Energie gaat wel, maar aan het eind vd dag wel moe. Een middagdutje van 3 uur? Zou niet weten wanneer ik dat moet doen haha. Wel lekker. Als het kan en je hebt er behoefte aan, gewoon lekker doen.
Hoe organiseer je dat dan? Ik moet werken en op woensdag en vrijdag wanneer ik vrij ben is mijn zoontje ook 's middags vrij. Als ik echt zou willen zou het in het weekend af en toe kunnen. Straks tijdens mijn verlof ga ik wel lekker veel dutjes doen hoor weet nog vorige keer sliep ik 12 uur in de nacht en in de middag ook nog een uurtje of 2
Mijn kinderen zijn thuis. Ik geef ze thuis les. 'S ochtends doen we het meeste van het leswerk. Na lunch doen de kleintjes hun dutje. Als ik erbij in kruip (we kleintjes slapen bij ons in bed), dan slapen ze langer...helaas dus 3 uur. De oudsten doen in die tijd hun leswerk wat ze zelfstandig kunnen. Maar ja, de was vouwen enzo moet nu helaas in de avond. Bleegh... Ik probeer echt wakker te blijven.
Het was ook echt niet te doen hoor ik was super chagrijnig op werk met bonkende hoofdpijn. Paracetamol helpt er dan echt niet meer tegen. Ben ook nog eens goed verkouden dus dat helpt ook goed mee pfff. Normaal werk ik tot half 6 maar ben om half 5 weg gegaan kon er echt niet meer tegen. D Nu nog even lekker op de bank en dan zo heerlijk naar mijn bedje toe
Wow @Lila8! Zou ik ook wel willen zo'n middag dutje. Gelukkig ben ik niet zo extreem moe meer als een paar weken terug dus kan ik het zonder middagdutje redden. Ik ga nu maar snel slapen want ik heb morgen weer mijn eerste werkdag na mijn vakantie. Niet echt zin om weer te moeten werken maar wel leuk om mijn collega's weer te zien. Hopelijk werkt de airco wel bij ons.
Yes, heb jullie teruggevonden! Moet zo weer aan t werk dus even een teken van leven van mij. Morgen ein-de-lijk de 20 weken echo! Om 13:20. Kunnen we vanaf morgen eindelijk eens wat gaan doen in huis, aangezien we dan weten of mn zoontje zijn kamer zo kan blijven of dat we hem roze moeten gaan maken Nou roze niet hoor, maar bij wijze van spreken. Ik voel me nog steeds prima! Vind het alleen wel gek dat ik de kleine nog steeds alleen helemaal onderin voel. Had het idee dat dat bij mn andere 2 kids wel anders was. T is ook nog niet hard genoeg om het aan de buitenkant te kunnen voelen, maar dat is ook niet geheel uitzonderlijk met bijna 20 weken dacht ik. Hebben meer meiden dat? Dat je de kleine alleen helemaal onderin voelt?
Ik heb dat ook. Net voor het topic gesloten werd had ik toevallig hetzelfde geschreven. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus komt waarschijnlijk daardoor. Kun je met je echo even vragen of ze daar naar kunnen kijken.
Dit had ik nog geschreven in het oude topic: Ik voel de kleine nu minder dan een paar weken geleden. Dat komt omdat mijn placenta voor ligt en nu de kleine wat hoger in mijn buik ligt houdt die de bewegingen tegen. Onderin mijn buik voel ik wel heel duidelijk de trapjes enzo. Bij mijn dochtertje lag mijn placenta achter en toen voelde ik haar echt veel beter en kon mijn vriend het met deze termijn ook al goed voelen. Nu moet ie nog even een paar weken wachten ben ik bang. Nu heb ik ook wel het idee dat dit kindje een stuk rustiger is dan mijn dochtertje in de buik was.
Ahh deel 2! Hier slaap ik ook zo veel. Vaak een dutje van minimaal een uur tegelijk met mijn zoontje. En ‘s avonds ben ik helemaal afgedraaid. Ik baal wel, want merk dat ik mijn werk nu ook helemaal niet afkrijg zo. Fijn dat de 20w echo goed was @Cyd
@pooh82 spannend vandaag!! Ben benieuwd ! Hier doe ik soms een middag dutje. In begin wel bijna elke dag. Als ik het niet deed viel ik om van vermoeidheid. Nu wil me dochter soms geen middagdutje doen dus is het lastig. Maar als ik werk ( werk thuis) probeer ik wel even een uurtje te liggen. Als me dochter wel een middag dutje doe doe ik het ook. Heerlijk!
Ik durf niet meer op de weegschaal whaha. Slechte eten is begonnen! En avond eten gaat ook steeds beter smaken. Dus denk dat ik nu wel weer ga aankomen. Maandag moet ik weer naar de vk dus we zullen zien
Nou ik ben toch al dik 6 kilo aangekomen . Me vriend komt ook heletijd met lekkere dingen aanzetten en weigeren ho maar Hahah. Wil vanaf volgende week echt weer gezond proberen te eten want het gaat wel hard zo.