Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ik denk dat ik het iemand anders ga geven

qwerty123 vindt dit leuk.
  2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Proficiat met je verjaardag!

Bij mij ligt de placenta ook over de gehele voorkant. De laatste week voel ik haar echter wel iets beter en vaker maar is inderdaad zeker niet te vergelijken met mijn eerste dochtertje. Toen lag de placenta aan de achterzijde.

Wij hebben tot nu toe een top 4 wat betreft namen. Nu nog uitvechten welke het gat worden.

Triesje91, rissie10 en laurazoey vinden dit leuk.
  3. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Super leuk is dat he. Echt genieten. Me man heeft de kleine vanmorgen voor het eerst gevoeld. :)

Vie87 en rissie10 vinden dit leuk.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Triesje91 vindt dit leuk.
  5. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Gefeliciteerd @Triesje91.

Vandaag weer controle gehad bij de VK. En alles was weer helemaal goed. Toen ze hartje aan het luisteren was, schopte mini er precies tegenaan. Zo schattig!

Ik herken trouwens niet dat het zo snel voorbij gaat. Ik geniet echt veel van deze zwangerschap, maar kan niet wachten tot het einde. Zo'n zin in de baby!

Vandaag is mijn zus uitgerekend. Spannend! Zal nog wel ff duren, want ze loopt altijd over tijd. Voor haar hoop ik dat het snel komt, maar voor mezelf hoop ik dat ze nog even wacht. Dr man is bij ons een nieuwe ketel aan het ophangen. En ik heb graag dat zulk soort klusjes afgemaakt worden..

Adrianaj, qwerty123, Vie87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Dankjewel!

Hahaha ja dat snap ik! Maar helaas heeft niemand invloed op de natuur :roflmao::roflmao:

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd @Triesje91! Hopelijk goed weer zaterdag dat de zooi zich inderdaad buiten bevindt.

Wij hebben zaterdag een poolparty maar ik vind het weer nogal wisselend dus twijfel steeds wat ik aan moet en of ik echt bikini aan moet trekken enzo. Is nu toch wat anders nu ik zwanger ben. :rolleyes:

En ik herken het ook hoor @pooh82. Die eerste weken leken voorbij te kruipen en nu heb ik echt het idee dat ik een paar weken gemist heb ofzo. Hoe kan ik nu al bijna op de helft zijn. Haha. En vorige keer vond ik de 2e helft inderdaad ook veel sneller gaan dus ben benieuwd hoe dat nu gaat zijn. Vind het wel leuk want nu 'mag' ik me echt helemaal gaan storten op het kamertje, kleertjes, geboortekaartje zonder dat mensen dat overdreven vinden ofzo. :p Niet dat ik me daar iets van aan trek maar toch.

Ik ga 1 oktober met verlof, lekker 6 weken van te voren. Ik vind het wel gezegend hoor met dat werken. Ik wil nog even lekker chillen die laatste weken als mijn dochtertje die dagen nog naar de opvang gaat. Vorige keer in mijn verlof alleen maar geNetflixt en Zweedse puzzeltjes gedaan. Heerlijk!

Silsil en laurazoey vinden dit leuk.
  8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    @Vrouwke87 jaa ondanks de placenta aan de voorkant voel ik sinds 2 dagen toch plopjes en gistere avond zag ik me buik zelfs bewegen! Hihi!
    Maar idd me dochter voelde ik eerder.

@Triesje91 nog gefeliciteerd!

Heb ook het idee dat het super snel gaat ineens. Idd de eerste paar weken leken super lang. Maar ineens bijna op de helft! Kamertje van het weekend leeg gehaald. Zaterdag gaan we met schoonouders voor nieuwe commode en bedje kijken! Omdat we het van hun krijgen zei ik ook uhhhh wordt het geen shoptijd?? Aangezien we na het weekend 2 weken op vakantie zijn en daarna me schoonouders 2 weken vakantie. Denk tja dan zit je al aan de 24/25 weken!! Na de vakantie even de muurtjes verven en dan inrichten. Leuk leuk

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    wij zijn er echt nog niet uit. houdt onze zoon zijn kamer en maken we daar een stoere jongens kamer van of verhuist hij en laten we het zoals het nu is. liefst laat ik mn zoon zijn kamer houden. ik heb alleen geen flauw idee wat we ermee gaan doen. ook de babykamer hebben we nog geen idee wat we ervan willen maken...

rissie10 vindt dit leuk.
  10. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Blijft lastig he...
    Als ik denk aan alles wat er nog moet gebeuren op de babykamer krijg ik het ook een beetje benauwd :rolleyes:

@laurazoey is je zoontje oud genoeg om zelf aan te geven of hij wil verhuizen?
    Onze dochter (3jr) wilde dolgraag naar de 'grote' kamer voor grote zussen zei ze.
    (is maar goed ook want onze babykamer is 2 bij 2,5m dus weinig groei/speelruimte)

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    nee helaas. hij is vam september 2016. dus zal net 2 zijn als we over gaan op een grote jongens bed / kamer ;)

Silsil vindt dit leuk.
  12. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Wij hebben gisteren avond besloten om niet op vakantie te gaan.. maar we gaan dus echt de hele boven verdieping aan pakken. Overal moet ook nog een nieuw plafond in dus we zijn er nog wel druk mee hihi. Maar heb er wel zin in! Ik houd van klussen. Alleen niet en van de rotzooi :roflmao:

qwerty123 en Silsil vinden dit leuk.
  13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mijn zoontje heeft begin dit jaar een nieuwe kamer gekregen, dus dat is gelukkig al achter de rug. Wij zijn naar zijn kamer gegaan, de zolder. De enige kamer die nog over is moet nu helemaal leeggemaakt worden. Pfffff, rotwerk haha. Het is ook best wel een rommel boven, maar heb maar geaccepteerd dat het komende weken zo zal blijven. Zaterdag de eerste lading naar de kringloop brengen. Zijn we daar vast vanaf.

14. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Vorig weekend hebben wij de babykamer laten schilderen.
    We zullen volgende week alle kasten van de kamer van ons zoontje verhuizen naar de babykamer en voor hem een nieuwe kamer kopen volgend weekend. Voorlopig laten we hem nog in een babybedje slapen en we zullen zien hoe veel hij nog ligt rond te draaien in zijn bedje in oktober, dus of we een babybedje bij kopen of we hem al in een 'groot' bed zullen laten slapen. Hij zal dan tenslotte ook nog maar 16/17 maand zijn.
    Maar ik ben al blij dat de babykamer rommelvrij is en enkel nog maar ingericht moet worden, het leuke werk dus :)

Silsil vindt dit leuk.
  15. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Wat leuk al die plannen voor de kamers!
    Wij hebben de babykamer bijna klaar het was alleen leeghalen
    En wou graag 1 wand in een kleur verven en voor de rest inrichten met de spullen die we nog hebben van onze 1e

Poeh heb toch weer harde buiken vandaag pijnlijk

16. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Wij zijn ook druk de zolder aan het leeghalen voor mijn dochter. Van het weekend een kleurtje voor op de muur kopen. Waarschijnlijk heel zacht groen, dat komt dan ook in de babykamer.
    Ben niet zo van " alles roze" haha.

Ik vind het wel jammer dat die kleine meid zo scheef in mn buik ligt, dat ik haar daardoor nog steeds alleen beneden voel.
    Ik voel haar gelukkig wel veel en duidelijk, maar t is toch anders als je je kleintje gewoon ergens aan de zijkant of net onder je navel voelt.
    Heb ik nu het geluk dat mn placenta achter ligt, heb ik weer zo'n dwarsligger:roflmao:

En ook nog op zoek naar een " nieuwe" tweedehands kinderwagen. Die wij hebben is inmiddels al bijna 8 jaar oud en t is eigenlijk nooit echt een super fijne wagen geweest. Nu met een laatste zwangerschap gaan we dus gewoon maar even kijken voor een andere!

Silsil vindt dit leuk.
  17. BabyLady87

1 mrt 2018
    72
    146
    33
    Vrouw
    Hier gaan we dit weekend beginnen met de babykamer verven ben al hele week bezig met overal verfstaaltjes halen en aant verzinnen wat we precies gaan doen
    Denk lichtgrijs met babyblauw
    Zo leuk weer heb er helemaal zin in

qwerty123 en Silsil vinden dit leuk.
  18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    wij hebben de 20 weken echo net gehad. ik moet morgen even terug want de kleine meid was een beetje dwars waardoor ze niet alles kon bekijken. heb allerlei manieren moeten draaien maar ze was niet onder de indruk. omdat het om de hartvaten gaat is het wel belangrijk dus morgen even opnieuw kijken :)

Spoetnik, Adrianaj, Cyd en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mijn vriend is al begonnen met het leeghalen van de babykamer, dat was voorheen onze opslag- / werk- / mijn make-up kamer. Ik wil niet dat ons dochtertje van kamer moet wisselen, die moet gewoon lekker haar eigen plekje houden. We zijn haar kamertje nu aan het vernieuwen en opleuken en dan gaan we in de babykamer verven en meubeltjes overzetten. En dan komt de verdere aankleding, daar heb ik echt zin in. Nog een lampie hier en een prulletje daar! Enig! Aan de ene kant denk ik, al bijna op de helft en er moet nog zoveel gebeuren maar aan de andere kant kunnen we in theorie alles in een weekendje gedaan hebben. Maar ik wil het niet te lang meer uitstellen zodat ik lekker lang kan genieten van de voorpret als het kamertje af is.

BabyLady87 vindt dit leuk.
  20. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Onze dochter is nu 16 mnd maar zou echt nog niet in een groot bed kunnen. Wij hebben een tweedehands ledikant erbij voor haar tzt. En haar complete babykamer krijgt klein zusje

Cyd en qwerty123 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina