Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat klinkt echt raar ja. En ik haat het als mensen die fouten maken. Onze dochter heet Sofia en dat wordt ook heel vaak als Sophia geschreven of zelfs Sophie van gemaakt. Kan ik echt boos om worden.

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dat klinkt herkenbaar, elke keer als mijn vriend gaat voelen wordt die kleine ineens rustig. Deze week wel even een schop sessie gehad waarbij hij 1 schopje gevoeld heeft.

Triesje91 en laurazoey vinden dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ja vind dat ook echt lijken dat ze zelf wat anders mooier vinden en dan lak hebben aan jullie wensen. prachtige naam trouwens :)

4. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Ja heel mooi! Sofia heeft iets koninklijks.

We zijn op zoek naar een 2e naam voor onze boy. Best lastig. Hij gaat D.araa heten. Een cambodjaanse naam dus. Met onze Aziatische achternaam zoeken we een 2e naam die wat gangbaarder is in de westerse wereld, zodat hij later altijd een keus heeft. Onze dochter heet bijvoorbeeld D.avan Jane.
    Iemand nog leuke suggesties?

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thanks!

Ik zou in ieder geval geen 2e naam met de J kiezen @Silsil, dat wordt lastig met de post later. Misschien Milan of Milas? Vind ik mooie namen voor een jongen.

Silsil vindt dit leuk.
  6. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    hey lila hoe komt het? Waar word je onzeker van? Kan je misschien vragen of je er eerder terecht kan? Is niet fijn als je je zo moet voelen. *knuffel*

7. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Nee nog helemaal niet eigenlijk. Eerst maar eens een meisjes naam bij die van onze dochter verzinnen. Dat vind ik voor nu al lastig genoeg...

qwerty123 vindt dit leuk.
  8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Vandaag toevallig iemand de 20 wkn echo?

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    AC079C9A-4D10-4241-97D9-24EC2665D51A.jpeg Jaa hier net geweest! Alles was goed!
    De placenta ligt aan de voorkant wat ik al dacht. Drrm echt alleen nog de kriebels die ik voel. Sinds gister wel wat lichte plopjes gevoeld. Maar alles was goed gelukkig goed.

Adrianaj, BabyLady87, Amelie en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @rissie10 heel fijn! Wel jammer dat de placenta voor ligt.

Bij mij ligt de placenta achter en ik voel hem inmiddels echt vaak. Het is echt een kleine druktemaker! Continu koprollen aan het maken volgens mij :p

BabyLady87, qwerty123, rissie10 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    wij mogen morgenmiddag! vind het toch spannend. vandaag een tussendienst van 11.45 - 20.15 en morgen vrij :) denk dat het lang duurt morgen want mag pas om 15.20

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @rissie10 fijn dat alles goed was bij de echo!

Na een hele lange avond gediscussieerd te hebben over een leuke naam, zijn we er uit!!!:)
    Wel lastig als je zelf op een dagverblijf werkt en sommige namen al iets te veel voorbij hebt horen komen:rolleyes:
    Naam houden we nog wel voor onszelf;).

Verder een gesprek gehad op mn werk of ik het allemaal nog volhoud. Tot nu toe nog steeds geen lichamelijke klachten dus zolang het gaat, gaat het.
    Ik ga dan precies op mijn dochter haar verjaardag, op 13 september, met verlof:)
    Hebben jullie ook dat het soms ineens zo snel lijkt te gaan allemaal?? Ik probeer echt zoveel mogelijk te genieten van mn laatste zwangerschap maar t lijkt soms wel of ik een paar weken gemist heb ofzo:confused:

BabyLady87 en laurazoey vinden dit leuk.
  13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    leuk dat jullie eruit zijn! kan me zo goed voorstellen dat namen lastig zijn als je met kinderen werkt.
    op mijn werk eens een flinke escalatie gehad met een man uit een van de Scandinavische landen die ook Lars heette. toen echt even flink getwijfeld hahaha.

mijn zoontje is ook geboren op 13 september :)
    mijn verlof gaat in op 7 oktober. 4 weken van te voren.

de tijd vliegt echt he! soms denk ik.. huh al oo de helft??!

14. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Poeh wat vliegt de tijd!
    Gaat nu wel erg snel hihi!

Hier gaat alles goed!

Nu heb ik ook wat hoor ik heb nu al 2 setjes kleding gekregen van mensen maar ik vind ze helemaal niet leuk
    Wat moet ik er nu mee?...

Vandaar dat wij bewust een lijstje wouden maken zodat we niks dubbel hebben straks of iets hebben wat we niet leuk vinden

15. EliQue15

EliQue15 Actief lid

5 jan 2018
    176
    148
    43
    Leuk allemaal! Fijn dat de eerste 20 weken echo’s goed zijn, altijd weer een opluchting. Wij mogen volgende week.

Ook hier zijn wij al uit de namen voor ons meisje. En de eerste proefdruk voor het geboortekaartje is ook al besteld. Ben heel benieuwd of hij in het echt net zo mooi is als online.

De tijd gaat inderdaad zo snel :eek: Gewoon alweer op de helft!

16. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik vind het ook echt wel sneller gaan dan de vorige keer, vandaag exact op de helft!
    Maar misschien is dat omdat ik nu veel meer om handen heb met ons zoontje.
    Lichamelijk klachten vielen (behalve mijn rug dan) tot nu toe nog mee. Maar sinds gisteren heb ik dat trekkerig gevoel in mijn buik dat tot in mijn rug trekt. Ik heb het vooral als ik lang zit. Ik had dat de vorige keer ook op die termijn en het werd steeds erger :( heeft blijkbaar te maken met mijn spieren.

Ik heb de vorige keer maar 1 week voor de uitgerekende datum verlof genomen. De zogezegde verplichte week, anders was ik blijven doorgaan tot het einde :D
    Maar nu ben ik van plan om 2 weken voor de uitgerekende datum te stoppen, om nog eens tijd voor mezelf te nemen, want nadien met 2 kleine kindjes zal het moeilijk worden om nog tijd te vinden.

Voor de geboortekaartjes weet ik al wat ik wil en ook de doopsuikers (blijkbaar enkel een gewoonte in België?) weet ik al hoe ik het wil aanpakken.

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @pooh82 ik ken het. Werk in het onderwijs dus ook bij veel namen een associatie.
    De tijd gaat zeker snel! Tweede helft vond ik vorige keer nog sneller gaan dan de eerste.

@Stampertje1 Tsja dat heb je gewoon, ze bedoelen het goed. Trek het een keer aan als je die mensen ziet ofzo en dan is het weer goed toch.

18. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ons meisje is ook druk met koprollen en kopstoten heel de dag al. Ik heb zittend werk dan heb ik het idee dat ik haar NOG vaker voel. Ik heb echt zoiets van als ik haar nu al zo goed en vaak en duidelijk voel hoe gaat het dan over een paar weken haha. Vandaag wel heerlijk maar een halve dag gewerkt en morgen weer vrij. Heb ik nu mooi uit eventjes de tijd (gehad) om thuis alle rotzooi op te ruimen zodat het voor de visite vanavond nog een beetje netjes "oogt" in huis. Vandaag namelijk jarig en daar hoort vanavond koffie met gebak bij. Zaterdag het echte feestje dus dan ben ik wel iets drukker. Gelukkig gewoon weer buiten zaterdag dan heb ik binnen (denk ik hoop ik) minder rotzooi..

BabyLady87 vindt dit leuk.
  19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Triesje91 vindt dit leuk.
  20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485