Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018 - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Triesje91, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Ik zit nu dus ook al ruim over de helft ik word tussen de 37 en 39 weken ingeleid
    Krijg toch wel zenuwen hihi

Vie87 vindt dit leuk.
  2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik wilde vandaag een keer op tijd gaan slapen maar dat gaat nu natuurlijk niet meer....

Stampertje1 en laurazoey vinden dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha nou inmiddels gaat het alleen nog over eten dus ik ben even gestopt. Kreeg alleen maar honger hahaha

qwerty123 en Stampertje1 vinden dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha! Ik ben inmiddels op pagina 19. En ben royaal uit eten geweest dus qua honger zit ik voorlopig wel goed. :roflmao:

laurazoey vindt dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou ik ben gestopt met lezen hoor. Zonde van mijn tijd. Haha!

laurazoey en Stampertje1 vinden dit leuk.
  6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha idd. Het begin was leuk! Maar nu idd niet zo meer ;)

Pff hier vanochtend iemand flink harde muziek aan in de straat. Niet te geloven. Iedereen slaapt erdoorheen behalve ik. Het scheelt dat ik al om 06.45 moest werken maar jeetje ik kak nu al in :( de muziek staat nof steeds aan maar kan niet plaatsen wie het is. Zo frustrerend!

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Irritant zeg!

Hier ook al half 6 wakker omdat er ineens een peuter naast mijn bed stond. Op welke leeftijd leren ze het begrip "weekend"? :rolleyes:

Stampertje1 en laurazoey vinden dit leuk.
  8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Als ze gaan stappen? ;)

Silsil vindt dit leuk.
  9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha jaaaa daar zat ik ook aan te denken. Tegen die tijd moet je ze hun bed uit dwingen. Het is altijd wat. :p Gelukkig is dit bij ons wel uitzonderlijk want normaal is het half 8 / 8 uur in het weekend. Dat is al uitslapen voor mij. :D

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heeft iemand hier al wel eens de Zwitsal luiers geprobeerd? Die zijn vanaf maandag 1+1 gratis bij de AH.

11. Stampertje1

Nee maar ik ben van plan om alles neutraal te doen ook shampoo enzo want want de meeste kindjes krijgen uitslag van Zwitsal producten

Hier zelf ook ervaring mee gehad

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb eens mogen testen maar vind ze vrij klein uitvallen waardoor ze dus sneller door lekken. De geur is er ook snel af ;)

13. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Maar in de luiers zelf zit geen Zwitsal. Er zit een geurzakje bij die je tussen de luiers kan doen voor de geur. De luiers zelf zijn neutraal.

14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had er ooit eentje om te testen maar kan me niet meer goed herinneren wat ik daar van vond. Ik vind Pampers nog steeds het fijnst maar daar zijn nauwelijks nog goeie aanbiedingen van afgelopen jaar.

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Klopt de aanbiedingen voor pampers vallen tegen. De opvang gebruikt de luiers van kruidvat maar zodra ik die snachts gebruik lekt hij door. Met pampers heb ik dat niet. Dus pampers hier ook favoriet. Ik bestel vaak op wehkamp een maandbox maar echt goedkoop zijn ze dan nog niet echt

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.498
    1.851
    113
    Vanochtend niet wakker gemaakt door de kinderen. (Gisteravond was het laat, dus ze sliepen uit). Maar wel door een blijde boodschap. Ben weer tante geworden van een neefje. Helemaal leuk. Ga vanmiddag ff kijken. Ik had al voorspelt dat het vandaag geboren zou worden. (Haar andere kinderen zijn jarig op 24, 25 en 26) wel allemaal andere maanden. Met 41.3 geboren. Hoop niet dat ik zo lang wachten moet straks.

Ik ben vandaag 21 weken. Joehoe. Sws de helft gehad..:)

BabyLady87, Poodle13, Vrouwke87 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. Stampertje1

In het zakje zit ook een soort parfum

18. Stampertje1

Gefeliciteerd !!

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Wat leuk zo met de data van de kinderen.

Ik hoop idd ook dat we allemaal wat minder geduldig hoeven te zijn dan zij ;)

20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat had ik ook met Kruidvat. Voor overdag prima maar voor de nacht niet voldoende. Toevallig deze week Pampers broekjes 1+1 gratis ingeslagen voor ons dochtertje dus daar kunnen we weer even mee door. En voor de kleine had ik al voordat ik zwanger was een hoop ingeslagen toen AH weer een keer aanbieding had. Maar ben nu alweer bang dat ik te weinig heb. Zag trouwens op tv dat Dirk nu 4 pakken voor 20 euro aanbieding heeft. Komt op hetzelfde neer.

Deel Deze Pagina