Hahaha ik ben ook al weken bang dat het met de 20 weken echo geen meisje meer blijkt te zijn. Het zou toch echt even een flinke domper zijn nu je, je zo hebt ingesteld op een meisje... Nog 3 nachtjes en dan hopen op een gezond meisje!
Ik was wan het opruimen en kwam ovulatietesten tegen in de kast Ik las ergens dat een ovulatie test kan reageren op een zwangerschap heb nog nooit zo,n positieve gehad hihi de test streep is bijna zwart.
Wij zijn terug van de 20 weken-echo, En... het is nog steeds een meisje ! En mini is helemaal compleet met alles erop en eraan ! Ben weer helemaal opgelucht. Succes dames die de 20 weken echo nog hebben !!
Nog 4 uur en 20 minuten hihi. Ik heb echt het gevoel dat ik ons meisje de hele dag door voel nu. Wanneer slapen ze in de buik??? dat belooft nog wat
Succes dames bij de echo. @Stampertje1 haha ja klopt! Heb het pas ook gedaan en de test streep stond er eerder dan de controle lijn. Grappig! @Adrianaj fijn dat alles goed is met de kleine meid!! Lekker genieten.
Haha inderdaad! Die van mij wordt standaard rond 11 uur 's avonds wakker. Dat belooft nog wat. Wat dat betreft maar beter dat mijn placenta voor ligt. Kan er nu nog wel doorheen slapen.
Ooh heerlijk dat de 20 weken echo’s goed waren zeg hele opluchting dan he Ik mag morgenavond ben zo benieuwd heb al 4 weken ofzo geen echo gehad zo niks voor mij haha Voel de kleine ook nog niet zo goed echt heel af en toe als ik gek buk ofzo maar placenta zit aan de voorkant dus vandaar
Iemand die dit herkent. Bij het opstaan echt pijn stekend gevoel rechts in me onderbuik. Denk spierpijn. VOrige week een drukke week gehad dans avond en paardenmarkt had ik het ook de andere dag. Nu dag 3 in Duitsland. Niet heel ver gelopen maar wel meer als normaal en tuurlijk stijlen helingen. Nu al 2 dagen last met opstaan dan echt zere gevoel. Als ik helemaal sta en loop gaat het weg.
Jaa zou het banden pijn zijn? Het is aan 1 kant steeds als ik opsta van de bank stoel of auto . Dan denk ik echt aaauw! Zo stekend zeurend beurs gevoel .paar keer wrijven en lopen en dan is het weg.