Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik heb ook veel last van mijn buik en harde buiken. Zou dit door het termijn komen omdat alles nu snel groeit?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ik vind 16 a 17 maanden idd ook wat jong om naar een groot bed te gaan. mijn zoontje is nu 21 maanden maar is nu nog te jong. ik hoop dat hij met 25 maanden er klaar voor is. denkt nu dat het een slaapfeestje is zonder slapen ;)

rissie10 vindt dit leuk.
  3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Daarom hebben wij ook een tweede ledikantje. Dan moet ze met 21 maanden niet naar een groot bed maar kan ze dat lekker om haar eigen tempo doen

qwerty123 en laurazoey vinden dit leuk.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @laurazoey ook wel leuk, morgen nog even kijken. Maar was ook wel fijn geweest om nu gewoon zeker te weten dat alles goed is!

Wat een gedoe he die babykamer haha. Ik wil gewoon dat het al klaar is. Kon ik maar toveren!

qwerty123 en laurazoey vinden dit leuk.
  5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

klopt. ze wilde me eerst pas donderdag laten komen maar toen zag ze een gaatje bij een collega. daardoor is het wel te doen. een week wachten zou ik minder leuk vinden ;)

Vie87 vindt dit leuk.
  6. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ons dochtertje is net voor haar 2e verjaardag over gegaan naar haar grote bed. Gaat verbazingwekkend goed, maar had echt niet eerder gemoeten denk ik.

Ik heb geen harde buiken (denk ik, weet niet precies hoe dat voelt) maar wel veel last van mijn buik sommige dagen. Ik had gisteren heel veel last en vandaag lijkt mijn buik echt een stuk groter. Dat kan ik me van mijn dochtertje ook nog herinneren die groeispurtjes.

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Haha ja dat snap ik! Dat zijn geen grappen.

@Amelie ja, ik heb ook vaak het idee dat het groeipijn is bij mij,wanneer ik veel last heb.

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mijn dochter is 2,5 bijna en vind het nog spannend om der naar een groot bed te doen.
    Weet nu al dat ze er steeds uitkomt hihi.
    Over 2 maandjes maar is kijken voor een bed voor der,zodat ze al gewend is als der zusje komt,der kamer hebben we al opgeleukt met nieuw behang en een bureau met speelgoedkistje eronder,nu nog der bed en helemaal opleuken en dan klaar,

Had gister ook buikpijn ,denk van het groeien,hoort er nu gewoon weer bij denk ik aangezien ik meer dames hier over hoor nu,

9. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Lastig beslissen he ledikantje of gewoon bed
    Onze dochter slaapt al vanaf voor haar 2e in een groot bed
    In begin ging ze er wel uit maar hebben haar steeds terug gelegd

Hebben jullie ook zo last van jullie billen
    Het voelt vandaag helemaal week

10. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Bah bah, wat een vroege ochtend gehad vandaag... Zoontje heeft me zeker 5 keer wakker gemaakt vannacht en om 5u was het een tier tirade, maar wel terecht... Hij had moeten spugen en heel zijn bed zat onder. Ik deed zijn slaapzak uit en daar was het ook allesbehalve een proper zicht (ik bespaar jullie de details). Dan maar in bad gestopt en aan ml gevraagd om alles van zijn bedje te doen, want ik kon echt niet tegen geur, ik stond er gewoon te kokhalzen.
    Ik was al doodop deze week en dat heeft er echt geen goed aan gedaan.
    Ik wil slaaaaapen :p (maar mag niet, want zit op mijn werk :( )

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ahhh, sterkte! Voor je zoontje maar zeker ook voor jou! Hopelijk kom je de dag een beetje door!

Net even de ramen binnen en buiten gewassen aan de achterkant. Wat een rotklus altijd. Tis wel grappig dat als ik even rustig ga zitten na veel inspanning, ik veel meer geschop voel:)
    We hebben een heerlijk rustig weekend voor de boeg dus ik ga lekker in huis rommelen en tussendoor uitrusten!

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Jeetje wat doen jullie de oudsten snel in een groot bed al! (of ik ben er blijkbaar terughoudend mee, haha)
    Mijn zoontje zal 26 maanden zijn als zijn zusje geboren wordt, maar ik heb niet het idee dat hij er nu al klaar voor is om over te gaan op een ander bed hoor! Hij draait nog super veel in z'n bed en ik slaapt ook pas sinds kort door. Ik ga hem gewoon nog maar even rustig in z'n huidige kamertje laten slapen. De komst van zijn zusje zal straks al genoeg tumult opleveren...

qwerty123 en Vrouwke87 vinden dit leuk.
  13. Stampertje1

Onze dochter is 2x uit haar ledikantje gevallen boven op haar hoofd ze klom er zo over heen
    Dus dat risico wouden we niet nog een keer lopen

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    ik ken heel veel kindjes van rond de 2 jaar die naar een groot bed gaan dus denk dat het best kan. mijn zoontje slaapt gelukkig al door sinds hij een week of 9 was. vanaf de 2e nacht thuis in eigen bed want hij werd steeds wakker door het onrustige slapen van mij en mijn man

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ach beterschap @Cyd
    Hopenlijk knapt hij snel op en heb je rust.

En onze dochter is straks 2,5 als ze naar een groot bed gaat. Kan makkelijk lijkt me. Alleen bang dat ze er steeds uit zal lopen haha .

Echt weer groeipijn gevoel. Daardoor
    Voel ik de kleine ook niet echt. Irritant want moet nog ff 2 uur werken! En vanavond een bruiloft poeh!!

16. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ons zoontje ligt nu ook al een jaar, vanaf zijn 2e jaar dus, in het grote peuterbed. Wij wisten geen verjaardagscadeau destijds dus hebben wij bedacht dat hij een bed zou krijgen. Dan hebben ze het benul toch nog niet wat ze krijgen en van wie ze wat krijgen. Niet zo bewust als bij de afgelopen 3e verjaardag in ieder geval. Een paar weken later het bed meteen op gezet maar nog wel het ledikant in elkaar op zijn kamer laten staan. Dat laatste vooral voor het geval dat hij echt niet wou en kon slapen in het nieuwe bed maar dit ging eigenlijk best prima. Wij hebben er ook een plankje voor zitten zodat hij er niet uit kan vallen en die zit er nog steeds op.

Ik heb op het moment ook last van groeipijn volgens mij. Nouja, het doet niet echt pijn maar ik voel mijn baarmoeder echt trekken. Als ik bijna een volle blaas heb dan heb ik ook echt moeite met opstaan en lopen omdat het dan voor mijn gevoel echt allemaal in de weg zit. Ik zei vandaag nog tegen mijn collega's ik heb echt het gevoel dat ik al aan het waggelen ben.

Beterschap met je zoontje @Cyd !! Altijd ellendig als ze zo wakker worden, echt zielig.

Hoe gaat het met jullie buikjes dan? Groeit het nu ook al lekker nu iedereen (bijna/over) op de helft is? Ik zal als ik eraan denk vanavond weer een foto plaatsen.

17. Stampertje1

Mijn buik groeit njet zoveel
    Sommige mensen zien geen eens dat ik zwanger ben hihi
    Net al bij de eerste

18. Stampertje1

Mijn buikje nu

Bijgevoegde bestanden:

Silsil vindt dit leuk.
  19. Stampertje1

Zie dat de foto op de kop staat

20. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Apart he dat dat bij iedereen zo verschillend is haha.

Dit is mijn buikje..

Bijgevoegde bestanden:

Spoetnik, Amelie, Silsil en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina