Is verlengd! Wel maar een paar dagen. Tot de 24e? Of is dat alleen hier in de regio? Wij willen in de komende weken ook nog gaan. Hopelijk ga ik dat nog trekken. Ik heb dagen dat ik weinig last heb maar vandaag is bijvoorbeeld een ramp. Ik lig nu bijv in bad door een constant harde buik. Wat doen jullie het rustiger aan te doen? Ik heb hier een dochtertje van 16 mnd. Daardoor veel bukken/ tillen. Ook natuurlijk spelen op de grond, speelgoed opruimen van de grond af etc
Ik kan het niet meer op de site vinden dus denk dat het al verlopen is. Jammer. Ga nog even kijken hoeveel Airmiles ik heb en hoeveel ik daar mee kan. Jeetje wat heftig zeg. Snap wel dat je dan even een opsteker nodig hebt. Mogen wij het ook weten?
Ja dat steeds bukken begint me wel echt op te breken moet ik zeggen. Ik heb soms gewoon geen keus, dan moet ik liggen omdat ik niet meer kan bewegen door mijn bekkenpijn. Ik ben gisteren wezen zwangerschapszwemmen. Dat was erg fijn. Toch een beetje beweging maar je bent veel lichter in het water dus dat scheelt enorm. En op het einde even een lekkere ontspanningsoefening is ook fijn. Vond het bovendien heerlijk om even met mezelf en dit kindje bezig te zijn in plaats van het hele gezin. Echt even iets voor mezelf / ons samen.
Oww ik heb niet gehoord dat het verlengd is dus misschien regionaal. Ja lastig he veel bukken. Mijn zoontje vindt het leuk om mama te helpen dus ik vraag steeds : wil je die voor mama pakken? Enz.. en dat doet hij dan met liefde
Ik ben op vakantie dus kan ze op zijn vroegst vrijdag pas opsturen en heb je ze zaterdag binnen misschien . Weet niet of dat optijd is?? Dacht dat het tot afgelopen weekend was ? Maar zeker weten doe ik het niet .
Oei wat heftig zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk is je vader snel uit en ziekenhuis en is de prognose bij je moeder gunstig. Hoe gaat het met je?
Jullie mogen het na de geboorte weten. Ik ben er ook nog een beetje onzeker over, omdat de VK het niet goed kon zien. Uiteindelijk zei ze wel: onee, ik denk toch echt dit, kijk maar. Maar omdat ze eerst het andere zei.. ik wacht nog even tot de volgende echo.
Ik kan gelukkig erg sterk zijn. En er zijn voor mijn ouders. Je voelt de spanning natuurlijk wel. En je zwangerschap verdwijnt naar de achtergrond. Dat geeft niet. Ik ben blij dat ik het baby'tje zo goed voel en daar put ik troost uit. Heb een zeer goede band met mijn moeder, ze wonen ook om de hoek bij mij. Dat maakt het makkelijker om er voor ze te zijn.
Goedemorgen meiden! Poeh jullie zijn niet bij te houden haha! Gisteren 20 weken echo gehad van ons meisje & alles was goed! breedte van haar hoofdje was iets minder, maar dat zal ze dan van papa hebben! Ben in ieder geval erg blij en opgelucht . Nu op naar de 24 weken grens... Nog 3 weken en 3 dagen! Wat gaat het toch snel zeg . Vorige maand was ook mijn 1e keer bij de Efteling. Spijt dat ik niet eerder gegaan ben en mijn zoontje van 1.5 jaar heeft enorm genoten!!
Gisteren begon bij mij de vreselijke jeuk. Dit had ik voorgaande zwangerschap ook. Had toen zwangerschap cholestase. Krijg verwijzing naar de gynaecoloog. Vorige zwangerschap begon het met 30 weken. Nu al met 20 niet fijn.
Poeh, sterkte @wiedeltje En hoop dat het (nog) niet zo is @qwerty123 ! Lijkt me vreselijk, vooral als je nog zo lang moet! Hier vandaag ook de 20w echo gehad, alles zag er perfect uit!
Wou even iets leuks met jullie delen Ik kwam net tegen dat je van je moedermelk een sieraad kan laten maken Dat lijkt mij echt leuk en bijzonder!