk.
  6. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Wiehoee kaas, het is november, bevalmaand! Kom maar op baby's!

Stom ik heb me voorgenomen om nooit meer op wacht te zitten als ik hoogzwanger ben. Helaas overkomt het me nu toch. Ik heb gewoon geen zin meer om iets te ondernemen. In huis niet en buitenshuis ook niet. Iemand tips hier tegen?

Hoe gaat het verder hier? Ik vind het hier zo stil! Lees van de meesten wel in het afteltopic, maar toch..

qwerty123, AB25 en Amelie vinden dit leuk.
  7. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nergens zin meer in. Vriendin die af wil spreken... pffffff...
    Of nog iets ophalen, oke omdat het moet maar liever niet.
    Hele dag op de bank liggen en eten :rolleyes::D

Amelie vindt dit leuk.
  8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha! Same here! Ben de afgelopen weken bijna elke week nog 2 kilo aangekomen. Zit nu in totaal op bijna 20 kilo. Al tel ik de eerste 5 niet zo zwaar mee dus vind het nog oke.

9. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Ja joh, die kilo's :cry: 23 plus hier al...

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier nog wel zin om
    Dingen te doen. Wil niet heel de dag thuis zitten saaai haha ! Ik ga naar het bos of intratuin. Of even naar het dorp lunchen. Of wat dingetjes kopen op dorp. Nog op kraamvisite geweest. Dat soort dingen. Maar wel allemaal in de buurt of op 5/10 min rijden van huis. Ik vind het anders zo moeilijk om me dochter heel de dag te vermaken binnen terwijl ik niks wil doen of moe ben. Daarom rust ik als ze naar de psz is of tussen door soms even paar uurtjes naar oma’s. En de rest lekker leuke dingen doen. Anders duurdt het wachten tot ze komt zolang.
    Van mij mag ze wel komen ben nieuwschierig . Maar aan de ene kant ook wel zo iets van O jeej dan is het over en klaar en is me buik weg. En nooit meer zwanger of getrappel in de buik.

qwerty123 vindt dit leuk.
  11. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Nou, ik heb dus ook precies hetzelfde.

Gisteren een kinderverjaardag overgeslagen. En kids op school brengen wordt onderhand ook een hele uitdaging. Ik heb geen zin in al die belangstelling.
    Het liefst zou ik een a4tje uitdelen zodra iemand me aanspreekt met:
    Ja, ik ben nog steeds zwanger. Nee, ik ben nog niet uitgerekend, 3 november is de datum. En ik weet niet wanneer ik ga bevallen. Ik heb 2 dagen en 11 dagen overtijd gelopen en ben 1x 1 dag eerder bevallen. Laat me nu gewoon met rust!! Stuur maar een felicitatie als de baby er is. Bedankt!

Zoiets. Straks afspraak bij de VK. Dat is het enige onderhand waar ik naar uitkijk..

qwerty123, Silsil, rissie10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. AB25

AB25 Bekend lid

17 okt 2017
    573
    342
    63
    Vrouw
    Haha! Hier het idee dat vriendinnen nog willen afspreken, maar dan in de hoop dat je ze af moet bellen en dat ze dan weten dat het begonnen is... :D ik ben nog geen 40 weken, maar word al plat geappt hihi
    Verder probeer ik iedere dag een rondje te fietsen of wat te lopen (wel samen met m'n vriend als hij uit z'n werk is) en doe overdag wat huishouden :)

Vandaag controle bij de verloskundige gehad.. Zij vermoedde dat hij nu verkeerd ligt (sterrenkijker) en omdat ze ook een groot kindje verwachten (zeker 4 kilo) vind ik het allemaal toch wel spannend nu de bevalling zo in zicht komt.
    Hier in de groep meiden die ervaring hebben bevallen van een sterrenkijker (en grote baby)?
    Advies is om vaak over m'n yogabal te hangen als ik last heb van mijn buik en straks de weeën opvangen op handen en knieën..

Hoop zo dat hij nog draait...

13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Oei @AB25, dat zijn inderdaad dingen waar je je druk om kunt maken. Hopelijk valt het gewoon mee en draait de baby.

Mijn tweede was geen sterrenkijker, maar lag ook niet recht voor de uitgang. Ik moest tijdens de bevalling op mijn zij liggen. Toen ze goed lag, vlotte de bevalling eindelijk. Zij was ook ruim 8 pond. Maar ze kwamen daar pas achter toen ik al een tijdje bezig was, dat scheelt misschien..

Hier net ook goedgekeurd door de VK. En joehoe, de baby was ingedaald en lag vast, dus ligadvies is opgeheven. Dinsdag weer een afspraak, hopelijk kan ik die afzeggen..

AB25 en Amelie vinden dit leuk.
  14. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb ook echt nergens meer zin in! Naar school brengen kan mijn vriend gelukkig doen en halen heb ik sinds woensdag hulptroepen op ingezet haha. Ik kan echt niet vooruit op m'n fiets met hem achterop en dat stuk lopen trek ik ook niet zo meer. Vind het prima, heb het lang volgehouden!
    Snap dat je er even uit wil als je kind heel de dag thuis is, dat heb ik dan ook! Gelukkig elke dag school nu doordeweeks haha.

@AB25 snap dat je dat spannend vindt! Maar het komt vast goed. Hopelijk draait hij nog.

AB25 en rissie10 vinden dit leuk.
  15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @AB25 O jeej ! Kan je dan wel natuurlijk bevallen??
    Lijkt me idd niet zo fijn.

Ja in begin van me verlof vond ik binnens huis juist erg fijn. Lekker alles voorbereidden en klaar maken. Maar dat is nu allemaal klaar en gedaan. En me huis blijft ook netjes. Hou alles gewoon per dag bij. Ene keer wasjes. Dan weer even stofzuigen. Maar verder wil ik de hort op! Anders duurd de dag zo lang. Die kleine meid maakt rommel en kan ik niet tegen want ja alles moet schoon ! En anders als ik thuis zit ga ik alleen naar lopen eten eten en nog eens eten! En eet al zoveel snoep en chocolade whaha

AB25 vindt dit leuk.
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh jeetje @AB25 dat is vervelend. Maar hij kan in principe nog wel draaien toch? Wil jij in het ziekenhuis bevallen of thuis?

@rissie10 opzich zou ik ook nog wel af en toe de deur uit willen maar ben fysiek zo slecht en dan zonder auto is niet te doen. Dus ik hou het maar bij op de bank hangen en heel veel eten. :roflmao: Ik moet zeggen dat ik ook zoiets heb van, ik geniet er nog even van die laatste dagen want straks kan dat niet meer.

AB25 en Spoetnik vinden dit leuk.
  17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ok ja snap ik. Zonder auto zou ik ook nergens zijn. Kan niet ver lopen of lang. Maar gelukkig heb ik wel een auto.
    Ik ben zo blij dat ik naar de ostheopaat ben gegaan dat heeft echt voor een groot deel geholpen.

18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb nu dus ook geen auto. De nieuwe auto is bijna klaar als het goed is.
    Moet nu steeds vragen aan m'n vader of ik zijn auto kan lenen als ik verder weg moet, dat doe je niet om ff oliebollen te halen :p alleen voor afspraak vk enzo.

Spoetnik en rissie10 vinden dit leuk.
  19. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Niet? Gewoon doen :D

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja, ik ga het zo goedmaken bij de bakker en supermarkt. Vanaf nu tot de bevalling is alles geoorloofd!

Bijgevoegde bestanden:

AB25, qwerty123, laurazoey en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina